quote:
quote:
quote:
Wat?quote:Op maandag 9 december 2013 17:57 schreef themauster het volgende:
Wat betreft de TT gourmetten in een pannetje heet racletten en geen gourmetten.
Hoe zou het met onze idool zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker dampend, ietwat curieus geurend, vers saté'tje
Dat sowiesoquote:
nog niet bekend, vroegen ze vorige week in Holy Moly ook en zou deze week of volgende week bekend worden gemaaktquote:Op maandag 9 december 2013 18:19 schreef miieejj het volgende:
heej hallo!!![]()
Hebben jullie misschien gehoord wie de slaap gasten zijn dit jaar ?!
Grillen ja, niet steengrillen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
gourmetten zonder pannetje is toch gewoon steengrillen?
Een steen bak je, die gril je niet lolzquote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
gourmetten zonder pannetje is toch gewoon steengrillen?
Tof.quote:
Wat een ontzettend lief compliment!quote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof.
Ze zien er altijd netjes verzorgd uit.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Zijn vader is erg ziek, postte Pino.quote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef alors het volgende:
Ben wel benieuwd wat het nou was, het klinkt zo serieus
Ah okay, altijd naarquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn vader is erg ziek, postte Pino.
Die reclame vind ik het meest irritant, nog irritanter dan de Vodafone reclame.quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Deze Peugeot reclame moet echt op de brandstapel
Hoi mopjequote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lief compliment!
Baasje Veenstra slaat zich er wel doorheen denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
Dat gaat een moeilijk moment worden zo, vrees ik.
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordtquote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker nummerrrrr hoor dit
Ik denk dat minthy nu krassend door het huis rent
Hij is gewoon emt de dag top 5 begonnenquote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordt![]()
(Kan niet tegen emodingen)
Uit voorzorg, ik schakel later wel weer inquote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij is gewoon emt de dag top 5 begonnen
Okee poepjenquote:Op maandag 9 december 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Uit voorzorg, ik schakel later wel weer in
net bij het onderonsje bij Coen en Sander zei hij dat hij in zijn eigen show zou uitleggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee poepjen
Ik waarschuw wel even als het voorbij is.
Maar volgens mij gaat Veenstra er niet over beginnen,
Oh, ik heb dat niet gehoordquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net bij het onderonsje bij Coen en Sander zei hij dat hij in zijn eigen show zou uitleggen
Zijn vader is (ernstig) ziek heb ik gelezen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Qunix het volgende:
Nog geen nieuws wat er loos was?twitter:
Z'n zus had het over hun vader. Had iedereen met een twitteraccount kunnen weten trouwens, had Michiel weer 100371810 mentions gescheeld.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Qunix het volgende:
Nog geen nieuws wat er loos was?twitter:
Ah. Het gaat weer beter dus?quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Z'n zus had het over hun vader. Had iedereen met een twitteraccount kunnen weten trouwens, had Michiel weer 100371810 mentions gescheeld.
Is alleen niet ff uit te typen, had je eigenlijk gewoon moeten luisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordt![]()
(Kan niet tegen emodingen)
Geeft niks, hoeft ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef ddx het volgende:
[..]
Is alleen niet ff uit te typen, had je eigenlijk gewoon moeten luisteren.
Ik kan nu ook niet luisteren, vanavond maar even terugkijken dus.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat het goed is om nu niet te luisteren...
Venema heeft uitgelegd waarom hij er vrijdagavond niet bij was. Zijn vader was dus opgenomen in het ziekenhuis en was 50/50 of hij wel zou halen, maar gelukkig heeft hij het overleefdquote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef DeLuna het volgende:
Wat gebeurt er? Ik luister niet maar ik lees vanalles op twitter?
Hartaanval oid?quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Venema heeft uitgelegd waarom hij er vrijdagavond niet bij was. Zijn vader was dus opgenomen in het ziekenhuis en was 50/50 of hij wel zou halen, maar gelukkig heeft hij het overleefd
iets met een prop in zijn aorta als ik het goed begrepen hebtquote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Venema heeft uitgelegd waarom hij er vrijdagavond niet bij was. Zijn vader was dus opgenomen in het ziekenhuis en was 50/50 of hij wel zou halen, maar gelukkig heeft hij het overleefd
Hartaanval oid?
Dat is een tikkende tijdbom.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iets met een prop in zijn aorta als ik het goed begrepen hebt
hij is dan ook geopereerd als ik het goed begrepen hebtquote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef borisz het volgende:
Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat is een tikkende tijdbom.
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-12-2013 om 19:51:09Afgelopen vrijdag kon ik helaas niet aanwezig zijn bij Ekstra Weekend. Ik heb net op #3FM uitgelegd hoe dat kwam. http://t.co/R1LiIt5sBb reageer retweet
Damn.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je moet en je zal me aan het janken krijgen hè?quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de groetjes van HaJee
Ik zit het nu te luisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef SilentChaos het volgende:
Heb het ff teruggeluisterd, damn![]()
Wel knap als je het zo kan vertellen...
quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet en je zal me aan het janken krijgen hè?![]()
Lief, dank je wel!!
Zal hem morgen ws installeren, pc staat niet aan en via mobiel wil dat niet.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Het maken misschien, maar jij komt op het idee om dat aan te vragenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]alle credits eigenlijk wel gewoon naar HaJee
quote:
Meegeschreeuwd in de auto, uit volle boezem. Heerlijke takkeherrieplaatquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
Omdat'ie vandaag op de radio was, bazenplaat
Ik zat op m'n werk, maar had er wel zin in om lekker mee te zingen en aan bepaalde mensen te denkenquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Meegeschreeuwd in de auto, uit volle boezem. Heerlijke takkeherrieplaat
quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Het maken misschien, maar jij komt op het idee om dat aan te vragen
Ik voelde me ook niet aangesproken, maar weet wel zo ongeveer wie je bedoelt. En daar meen je geen zak vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat op m'n werk, maar had er wel zin in om lekker mee te zingen en aan bepaalde mensen te denken
(not you)
quote:
Echt welquote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voelde me ook niet aangesproken, maar weet wel zo ongeveer wie je bedoelt. En daar meen je geen zak van
quote:Op maandag 9 december 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Alhoewel ik haar wel dankbaar ben voor mijn grootste hit(mooi *spam* momentje dit):
Nee, het feit dat je het lastig los kan laten geeft aan dat je nog een zwak plekje hebt. Geeft niks, dat is menselijk, misschien haat je dat én de naaistreekquote:Op maandag 9 december 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Alhoewel ik haar wel dankbaar ben voor mijn grootste hit(mooi *spam* momentje dit):
Ja bedankt ik schrok evenquote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Gaat dit over de
[ afbeelding ]
Lookalike?
Ik ben sowieso slecht in loslaten. Voor "Colbie" was er nog eentje, 3 jaar gek op geweest, 2 jaar nodig gehad om eroverheen te komen (niet over haar, want dat deed m'n beste vriend voor mequote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je het lastig los kan laten geeft aan dat je nog een zwak plekje hebt. Geeft niks, dat is menselijk, misschien haat je dat én de naaistreek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Gewoon een random Wehkamp-model met blond waaihaar zou er al snel op lijkenquote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bedankt ik schrok even(letterlijk
)....
Nog steeds he, we zijn inmiddels bijna een jaar verder (leerde haar Kerstavond kennen).
[..]
Ik ben sowieso slecht in loslaten. Voor "Colbie" was er nog eentje, 3 jaar gek op geweest, 2 jaar nodig gehad om eroverheen te komen (niet over haar, want dat deed m'n beste vriend voor me).
Daar lijkt ze er totaal niet op gelukkigquote:
We zijn inmiddels weer vrienden hoorquote:Op maandag 9 december 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon een random Wehkamp-model met blond waaihaar zou er al snel op lijken![]()
Herkenbaar, heb ik ook veel moeite mee
Kan me situaties voor de geest halen van jaren geleden waarbij ik het exacte gevoel van destijds weer krijg, net zo fel. WIP
Fijne beste vriend dan...
Wishful thinking, dat laatstequote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn inmiddels weer vrienden hoorhet klinkt wat erger dan het is, zo makkelijk had hij het er toen ook niet mee. Maar ja, liefde, je houdt het niet tegen he
.
Ze wonen bij me om de hoek, ga regelmatig met ze op vakantie, dus absoluut geen haat of nijd meer hooralleen maar liefde
(en trio's)
Duurde wel ff hoorquote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wishful thinking, dat laatste![]()
Maar mooi dat het zo kan!
Die capoquote:
nope. was ook wel last minute. wilde ze pas echt verkopen nadat ik zeker wist dat ik vrijdagavond internet zou hebben in mijn nieuwe huis. dat wist ik donderdag pas. jammer maar helaasquote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Heb jij je kaarten voor de jeugd van tegenwoordig nog kunnen verkopen?
Tof! Rode ligt hier tegenwoordig maar zo op schoot ook voor een hele poos, ik weet niet wat ik meemaakquote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duurde wel ff hoor
Maar goed... even over vrolijkere dingen, Lara vindt me nog steeds lief
volvjem!quote:
Liefdequote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Rode ligt hier tegenwoordig maar zo op schoot ook voor een hele poos, ik weet niet wat ik meemaak
zaterdag de macklemore-niet-op-1 topsjowquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
Oh ja, Roos is er al! *schakelt weer in*
ik noem je naamquote:
tisda?quote:
Om te braken, zo mooiquote:
Op tv bedoel je? Dat kijk ik nooitquote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zaterdag de macklemore-niet-op-1 topsjow
Iets uit een ander universumquote:
Voor jou danquote:
Kan em niet luisteren maar Metallica is altijd +honderdmiljoenmiljardquote:
of in Boer zoekt Vrouwquote:
quote:
ja, ik zit zo bzv te kijken. is er zo\n boer uit Canada, best een leuke vent, en daar schrijven dan 300meiden op en daar zitten best een paar leuke meiden tussen. een Canadese Boer of een Leeuwarder Auditor...daar izt toch niet zoveel verschil in?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik zit zo bzv te kijken. is er zo\n boer uit Canada, best een leuke vent, en daar schrijven dan 300meiden op en daar zitten best een paar leuke meiden tussen. een Canadese Boer of een Leeuwarder Auditor...daar izt toch niet zoveel verschil in?
nou dan! waarom is er geen...Niet-boer zoekt vrouw?quote:
Inhaler is echt heel goed.quote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
Oh ja, die zijn van dit nummer! Die break (?) in de drums meppen zo lekker mee op het stuur van je auto
Everybody loves Joey bedoel jequote:Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou dan! waarom is er geen...Niet-boer zoekt vrouw?
Kassa voor de Dannybaasquote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
Ik heb net twee keer (per ongeluk) op een add geklikt, Danny is vast trots op me nu
Zal ik eens opzoeken, de titel komt me bekend voor...quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal ik eens opzoeken, de titel komt me bekend voor...
Mes pakken.quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef SilentChaos het volgende:
Kan die nog een gitaar kopen met z'n naam in het fretboard...
Ik wil dat ook
Waarom kort iedereen advertentie toch af naar add en abonnement naar abbo?quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
Ik heb net twee keer (per ongeluk) op een add geklikt, Danny is vast trots op me nu
nee, ik bedoel echt hetzelfde als BzV, maar dan zonder boeren! dat ik een oproepje doe, dan uit 1258 mokkels 10 moet uitkiezen. met die 10 mokkels mag ik dan 5 minuten praten. daarna kies ik er 5 uit om mee te gaan bowlen/dakpannen schilderen/wildwaterpingpongen. Vervolgens komen er 3 mokkels logeren, stuur ik er 1 weg. dan stuur ik er nog 1 weg en dan blijft de leukste over. daarmee trouw ik dan en vervolgens ga ik haar volyoghurten zodat er 1 of meerdere kleine rockjes en/of rockinnetjes ontstaan en leven we lang en gelukkig.quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Everybody loves Joey bedoel je
Dat weet ik niet en als je het niet erg vindt dan ga ik daar nu ook niet over nadenken.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom kort iedereen advertentie toch af naar add en abonnement naar abbo?
Snap ik ook nooit.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom kort iedereen advertentie toch af naar add en abonnement naar abbo?
Only in a perfect worldquote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik bedoel echt hetzelfde als BzV, maar dan zonder boeren! dat ik een oproepje doe, dan uit 1258 mokkels 10 moet uitkiezen. met die 10 mokkels mag ik dan 5 minuten praten. daarna kies ik er 5 uit om mee te gaan bowlen/dakpannen schilderen/wildwaterpingpongen. Vervolgens komen er 3 mokkels logeren, stuur ik er 1 weg. dan stuur ik er nog 1 weg en dan blijft de leukste over. daarmee trouw ik dan en vervolgens ga ik haar volyoghurten zodat er 1 of meerdere kleine rockjes en/of rockinnetjes ontstaan en leven we lang en gelukkig.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme.
Maar 1 note dit jaar, en die heb ik bewust opgelopen door ergens in een wielren forum "topshow" te roepen
Ik ben een te grote kwaliteits user!
helaasquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme.
Maar 1 note dit jaar en die heb ik bewust opgelopen door ergens in een wielren forum "topshow" te roepen
ik heb nog een enkele notequote:
De teller staat op 12 hier.quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit al jaren met 4 notes man en ik doe zo m'n best
Brave Rockquote:
Ambr0quote:Op maandag 9 december 2013 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme.
Maar 1 note dit jaar en die heb ik bewust opgelopen door ergens in een wielren forum "topshow" te roepen
nja, ik heb nooit heel rare dingen gedaan.....hoewel er soms wel de grootst mogelijk onzin uit komtquote:
Ik zou er een traumahelikopter voor inzettenquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helaas
[..]
[..]
ik heb nog een enkele note
Niet eens. Ik heb er maar 1, en ook nog een positieve ookquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij als rebelse oldbie hebt er zeker 43854
pfoe als wij elkaar de volgende keer ontmoeten en ik mijn zaadspeer in je poepert prop...dan zullen we nog wel eens zien wie er gay is!quote:
Je poesje knippertquote:Op maandag 9 december 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
Eentje opgelopen dit jaar, m'n eerste. Het voelt als een oorlogswond.
Ambrosius gaf daar een keer allemaal notes voor, tijdens de uit mn hoofd laatste vuelta etappequote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Pandaplint het volgende:
Krijg je serieus een note als je "topshow" post?
Inmiddels kreeg, denk ik?quote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Pandaplint het volgende:
Krijg je serieus een note als je "topshow" post?
quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe als wij elkaar de volgende keer ontmoeten en ik mijn zaadspeer in je poepert prop...dan zullen we nog wel eens zien wie er gay is!
nja, in het kader van SR kan het prima...poepsjow!quote:
We hebben al een teamnaam, zie ik?quote:
team poepshow!quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben al een teamnaam, zie ik?
quote:
quote:
Ik zal je even opvrolijken:quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Zo, nu pas het verhaal van Michiel terug kunnen luisteren. Damn.![]()
topshowquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
wil er iemand notes, hoorde ik dat nou?
mehquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal je even opvrolijken:
[ afbeelding ]
Wil je mij note-ontmaagden?quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
heb je daar een goede reden voor?quote:
Topshow!quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je daar een goede reden voor?
Ik kon zo snel niks beters vindenquote:
Ik hou me maar even inquote:
Kan die ook praten?quote:
Dan doe ik het welquote:
Godverdomme kutrubberquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
Dat zei m'n vrouw gister ookquote:
Precies de bedoeling ook, dank je!quote:
Geen idee, ik hoor weinig gemekker eigenlijk!quote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan die ook praten?
Ik kan namelijk heel goed liplezen
helaasquote:
Welke vrouwquote:
Ik probeer hier een intelligente, doordachte grap op te bedenken, maar het lukt me nietquote:Op maandag 9 december 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies de bedoeling ook, dank je!
[..]
Geen idee, ik hoor weinig gemekker eigenlijk!
quote:
quote:
?quote:
twaslekkerhe?quote:
Ja, jij hebt mij nog een positieve note beloofd.quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
Ik wou het niet toegeven, maar ik kan het ook niet meer ontkennenquote:
weet je waarom een doof dom blondje naakt op de krant zit?quote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan die ook praten?
Ik kan namelijk heel goed liplezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Fijn, dat scheelt mij weer het bedenken van een gevat antwoord wat ook niet meer luktquote:Op maandag 9 december 2013 23:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik probeer hier een intelligente, doordachte grap op te bedenken, maar het lukt me niethet is te laat denk ik
Kroelen dan maarquote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn, dat scheelt mij weer het bedenken van een gevat antwoord wat ook niet meer lukt
ik heb niks beloofdquote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij nog een positieve note beloofd.
dat wel jaquote:Of, in zoverre, je zou kijken wat je voor me kon doen.
quote:
Te moe en spierpijnquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
Kunnen notes ook positief zijn?
Dan snap ik wel dat ik er vier heb ja
dan snap ik al helemaal niet dat ik er nog geen 1 heb!quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Te moe en spierpijn![]()
Bovendien had ik iemand pornopics beloofd, nog druk genoeg dus...
ik heb wel even geduldquote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Te moe en spierpijn![]()
Succes ermee, ik krijg'm er nooit helemaal opquote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Te moe en spierpijn![]()
trustenquote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
Als dat geen positieve note oplevert weet ik het ook niet meer
kusjekroelquote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten!quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
dan houd ik het wel bij die pics van een jaar of 2-3 geldenquote:
Breedbeeldcamera en Facebook-anglequote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes ermee, ik krijg'm er nooit helemaal op
TOpshow
Slaap ze!quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb niks beloofd
[..]
dat wel ja
Daar kan ik me niets bij voorstellenquote:Op maandag 9 december 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan houd ik het wel bij die pics van een jaar of 2-3 gelden
quote:
maar ik welquote:Op maandag 9 december 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets bij voorstellen
quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
kusjekroel![]()
Vergeet je niet je jasje?
SC ligt alquote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik wel![]()
goed ik begin weer wartaal uit te slaan. misschien is het maar beter als ook ik mijn bedje maar eens op ga zoeken
trusten
Slaap ze!quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik wel![]()
goed ik begin weer wartaal uit te slaan. misschien is het maar beter als ook ik mijn bedje maar eens op ga zoeken
trusten
Trustequote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik wel![]()
trusten
Goed nummerquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
Die veiling gaat lekker![]()
https://www.marktplaatsve(...)rt-van-martin-garrix
Volgens mij een automerk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet alleen even niet meer welke reclame
1 miljoen maarquote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
Die veiling gaat lekker![]()
https://www.marktplaatsve(...)rt-van-martin-garrix
quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
Over muziek onder reclame gesproken; Van Haren had een poosje een best tof nummer onder een reclame, later had een ander bedrijf hetzelfde liedje. Zag het ook op die Ziggo-muziekzender langskomen als videoclip.
Helaas nog niet gehoord op 3...
quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
Over muziek onder reclame gesproken; Van Haren had een poosje een best tof nummer onder een reclame, later had een ander bedrijf hetzelfde liedje. Zag het ook op die Ziggo-muziekzender langskomen als videoclip.
Helaas nog niet gehoord op 3...
Nee, was aan het zoeken én gevonden! De band/groep heet Nonono, het nummer Pumping blood.quote:
Ja, die!quote:
Ja dat zei ik.quote:Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, was aan het zoeken én gevonden! De band/groep heet Nonono, het nummer Pumping blood.
Die vanPino dusquote:Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, was aan het zoeken én gevonden! De band/groep heet Nonono, het nummer Pumping blood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |