quote:
quote:
quote:
Wat?quote:Op maandag 9 december 2013 17:57 schreef themauster het volgende:
Wat betreft de TT gourmetten in een pannetje heet racletten en geen gourmetten.
Hoe zou het met onze idool zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker dampend, ietwat curieus geurend, vers saté'tje
Dat sowiesoquote:
nog niet bekend, vroegen ze vorige week in Holy Moly ook en zou deze week of volgende week bekend worden gemaaktquote:Op maandag 9 december 2013 18:19 schreef miieejj het volgende:
heej hallo!!![]()
Hebben jullie misschien gehoord wie de slaap gasten zijn dit jaar ?!
Grillen ja, niet steengrillen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
gourmetten zonder pannetje is toch gewoon steengrillen?
Een steen bak je, die gril je niet lolzquote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
gourmetten zonder pannetje is toch gewoon steengrillen?
Tof.quote:
Wat een ontzettend lief compliment!quote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof.
Ze zien er altijd netjes verzorgd uit.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Zijn vader is erg ziek, postte Pino.quote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef alors het volgende:
Ben wel benieuwd wat het nou was, het klinkt zo serieus
Ah okay, altijd naarquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn vader is erg ziek, postte Pino.
Die reclame vind ik het meest irritant, nog irritanter dan de Vodafone reclame.quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Deze Peugeot reclame moet echt op de brandstapel
Hoi mopjequote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lief compliment!
Baasje Veenstra slaat zich er wel doorheen denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
Dat gaat een moeilijk moment worden zo, vrees ik.
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordtquote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker nummerrrrr hoor dit
Ik denk dat minthy nu krassend door het huis rent
Hij is gewoon emt de dag top 5 begonnenquote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordt![]()
(Kan niet tegen emodingen)
Uit voorzorg, ik schakel later wel weer inquote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij is gewoon emt de dag top 5 begonnen
Okee poepjenquote:Op maandag 9 december 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Uit voorzorg, ik schakel later wel weer in
net bij het onderonsje bij Coen en Sander zei hij dat hij in zijn eigen show zou uitleggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee poepjen
Ik waarschuw wel even als het voorbij is.
Maar volgens mij gaat Veenstra er niet over beginnen,
Oh, ik heb dat niet gehoordquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net bij het onderonsje bij Coen en Sander zei hij dat hij in zijn eigen show zou uitleggen
Zijn vader is (ernstig) ziek heb ik gelezen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Qunix het volgende:
Nog geen nieuws wat er loos was?twitter:
Z'n zus had het over hun vader. Had iedereen met een twitteraccount kunnen weten trouwens, had Michiel weer 100371810 mentions gescheeld.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Qunix het volgende:
Nog geen nieuws wat er loos was?twitter:
Ah. Het gaat weer beter dus?quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Z'n zus had het over hun vader. Had iedereen met een twitteraccount kunnen weten trouwens, had Michiel weer 100371810 mentions gescheeld.
Is alleen niet ff uit te typen, had je eigenlijk gewoon moeten luisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordt![]()
(Kan niet tegen emodingen)
Geeft niks, hoeft ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef ddx het volgende:
[..]
Is alleen niet ff uit te typen, had je eigenlijk gewoon moeten luisteren.
Ik kan nu ook niet luisteren, vanavond maar even terugkijken dus.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat het goed is om nu niet te luisteren...
Venema heeft uitgelegd waarom hij er vrijdagavond niet bij was. Zijn vader was dus opgenomen in het ziekenhuis en was 50/50 of hij wel zou halen, maar gelukkig heeft hij het overleefdquote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef DeLuna het volgende:
Wat gebeurt er? Ik luister niet maar ik lees vanalles op twitter?
Hartaanval oid?quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Venema heeft uitgelegd waarom hij er vrijdagavond niet bij was. Zijn vader was dus opgenomen in het ziekenhuis en was 50/50 of hij wel zou halen, maar gelukkig heeft hij het overleefd
iets met een prop in zijn aorta als ik het goed begrepen hebtquote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Venema heeft uitgelegd waarom hij er vrijdagavond niet bij was. Zijn vader was dus opgenomen in het ziekenhuis en was 50/50 of hij wel zou halen, maar gelukkig heeft hij het overleefd
Hartaanval oid?
Dat is een tikkende tijdbom.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iets met een prop in zijn aorta als ik het goed begrepen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |