quote:
quote:
quote:
Wat?quote:Op maandag 9 december 2013 17:57 schreef themauster het volgende:
Wat betreft de TT gourmetten in een pannetje heet racletten en geen gourmetten.
Hoe zou het met onze idool zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker dampend, ietwat curieus geurend, vers saté'tje
Dat sowiesoquote:
nog niet bekend, vroegen ze vorige week in Holy Moly ook en zou deze week of volgende week bekend worden gemaaktquote:Op maandag 9 december 2013 18:19 schreef miieejj het volgende:
heej hallo!!![]()
Hebben jullie misschien gehoord wie de slaap gasten zijn dit jaar ?!
Grillen ja, niet steengrillen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
gourmetten zonder pannetje is toch gewoon steengrillen?
Een steen bak je, die gril je niet lolzquote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Evertjan het volgende:
gourmetten zonder pannetje is toch gewoon steengrillen?
Tof.quote:
Wat een ontzettend lief compliment!quote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof.
Ze zien er altijd netjes verzorgd uit.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Zijn vader is erg ziek, postte Pino.quote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef alors het volgende:
Ben wel benieuwd wat het nou was, het klinkt zo serieus
Ah okay, altijd naarquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn vader is erg ziek, postte Pino.
Die reclame vind ik het meest irritant, nog irritanter dan de Vodafone reclame.quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Deze Peugeot reclame moet echt op de brandstapel
Hoi mopjequote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lief compliment!
Baasje Veenstra slaat zich er wel doorheen denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
Dat gaat een moeilijk moment worden zo, vrees ik.
Radio staat even uit, ik lees hier wel wat er gezegd wordtquote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker nummerrrrr hoor dit
Ik denk dat minthy nu krassend door het huis rent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |