abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134085096
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patoshik op 09-12-2013 17:07:20 ]
pi_134085217
Zelf pizza bouwen. :9 Hopelijk helpt het bij de giev pizza nu-bui.

Eens zien wanneer dat in de planning past. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134085458
Heeft iemand een lekker en snel chili-recept?
  maandag 9 december 2013 @ 17:05:06 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_134085506
Ik bleek zojuist 7 kilo kwijt te zijn. Ik schrok er zelf een beetje van :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_134085519
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelf pizza bouwen. :9 Hopelijk helpt het bij de giev pizza nu-bui.

Eens zien wanneer dat in de planning past. :')
Jouw kerstavatar :D
pi_134085621
Ik heb m'n ticker maar eens aangepast na lange tijd. Alweer -4 kilo met de laatste keer. :D
pi_134085657
Gaat echt lekker hier met iedereen de laatste tijd *O*
Ben benieuwd hoeveel nieuwe mensen er in januari weer bij komen.
pi_134085660
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik bleek zojuist 7 kilo kwijt te zijn. Ik schrok er zelf een beetje van :P
Naar aanleiding van die post ging ik eens kijken naar mijn totaalscore. Dat was even bizar. :')

En kersthaisuli is baas. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134085671
Probeer eens het paleo dieet, is mega lekker en je voelt je op alle fronten beter. :)
Theelauw voor de ziel.
pi_134085813
Ik ben ook benieuwd of ik weer resultaat boek deze week. Het gaat tot nu toe medium-goed, in ieder geval niet slecht. En mijn lijf heeft wel bewezen dat het met medium-goed ook prima afvalt, dus daar duim ik voor.
  maandag 9 december 2013 @ 18:03:54 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134087408
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Een halve marathon van 14km is geen halve marathon. :P

En ik heb bizar veel zin in een pizza of ander zooivoer, maar het staat niet in de planning, dus ik heb pech. Helemaal omdat de boel eindelijk eens niet naar boven schommelt en de enige echte verandering was gewoon braaf groente als avondeten de afgelopen paar weken. :')
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hoe ken dat nou! Een marathon is altijd 42.nogwat km, dus een halve is altijd 21 :P

Verder klinkt t goed, dat je sporten zo lekker vindt.
Ik zie dat je de 13,7 hebt en de 21 :D

Lol. Ik wist niet eens dat er 2 waren :D Nou , ik zie tzt wel welke ik ga doen :P

quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je hebt mij in ieder geval geīnspireerd om vanavond een rondje te gaan waggelen *O*.
Nice! Ik doe met je mee. Ga vanaaf maar ff naar de sportschool stukkie rennen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134089059
Hier zit de beweging voor vandaag er ook weer op *O*

Nu lekker vegeteren op mn bank en wensen dat het zomer was *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134089551
Oe, nu komt een cruciaal moment van de avond, zo na het diner (wat lékker was :9). Nietinslaapvallennietinslaapvallennietinslaapvallen.
pi_134089601
Ik val hier ook bijna in slaap op de bank. Maar goed dat ik over een uurtje nog moet gaan sporten (en dan kan ik natuurlijk niet meer slapen van de energie).
pi_134089616
quote:
9s.gif Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, nu komt een cruciaal moment van de avond, zo na het diner (wat lékker was :9). Nietinslaapvallennietinslaapvallennietinslaapvallen.
Naar buiten jij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_134090141
Ik moet nog boodschappen doen en koken. Gelukkig al wel besloten wat ik ga maken, en das lekker én gezond én snel, maar nu nog de kracht verzamelen om te gaan.
pi_134091937
Wat ga je maken Zeester?
pi_134093075
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Wat ga je maken Zeester?
Pasta met tonijn, kappertjes en broccoli.
pi_134093285
Lekker! en gezond :Y
pi_134094459
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Naar buiten jij.
Ik kon je natuurlijk niet teleurstellen O+. En lekker dat het ging O+.

BAM.

Topdag!
pi_134094530
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kon je natuurlijk niet teleurstellen O+. En lekker dat het ging O+.

BAM.

Topdag!
*O*

:D
pi_134095647
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die discussie is al vaker gevoerd. HiZ weegt zich inderdaad elke ochtend. Voor sommigen hier (zoals ik) werkt dat niet, omdat we ons te snel druk maken om schommelingen of juist te obsessief met ons gewicht bezig zijn. Voor HiZ werkt het wel, zegtie, dus dan vinden we dat prima :)

Ik heb zin in ongezonde meuk, maar heb een appel bij me. Twijfel tussen niks eten, want geen zin in die appel, of toch maar iets eten, want anders boodschappen doen op een lege maag....
Ah ok. Voor mij zou het ook niet werken denk ik. Dan kom ik de derde dag aan en ga ik weer schransen. :')
pi_134095696
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Zeester het volgende:

[..]

Pasta met tonijn, kappertjes en broccoli.
Oeh. Die ga ik onthouden!
pi_134095705
Ik ga altijd hardlopen voor het eten, zodat ik er na het eten niet meer uithoef en gewoon kan chillen O+ of het moet echt niet anders kunnen
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 21:20:33 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134096029
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Oeh. Die ga ik onthouden!
Denk dat ik dat wel durf :@
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties