+1...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Ik durf echt nooit meer mee te doen hierna. Ik vind dat ik faal in dit soort dingen
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
Ik durf echt nooit meer mee te doen hierna. Ik vind dat ik faal in dit soort dingen
Hier ook, zonder de woorden dan. Het pakket staat in de gang omdat het anders een instant brulpartij wordt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:
M is ook hevig onder de indruk van het pakket. De woorden "dootje" "mooiiiii" en "openmaken" zijn al gevallen.
Ga ik die ook nog even aanpassen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef As1981 het volgende:
ik heb net alle topics even gescreend. En volgens mij missen we nog 1 geraden kloon in de OP. Namelijk die van Burdie, dat is Kursor.
En volgens mij zijn er nog 3 die het pakketje al ontvangen hebben.
Namelijk YPPY, As1981 en Soempie
Beste Limone,quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Limone het volgende:
Zeg citrusvruchtje van me, heb jij toevallig een pak gestuurd aan de hele famielje?
Met een krasvakje erop?
Hoei, dat wordt verder speuren op het net.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Kerstpiek het volgende:
[..]
De doos mag open,
en dan ga je op pakjes hopen...
Alleen komt er een verrassing uit,
Je zult het wel zien je buit.
Het gedicht en de pakjes moeten wachten,
Maar om het leed te verzachten,
Mag de envelop wel open,
En dan mag je alweer op een hintje hopen!
Ik wil ook vast excuses aanbieden,
Want het heeft zo geschieden..
Dat ik een gedicht met spelfouten heb gestuurd,
Komt door de buurt(inspiratie is op)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man heeft mijn pakket verstopt, omdat hij weet dat ik wat dat betreft niet te vertrouwen ben.![]()
JAAAA DAT IS 'M!!!!111quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Merry_Citrus het volgende:
[..]
Beste Limone,
Ik denk dat jouw pak is gekome
Lijkt hij op deze?
Dan moet het hem weze!
[ afbeelding ]
Alleen het envelopje is voor jullie allemaal,
maar met de (meeste) kadootjes ga jij aan de haal.
Ik ben er ooit met vakantie geweest. Helpt dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Kom jij uit het mooie Gelderland?Of klopten de postzegels van je kaartje wel?
Want: We kennen elkaar eigenlijk niet, posten niet in hetzelfde topic, je moet al rekening houden met kerstvakantie... dus dan vallen er al wat opties af
En heb je hem de envelop gegeven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Limone het volgende:
[..]
JAAAA DAT IS 'M!!!!111![]()
Ik heb 'm net op tijd uit grijpgrage handjes kunnen houden(die van mijn man dus "Ja, maar er staat toch 'familie' op?
Aaaah toe, maak open?!").
Wat issie zwaar joh!Morgen foto's bij de boom maken
![]()
Ik ben superenthousiast en hyper! Hence de smiley overkill!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef danic het volgende:
[..]
Ja mijn santa is buuf (onbevestigd dat wel)
Nee joh, ik heb het beschermd met mijn leven!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Merry_Citrus het volgende:
[..]
En heb je hem de envelop gegeven?
daar staat inderdaad zijn naam opgeschreven.
De envelop mag wel open
maar op de inhoud van het pak hoeft hij niet teveel te hopen.
De doos blijft nog even dicht,
dus hou het pak tot 14 december in je zicht!
Ik heb het pakje nog niet ontvangen, maar hij is vandaag op de bus gegaan.quote:
Haha, ik ga gewoon geduld hebben... En werkelijk heerlijk slapen vannacht (hoop ik), ben gesloopt!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
[..]
Ik ben er ooit met vakantie geweest. Helpt dat?![]()
Verder zit er in jouw pakje een mooie envelop, vol hints, die lossen hopelijk jouw vragen op.
En welterusten voor vannacht![]()
De bezorger is hier niet geweest, of in ieder geval geen briefje achtergelaten dat hij geprobeerd heeft iets te bezorgen. Er was bijna de hele dag niemand thuis hier, dus morgen maar even afwachten!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef SecretSkittles het volgende:
Skittles,
Vandaag, niet morgen
vandaag komt de post je pak bezorgen!
Groot is niet erg. Dat vult nog wel op. Ik laat er mooi het lintje omzetten tot zaterdag en dan zal ze hem showen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]welnee. Je had het al twee keer geraden.
Fijn dat je er tot zover blij mee bent. Benieuwd of je over de inhoud ook te spreken bent. En dat Rosalie d'r kadootje een beetje past. Hij leek me wat groot.
ik heb gisteren je pakje op de bus gedaan, dus het zou goed mogelijk zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje, maar doe mee aan 4 SSénWas het deze Santa?
voor Eva ook een?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef danic het volgende:
[..]
Groot is niet erg. Dat vult nog wel op. Ik laat er mooi het lintje omzetten tot zaterdag en dan zal ze hem showen.
En ik heb al een bestelling voor je als je wilt
ik ben nauwelijks over budget gegaan. Heel veel zelf gemaakt.en het is nog maar de vraag hoe dat valtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik denk dat er veel over budget grgaan zijn![]()
Maarrr dat neemt niet weg dat het beter of leuker of mooier is.
Heel goedquote:Op woensdag 11 december 2013 07:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks over budget gegaan. Heel veel zelf gemaakt.en het is nog maar de vraag hoe dat valt
Meer uitgeven dan het budget hoeft denk ik helemaal niet te betekenen dat het beter/leuker/mooier is, toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik denk dat er veel over budget grgaan zijn![]()
Maarrr dat neemt niet weg dat het beter of leuker of mooier is.
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb zelf ook allerlei spulletje toegevoegd die ik toch al had liggen. Scavengen door mijn eigen huis
Nu ik het bonnetje van PostNL beter bekijk, zie ik dat de postcode er verkeerd op staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
De bezorger is hier niet geweest, of in ieder geval geen briefje achtergelaten dat hij geprobeerd heeft iets te bezorgen. Er was bijna de hele dag niemand thuis hier, dus morgen maar even afwachten!
Mijn man vond het niet kunnen dat ik gebruikte slipjes op heb gestuurd. Maar ach, kan prima toch?!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook
En sommigen kiezen denk ik voor veel goedkope(re) cadeautjes en andere voor minder maar duurder.
Ik ben zelf wel ietsje boven budget gegaan maar niet heel veel.
Ik heb mijn man maar niet verteld dat ik de zijne hebt opgestuurd.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn man vond het niet kunnen dat ik gebruikte slipjes op heb gestuurd. Maar ach, kan prima toch?!
Wie zei dat 'slipjes' niet van mijn man zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb mijn man maar niet verteld dat ik de zijne hebt opgestuurd.
dat is m! vanavond foto onder de boomquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef ColormeSanta het volgende:
[..]
ik heb gisteren je pakje op de bus gedaan, dus het zou goed mogelijk zijn
Is het een pakje met inpakpapier van goud met uilen sokken en pakjes op en een duif?
en zit er grijze tape omheen
Maak anders eens een foto dan kan ik het zo zeggen.
Ik wel maar dat was meer ivm verzendquote:Op woensdag 11 december 2013 07:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks over budget gegaan. Heel veel zelf gemaakt.en het is nog maar de vraag hoe dat valt
Balance in the universequote:Op woensdag 11 december 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
OP is weer bijgewerkt.
Soempie toch geen pakje, Kleurdoos toch wel.
Dat zeg Ik toch ookquote:Op woensdag 11 december 2013 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meer uitgeven dan het budget hoeft denk ik helemaal niet te betekenen dat het beter/leuker/mooier is, toch?
Ik heb zelf ook allerlei spulletje toegevoegd die ik toch al had liggen. Scavengen door mijn eigen huis
"Maarrr dat neemt niet weg dat het beter of leuker of mooier is",quote:
Oohquote:Op woensdag 11 december 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]
"Maarrr dat neemt niet weg dat het beter of leuker of mooier is",
Ik denk dat hier de verwarring ontstaat, dat hoeft het juist niét te betekenen namelijk
Oh, ja, dan zitten we gewoon op een lijnquote:Op woensdag 11 december 2013 10:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
OohIk bedoelde dus dat over budget niet per definitie beter/leuker/mooier is.
In mijn ogen is de moeite die iemand gedaan heeft om iets passends te vinden/kopen/maken het meest waardevolle van alles. De weg er naar toe, het uitzoeken wie de user nu echt is , het spel, de spanning van de nieuwsgierigheid wat zou het zijn/ vind *user* het leuk etc
Dit dusquote:Op woensdag 11 december 2013 10:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind SS nu al geslaagd inderdaad, vanwege het hele voorproces. Leuk om ermee bezig te zijn, de spanning van wie is jouw lootje, het dichten, raden, wie zou mijn SS zijn, zou mijn lootje blij zijn met het pakket, etc.
Ik heb inderdaad gekozen voor een paar duurdere cadeaus ipv een hoop goedkope. Maar twijfel nu steeds of ik eigenlijk wel voldoende heb gekocht, want ik kan me niet alle cadeaus meer herinnerenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook
En sommigen kiezen denk ik voor veel goedkope(re) cadeautjes en andere voor minder maar duurder.
Ik ben zelf wel ietsje boven budget gegaan maar niet heel veel.
Dat scheelde bij mij 25 cent ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 10:30 schreef Roosje84 het volgende:
Ik vind het juist leuk om met zorg en aandacht een pakje voor een ander samen te stellen. Wel iets over budget maar dat kwam meer omdat ik van plan was met DHL te verzenden en ik last minute toch besloot om het gewoon met Postnl mee te geven.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind het wel spannend qua, vindt m'n lootje de cadeautjes leuk? Is het wat ze had verwacht oid? Ik hoop gewoon dat ze er blij mee is en dat er geen teleurstelling is ofzo...
Dat heb ik elk jaar weer hoor TAP!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind het wel spannend qua, vindt m'n lootje de cadeautjes leuk? Is het wat ze had verwacht oid? Ik hoop gewoon dat ze er blij mee is en dat er geen teleurstelling is ofzo...
Ik heb het mijn lootje juist bespaardquote:Op woensdag 11 december 2013 11:31 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat heb ik elk jaar weer hoor TAP!
En... Ik ben vergeten iets zelfgemaakts te regelenzo stom!!
Ik vind dat nou juist zo'n leuk onderdeel, zowel het krijgen als het geven. En pas toen ik de boel verstuurd had ging er een lampje aan bij me.... Ik baal er echt vanquote:Op woensdag 11 december 2013 11:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het mijn lootje juist bespaard![]()
Snel nog even opsturen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik vind dat nou juist zo'n leuk onderdeel, zowel het krijgen als het geven. En pas toen ik de boel verstuurd had ging er een lampje aan bij me.... Ik baal er echt van
Klopt!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet werken van 13 tot 18, dus al het voor 12 kan is het nog beter
Ik dacht trouwens dat je de hele dag mocht uitpakken en dat er mensen voor opbleven 's nachts, of heb ik dat bedacht?
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gekozen voor een paar duurdere cadeaus ipv een hoop goedkope. Maar twijfel nu steeds of ik eigenlijk wel voldoende heb gekocht, want ik kan me niet alle cadeaus meer herinneren!!! Zwangerschapsdementie, gotta love it
.
Hij is open en ik werd nu al blijquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Sparkling_Santa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat al hebt gedaan,
maar die envelop op de doos mag gerust open gaan
En dammit, mijn doorzichtige plakband ging op een gegeven moment op, bleek ik alleen nog viezig wit te hebben. Excuses daarvoor!
Ja, dat is hier stiekem ook, mijn zelf gemaakte dingen zijn heel erg persoonlijk, daar zou ik niets aan hebben! En de andere cadeaus zijn zo uitgezocht dat ik denk dat mijn lootje ze heel leuk vindt, maar ik vind ze zelf ook heel leuk! Dus ik zou het niet erg vinden als ik zelf zoiets zou krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:23 schreef Mineola het volgende:
Cadeaus uitzoeken voor iemand anders vind ik ook altijd heel leuk belle! Ik doe het ook graag
Maar ik zou het pakket voor mijn lootje niet zelf willen hebben, omdat het echt speciaal passend voor haar is, en minder passend voor mij. Ik heb zelfs geknutseld!
En ook hier dingen die ik zelf in huis had meegestuurd. Maar geen gedragen slipjes, wees gerust lootje!
Eerst maken. En daar wringt de schoen want ik kom momenteel ff 2 weken aan tijd te kort of zoietsquote:
vond het leuk om jou santa te zijn. leuke muts zag ik trouwens voorbij komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef Susie het volgende:
Mobiel doet raar..... die is ook nieuwsgierig.
Haaiquote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef _santastar_ het volgende:
Evenstar,
Hoe gaat het met de zieken daar in het verre land?
Ik zag dat jullie maar bleven klungelen, om en om in de lappenmand
Ik was nog iets vergeten te zeggen
Gelukkig ben ik nog op tijd om het uit te leggen
Je jongste is misschien nog wat klein voor zijn cadeau
Maar hopelijk valt het wel in de smaak, dat sowieso!
Verder heb ik je lootje en wensen goed bestudeerd en zit je hopelijk al te smachten
Nog eventjes geduld met uitpakken, nog een paar dagen wachten
Ja dit heb ik ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
En ik maak me nu ook zorgen of mijn lootje mijn cadeaus leuk vindt. Ik heb me aan het lijstje gehouden (maar kon een ding echt niet vinden) en voel me nu al schuldig dat ze er straks niks aan vindt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |