Hou het in gedachten voor de volgende OP...quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Flink Gegist (bierwinkel) mist nog in de OP
De Man van Drank heet tegenwoordig Bier en Zo
Ik mis ook Burg Bieren
De huidige kun jij toch gewoon editten?quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Curchulain het volgende:
et in gedachten voor de volgende OP...
Yep, maar geen zin in. Heb de oude topics al geüpdate, de winkels zijn voor een volgende keer en voor iemand die ze kent.quote:Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De huidige kun jij toch gewoon editten?
Waar hou je van doorgaans van, zoet, fruitig, bitter, etc? Er zijn ontzettend veel verschillende stijlen bier dus wellicht kunnen wij je een richting op helpen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik drink zelf niet zo heel vaak en bier an sich vind ik niet zo heel speciaal maar het speciaalbier concept vind ik wel interessant. Tevens jammer dat er in de OP niet zoveel info is voor de beginner op dit vlak.
Kan iemand mij misschien iets adviseren? Ik woon vanaf deze week in Amsterdam en daar zit natuurlijk de Bierkoning; waar ik graag een paar biertjes wil halen.
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom heet het topic trouwens nog 'bijna tijd voor de bockjes'? Het is allang tijd voor de bockjes !
quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef Curchulain het volgende:
Crap... vergeten om de tt te veranderen
In mijn ogen is het bockseizoen alweer bijna voorbijquote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom heet het topic trouwens nog 'bijna tijd voor de bockjes'? Het is allang tijd voor de bockjes !
Eens. Ken erg veel mensen die dat een zeer aangenaam bier vinden. Wel verraderlijk als je er een stuk of zes wegtikt op een avond, vinden velenquote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als je pils niet lekker vindt, dan is mijn eerste tip altijd: probeer eens een Karmeliet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |