SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Dat hij uit Smurfenland komt.quote:Op maandag 9 december 2013 14:36 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n blauw kleurtje, wat houdt dat in dan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die goal van hoesen tegen barca is wel mooi hoor, zo nonchalant ingeschoten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In X2 zal ook nog wel value zitten. Bizar hoge odds.quote:So confused when you're lost in the groove![]()
Ik ga het er wel weer op wagen. Beetje vertrouwen heb ik er ook wel in.quote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In X2 zal ook nog wel value zitten. Bizar hoge odds.
Zei ze stoer.![]()
gewoon een paar barkies op ajax zetten, gaat helemaal goed komen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hoe kan je eigenlijk de kansen zien/berekenen die zij aan iedere uitkomst hangen?
Als ik het ff simpel in excel zet kom ik tot 58% kans dat ac milan wint, en 21% gelijk, 21% Ajax wint. Maarja dat is dus onder de aanname dat de kans dat ze gelijk spelen of winnen gelijk aan elkaar is.
Edit: Ah al manier gevonden, 59% kans dat AC Milan wint, 24% Gelijkspel, 17% Ajax wint.
Schatten ze het toch wat moeilijker in dan wij hier. (op twee na die 15-20% kans zeiden)
[ Bericht 9% gewijzigd door MouzurX op 09-12-2013 15:13:09 ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tegen. Barca had ik 2-1 winst voorspeld maar heb nu een minder goed gevoel.
2x stunten gebeurt nauwelijks en ik zie Milan sowieso een keer scoren.
1-3 dan maar
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als het geen 0-3 wordt, dan eerder 1-1. Veltman is een aderlating. Sinds zijn eerste wedstrijd veruit de beste centrale verdediger van de eredivisie. Ik denk dat Frank een spiritueel opvolger van zichzelf heeft gevonden. Jammer voor Horny Mike, maar die heeft weer andere hobbies..![]()
![]()
Inderdaad, maar ook echt een inschattingsfout van Veltman zelf. Die paar fouten die Ajax gemaakt heeft blijven erg zonde.quote:![]()
Ik voorzie gewoon een herhaling van 2010, Frankies debuut. Een reeds geplaatst Milan (wat vaker verliest in de laatste ronde indien geplaatst) ging met zeer dominant spel totaal onderuit. Werd gewoon vernederd daar. Denk dat we nu weer zoiets gaan zien, en dan loopt iedereen weer te haten van "Milan is uit vorm, bla bla bla". Bitchesquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef huffderobot het volgende:
Als het geen 0-3 wordt, dan eerder 1-1. Veltman is een aderlating. Sinds zijn eerste wedstrijd veruit de beste centrale verdediger van de eredivisie. Ik denk dat Frank een spiritueel opvolger van zichzelf heeft gevonden. Jammer voor Horny Mike, maar die heeft weer andere hobbies..Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik voorzie gewoon een herhaling van 2010, Frankies debuut. Een reeds geplaatst Milan (wat vaker verliest in de laatste ronde indien geplaatst) ging met zeer dominant spel totaal onderuit. Werd gewoon vernederd daar. Denk dat we nu weer zoiets gaan zien, en dan loopt iedereen weer te haten van "Milan is uit vorm, bla bla bla". Bitches![]()
Nee toen was Zlatan erbij. En zeg ik ergens dat Milan al geplaatst is?....quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als hij dat al tegen Barcelona doet.. We doen toch altijd volle pressie? Het zou juist goed zijn om dat in uitgerekend deze wedstrijd niet anders te doen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Celtic heeft Milan helemaal zoek gespeeld in Milan. Ik smeek god (Frank dus) op mijn blote knietjes dat we ons niet zullen "aanpassen" aan Milan. Hij heeft dan wel 'gestate' dat we het eigen spelletje gaan spelen maar heeft hij de ballen om gewoon volle pressie te spelen? Doubtful...![]()
En alsnog spelen ze 2-2 tegen een degradatiekandidaat.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: