Die dreadlock raveteef gewoon kennen...quote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gisteren ook gezien. Wat briljant is deze
quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dreadlock raveteef gewoon kennen...
En nee, duur = niet peppie. Peppie is veel functies, multifunctioneel, afzonderlijk van de restquote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als het duur is is het peppie?
Weet ikquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Gaat meer over de druk die het aankan.
Duct tape is multifunctioneelquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En nee, duur = niet peppie. Peppie is veel functies, multifunctioneel, afzonderlijk van de rest![]()
Dan zou die Tissot hierboven ook peppie zijn, maar is heel standaard.
Ja er kwam ff een shot langs op het laatst waarin ze in gvt voor een bord van 11C stond geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dreadlock raveteef gewoon kennen...
quote:
Zat bij de bevo als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja er kwam ff een shot langs op het laatst waarin ze in gvt voor een bord van 11C stond geloof ik.
Oh jee. Argentijnse scheidsrechters.quote:
Als de umpires slecht slecht werk doen kunnen ze fluiten naar toekomstige wedstrijden op dit niveau.quote:Op maandag 9 december 2013 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh jee. Argentijnse scheidsrechters.
quote:Op maandag 9 december 2013 01:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als de umpires slecht slecht werk doen kunnen ze fluiten naar toekomstige wedstrijden op dit niveau.
Ja, schampschot.quote:Op maandag 9 december 2013 01:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Staat inmiddels alweer op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |