Gast, je bent student. Het is gewoon jasje, dasje, broek. Kut fransozisch gelul. En met een strop hang je jezelf maar op.quote:
Gisteren ook gezien. Wat briljant is dezequote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef AchJa het volgende:
www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1383085
Haha: Minerva represented!!!quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, je bent student. Het is gewoon jasje, dasje, broek. Kut fransozisch gelul. En met een strop hang je jezelf maar op.
Ik draag geen horlogequote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen horloge maar een uurwerk
quote:Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Nog steeds immer deze, das mijn stijl weer dan:
[ afbeelding ]
Once you go black...
Nee, dat heet een 'klokje'.quote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen horloge maar een uurwerk
Ik heb nooit frogman gehad. Op de meet had ik een GA-110-1BER, die is verkocht.quote:Op maandag 9 december 2013 00:26 schreef hoogvlieger het volgende:
ja hoor
laatste keer had je nog een of andere frogman
Dat onderste ding? Das toch dat klokje van twee tientjes dat suiciders altijd gebruiken op hun 72-maagden-here-i-come vest?quote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nooit frogman gehad. Op de meet had ik een GA-110-1BER, die is verkocht.
heb onderstaande g-shock als horloge voor veva & def later gekocht, werkt prima. en maar 90 euries
Neenee, das de goedkope casio versie. Dit is de peppie versiequote:Op maandag 9 december 2013 00:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat onderste ding? Das toch dat klokje van twee tientjes dat suiciders altijd gebruiken op hun 72-maagden-here-i-come vest?
Wat maakt die 80e verschil?quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neenee, das de goedkope casio versie. Dit is de peppie versie
http://www.juwelierswebsh(...)jkobsCFQ1c3godlGgA1g
100,- bij een of andere gare juwelier
Dus als het duur is is het peppie?quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neenee, das de goedkope casio versie. Dit is de peppie versie
http://www.juwelierswebsh(...)jkobsCFQ1c3godlGgA1g
100,- bij een of andere gare juwelier
Deze heeft ook peppie functies enzo, 200m water resist enzoquote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als het duur is is het peppie?
Jij kan zo diep duikenquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze heeft ook peppie functies enzo, 200m water resist enzo
Die dreadlock raveteef gewoon kennen...quote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gisteren ook gezien. Wat briljant is deze
quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dreadlock raveteef gewoon kennen...
En nee, duur = niet peppie. Peppie is veel functies, multifunctioneel, afzonderlijk van de restquote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als het duur is is het peppie?
Weet ikquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Gaat meer over de druk die het aankan.
Duct tape is multifunctioneelquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En nee, duur = niet peppie. Peppie is veel functies, multifunctioneel, afzonderlijk van de rest![]()
Dan zou die Tissot hierboven ook peppie zijn, maar is heel standaard.
Ja er kwam ff een shot langs op het laatst waarin ze in gvt voor een bord van 11C stond geloof ik.quote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dreadlock raveteef gewoon kennen...
quote:
Zat bij de bevo als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja er kwam ff een shot langs op het laatst waarin ze in gvt voor een bord van 11C stond geloof ik.
Oh jee. Argentijnse scheidsrechters.quote:
Als de umpires slecht slecht werk doen kunnen ze fluiten naar toekomstige wedstrijden op dit niveau.quote:Op maandag 9 december 2013 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh jee. Argentijnse scheidsrechters.
quote:Op maandag 9 december 2013 01:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als de umpires slecht slecht werk doen kunnen ze fluiten naar toekomstige wedstrijden op dit niveau.
Ja, schampschot.quote:Op maandag 9 december 2013 01:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Staat inmiddels alweer op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |