Gast, je bent student. Het is gewoon jasje, dasje, broek. Kut fransozisch gelul. En met een strop hang je jezelf maar op.quote:
Gisteren ook gezien. Wat briljant is dezequote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef AchJa het volgende:
www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1383085
Haha: Minerva represented!!!quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, je bent student. Het is gewoon jasje, dasje, broek. Kut fransozisch gelul. En met een strop hang je jezelf maar op.
Ik draag geen horlogequote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen horloge maar een uurwerk
quote:Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Nog steeds immer deze, das mijn stijl weer dan:
[ afbeelding ]
Once you go black...
Nee, dat heet een 'klokje'.quote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen horloge maar een uurwerk
Ik heb nooit frogman gehad. Op de meet had ik een GA-110-1BER, die is verkocht.quote:Op maandag 9 december 2013 00:26 schreef hoogvlieger het volgende:
ja hoor
laatste keer had je nog een of andere frogman
Dat onderste ding? Das toch dat klokje van twee tientjes dat suiciders altijd gebruiken op hun 72-maagden-here-i-come vest?quote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nooit frogman gehad. Op de meet had ik een GA-110-1BER, die is verkocht.
heb onderstaande g-shock als horloge voor veva & def later gekocht, werkt prima. en maar 90 euries
Neenee, das de goedkope casio versie. Dit is de peppie versiequote:Op maandag 9 december 2013 00:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat onderste ding? Das toch dat klokje van twee tientjes dat suiciders altijd gebruiken op hun 72-maagden-here-i-come vest?
Wat maakt die 80e verschil?quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neenee, das de goedkope casio versie. Dit is de peppie versie
http://www.juwelierswebsh(...)jkobsCFQ1c3godlGgA1g
100,- bij een of andere gare juwelier
Dus als het duur is is het peppie?quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neenee, das de goedkope casio versie. Dit is de peppie versie
http://www.juwelierswebsh(...)jkobsCFQ1c3godlGgA1g
100,- bij een of andere gare juwelier
Deze heeft ook peppie functies enzo, 200m water resist enzoquote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus als het duur is is het peppie?
Jij kan zo diep duikenquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze heeft ook peppie functies enzo, 200m water resist enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |