en dan als er niet wordt gefloten nog een uur liggen ookquote:Op zondag 8 december 2013 13:58 schreef Muto het volgende:
Wat fucking irritant dat al die spelers zo makkelijk gaan liggen
quote:
quote:
quote:
Gaan we weer..quote:Op zondag 8 december 2013 13:59 schreef RetRy32 het volgende:
Verhoek...
Damn.
En dan Achahbar verhuren.
Dat zal straks weer blijken, 1 minuut voor het einde van de wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zou je zeggen van Vilhena eruit en Vormer erin ipv Verhoekie.
quote:Op zondag 8 december 2013 14:02 schreef Bombvis het volgende:
Verhoek kan strijd in het veld brengen, dat is soms even nodig
Wat? Verhoek brengt strijd, is een vechtertjequote:
jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit jij de wedstrijd te kijken of niet?
quote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
De TT klopt niet, hadmoeten zijn ipv
Ja, een vechter zonder wapen, schild, en ogen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef Bombvis het volgende:
Wat? Verhoek brengt strijd, is een vechtertje
Zoiets jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, een vechter zonder wapen, schild, en ogen.
hij heeft al meer geld dan jij in lange tijd gaat verdienen.quote:
QFTquote:Op zondag 8 december 2013 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
De TT klopt niet, hadmoeten zijn ipv
no man Koeman kan sws niet goed wisselenquote:Op zondag 8 december 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jij vindt deze wissel logisch?
Nah ik word multimiljardair jwzquote:Op zondag 8 december 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft al meer geld dan jij in lange tijd gaat verdienen.
kapi vindt dit een sterk argument.
Vilhena natuurlijk..quote:
ga babel pijpen mongooltjequote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Clasie, die doet niet goed mee met het spel en is verdedigend onzeker.
Ben jij uberhaupt wel aan het kijken?quote:
Zekersquote:Op zondag 8 december 2013 14:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt wel aan het kijken?
Dan ga eens een bril kopenquote:
Dit is zeiken om te zeikenquote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof dat iets moeilijks is, zelfs ik zou die bal kunnen geven.
Van Rhijn doet helemaal niks goedquote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef RetRy32 het volgende:
Van Rhijn doet dat toch altijd iets beter dan Janmaat
is deze man serieus?quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef RetRy32 het volgende:
Optyfen met je van Rijn.quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef RetRy32 het volgende:
ja, zou wel heel frustrerend zijn als dit misgaatquote:
Let maar op...quote:Op zondag 8 december 2013 14:13 schreef eight het volgende:
[..]
ja, zou wel heel frustrerend zijn als dit misgaat
quote:
quote:
lol.quote:Op zondag 8 december 2013 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Van Rhijn doet helemaal niks goed
Er wordt bijna nooit verdedigend gewisseld bij Feyenoord.quote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef Anosmos het volgende:
Een verdedigende wissel. Je voelt de 2-2 gewoon aankomen
en wel nu !quote:
quote:
Jij bent dan ook een joodquote:Op zondag 8 december 2013 14:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik gun Heereveen wel een gelijkspelletje.
ga nou wegquote:Op zondag 8 december 2013 14:19 schreef RetRy32 het volgende:
Ik gun Heereveen wel een gelijkspelletje.
Dus jij gunt Van Basten geen gelijkspel?quote:
Kan iemand deze kneus bannen?quote:Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ga dus weer geen Eredivisie kijken...
Teveel laag niveau voetbal gezien na deze pot
Ik report 'm zowat elk topic maar er gebeurt niks.quote:
Jupquote:Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
en leuke bijkomstigheid. De hele voorspelling goed
quote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef PizzaGeit het volgende:
IS DIT MOOI? JA DIT IS MOOI
IS DIT LEKKER? JA DIT IS LEKKER
Zelfde hierquote:Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
terechtquote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
JupHad ook 1-2
2-2 was wel terecht vandaag, vond ik. Maarja, who cares.
FAKA EURIquote:
alsnog gun ik t ze nietquote:
ik ook. zijn post worden verwijderd, hopelijk volgt er later nog een banquote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik report 'm zowat elk topic maar er gebeurt niks.
Ik bijna. Heb wel de bonusvraag goed, maar had 2-2 voorspeld.quote:Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij met je stomme nivellering ook altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik bijna. Heb wel de bonusvraag goed, maar had 2-2 voorspeld.
Gelukkig is dat niet uitgekomen.
Uitslag ben ik wel met je eens maar het werd wel per minuut minder voetbal in de 2e helftquote:Op zondag 8 december 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
Meh Heerenveen drong wel wat meer aan in de 2e helft maar had maar 2 grote kansen. Die hadden wij ook met Immers/Pellè. Qua veldspel was Feyenoord in de tweede helft ook geruime tijd niet de mindere.
Terechte uitslag
Nou,meestal voorspel ik juist 2-1 of 1-2 voor Feyenoord. Maar uitgerekend deze wedstrijd leek 2-2 mij een logische eindstand.quote:Op zondag 8 december 2013 14:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij met je stomme nivellering ook altijd.
De laatste twintig minuten was het overleven ja. Ik vond daarvoor een kwartier dat Feyenoord er prima uitkwam, dat was ook de periode dat er meerdere gevaarlijke aanvallen + kansen ontstonden. Maar Heerenveen heeft aanvallend veel te weinig gebracht om recht te hebben op een punt imo.quote:Op zondag 8 december 2013 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitslag ben ik wel met je eens maar het werd wel per minuut minder voetbal in de 2e helft
Voor het eerst dat ik feijenoord heb laten verliezen. Dat ga ik vaker doenquote:Op zondag 8 december 2013 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik bijna. Heb wel de bonusvraag goed, maar had 2-2 voorspeld.
Gelukkig is dat niet uitgekomen.
en Clasiequote:
qftquote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De Thijs!!!!De Boëet
LEXIE
De Klaas (!!!)
Van Beek
![]()
ERWIN MULDER
Klopt, ook aan gestoord die vallende ziekte vandaag. En constant maar naar de scheids kijken. Kuipers werd dat ook moe, later toen er wel wat overtredingen tussen zaten floot hij niet eens meer.quote:Op zondag 8 december 2013 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Kuipers is echt een prima scheidsrechter trouwens. Liet lekker veel doorgaan. Ik erger me sowieso vaak als Boëtius, Immers en Pelle om elk zuchtje gaan liggen.
Wat dacht je van Schakenquote:Op zondag 8 december 2013 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Kuipers is echt een prima scheidsrechter trouwens. Liet lekker veel doorgaan. Ik erger me sowieso vaak als Boëtius, Immers en Pelle om elk zuchtje gaan liggen.
ja de komende twee thuiswedstrijden kunnen we wel even een gat slaan met wat achtervolgers.quote:Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Dekatria het volgende:
Ado voor bij Groningen overigens. Gunstig voor ons
Heeft het goed gedaan. Maar komt af en toe wat te onstuimig in.quote:
Ik ook. Die had die kans voor open doel van Pellè op aangeven van Verhoek, waar hij struikelde over z'n eigen benen, waarschijnlijk wél gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede had ik wel willen zien, in de tweede helft.
Gebrek aan beter?quote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef Haringkop het volgende:
Toch vraag ik me wel af wat Koeman nu wilde bereiken met zn wissels.
Schaken en Vilhena waren dramatisch, maar dan breng je toch Bakkal en Verhoek?
Valt best mee hoor. Balvast en al behoorlijk wat assists op Pelle. En een betere hebben we niet.quote:Op zondag 8 december 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Schaken moet je zo snel mogelijk zien te vervangen. Is gewoon op, te oud, te slecht, te dom, komt nog geen kerstboom voorbij. 90 minuten lang ergeren aan die mislukte versie van een voetballer.
Zijn enige trucje is uitgewerkt. Dan heb je er niet veel aan.quote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Balvast en al behoorlijk wat assists op Pelle. En een betere hebben we niet.
quote:
twitter:BBCSporf twitterde op zondag 08-12-2013 om 16:52:09EPIC: A Feyenoord fan has hand-built his son a cot in the design of the Feyenoord stadium. http://t.co/o1rqvWhCyV reageer retweet
Klopt en toch lag de effectiviteit hoger dan ik de laatste tijd gewend benquote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
Goede eerste helft gezien. Jammer dat je niet met 0-4 de rust ingaat. Ook dat is Feyenoord
Deze man weetquote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef Grifte het volgende:
Als je zelfs Dijks niet meer voorbij komt kan je beter de eer aan jezelf houden.
Uhh, Goossens op links en Boëtius op rechts?quote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Balvast en al behoorlijk wat assists op Pelle. En een betere hebben we niet.
Werkt in FIFA leuk, maar Goossens op linksbuiten wil je niet, dat werd laatst al duidelijk. Dan hou je echt 0 diepte over. Ik ben niet erg goed op de hoogte van de jeugd, maar loopt er in de A echt geen betere buitenspeler?quote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uhh, Goossens op links en Boëtius op rechts?
Niet dat Goossens zo'n geweldenaar is, maar toch. Armenteros en Verhoek kun je afschrijven, die zijn nog slechter dan Cissé.
Bakkal erin? Of Vormert?quote:Op zondag 8 december 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Enige die echt slecht speelde vandaag vond ik Vilhena. En dat was niet de eerste keer, dus wordt tijd dat hij een keer gaat banken.
Janmaat / Immers / Clasie en Mathijsen speelde heel sterk vandaag. Vasthouden tot de winterstop dit niveau.
Zag m net ook op facebook, schitterend!quote:
Hij deed het goed maar het oogt zo ontzettend onzeker...quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef ace_eleven het volgende:
Was wel weer een goed eerste half uur.
De mensen die tijd zo op Mulder haten moeten de essentiële reddingen van vandaag wel mee wegen. Voetballnd vind ook ik hem vaak onzeker ogen, maar vandaag redde hij wel de punten
Het boogde niveau wirdt eigenlijk sinds az wel vaak gehaald
Het beruchte vak 23quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
OPROTTEN MET UITSUPPORTERS IN DE THUISVAKKEN!! MISSCHIEN MOET ER TOCH EEN KNOKPLOEG OPGERICHT WORDEN VOOR DAT SOORT GASTEN!! #HEEfey
"@Frisianlunatic: Volgend jaar maar kaarten kopen voor vak 23. Kijken of die kakkerlakken dan nog juichen!! "Niet normaal hoeveel er zitten
Je moet toch altijd wat te kankeren hebben he.quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef eight het volgende:
[..]
Hij deed het goed maar het oogt zo ontzettend onzeker...
quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
OPROTTEN MET UITSUPPORTERS IN DE THUISVAKKEN!! MISSCHIEN MOET ER TOCH EEN KNOKPLOEG OPGERICHT WORDEN VOOR DAT SOORT GASTEN!! #HEEfey
"@Frisianlunatic: Volgend jaar maar kaarten kopen voor vak 23. Kijken of die kakkerlakken dan nog juichen!! "Niet normaal hoeveel er zitten
Was op tv ook goed te horen. Vooral de bekende tune na de doelpunten was prachtigquote:Op zondag 8 december 2013 18:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het beruchte vak 23![]()
Mooi om te zien vandaag. Overal Feyenoorders
Onzin. Het zou juist triest zijn als ik op basis van een goede wedstrijd mijn mening zou herzien.quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet toch altijd wat te kankeren hebben he.
Is het niet Immers dan is het wel Mulder.
Te triest voor woorden.
Mooi. Ook mooi was het 'Komen wij uit Rotterdam?" met Feyenoorders in de thuisvakkenquote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef eight het volgende:
[..]
Was op tv ook goed te horen. Vooral de bekende tune na de doelpunten was prachtig
Erg massaal weer inderdaad. Begint een club niks tegen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mooi. Ook mooi was het 'Komen wij uit Rotterdam?" met Feyenoorders in de thuisvakken
Een groter uitvak en vrij vervoer, dan is het probleem opgelost. Reserveer ook een kroeg voor Feyenoorders en dan is er helemaal niks aan de hand.quote:Op zondag 8 december 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erg massaal weer inderdaad. Begint een club niks tegen.
Toch steeds meer clubs nemen drastische maatregelen. Feyenoord is ook de enige club waarbij dit zo massaal gebeurt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erg massaal weer inderdaad. Begint een club niks tegen.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een groter uitvak en vrij vervoer, dan is het probleem opgelost. Reserveer ook een kroeg voor Feyenoorders en dan is er helemaal niks aan de hand.
Inderdaad het stadion was nu uitverkocht, was denk ik niet het geval geweest als er geen Feyenoorders waren. Ajax neemt bij Heerenveen ook altijd veel fans mee trouwens, al was dit wel erg massaal.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch steeds meer clubs nemen drastische maatregelen. Feyenoord is ook de enige club waarbij dit zo massaal gebeurt.
Die clubs pakken dan nog liever een halve ton verlies dan dat het stadion lekker vol zit. Snap dat nooit zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |