terechtquote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
JupHad ook 1-2
2-2 was wel terecht vandaag, vond ik. Maarja, who cares.
FAKA EURIquote:
alsnog gun ik t ze nietquote:
ik ook. zijn post worden verwijderd, hopelijk volgt er later nog een banquote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik report 'm zowat elk topic maar er gebeurt niks.
Ik bijna. Heb wel de bonusvraag goed, maar had 2-2 voorspeld.quote:Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
en leuke bijkomstigheid. De hele voorspelling goed
Jij met je stomme nivellering ook altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik bijna. Heb wel de bonusvraag goed, maar had 2-2 voorspeld.
Gelukkig is dat niet uitgekomen.
Uitslag ben ik wel met je eens maar het werd wel per minuut minder voetbal in de 2e helftquote:Op zondag 8 december 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
Meh Heerenveen drong wel wat meer aan in de 2e helft maar had maar 2 grote kansen. Die hadden wij ook met Immers/Pellè. Qua veldspel was Feyenoord in de tweede helft ook geruime tijd niet de mindere.
Terechte uitslag
Nou,meestal voorspel ik juist 2-1 of 1-2 voor Feyenoord. Maar uitgerekend deze wedstrijd leek 2-2 mij een logische eindstand.quote:Op zondag 8 december 2013 14:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij met je stomme nivellering ook altijd.
De laatste twintig minuten was het overleven ja. Ik vond daarvoor een kwartier dat Feyenoord er prima uitkwam, dat was ook de periode dat er meerdere gevaarlijke aanvallen + kansen ontstonden. Maar Heerenveen heeft aanvallend veel te weinig gebracht om recht te hebben op een punt imo.quote:Op zondag 8 december 2013 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitslag ben ik wel met je eens maar het werd wel per minuut minder voetbal in de 2e helft
Voor het eerst dat ik feijenoord heb laten verliezen. Dat ga ik vaker doenquote:Op zondag 8 december 2013 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik bijna. Heb wel de bonusvraag goed, maar had 2-2 voorspeld.
Gelukkig is dat niet uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |