en Clasiequote:
qftquote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De Thijs!!!!De Boëet
LEXIE
De Klaas (!!!)
Van Beek
![]()
ERWIN MULDER
Klopt, ook aan gestoord die vallende ziekte vandaag. En constant maar naar de scheids kijken. Kuipers werd dat ook moe, later toen er wel wat overtredingen tussen zaten floot hij niet eens meer.quote:Op zondag 8 december 2013 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Kuipers is echt een prima scheidsrechter trouwens. Liet lekker veel doorgaan. Ik erger me sowieso vaak als Boëtius, Immers en Pelle om elk zuchtje gaan liggen.
Wat dacht je van Schakenquote:Op zondag 8 december 2013 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Kuipers is echt een prima scheidsrechter trouwens. Liet lekker veel doorgaan. Ik erger me sowieso vaak als Boëtius, Immers en Pelle om elk zuchtje gaan liggen.
ja de komende twee thuiswedstrijden kunnen we wel even een gat slaan met wat achtervolgers.quote:Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Dekatria het volgende:
Ado voor bij Groningen overigens. Gunstig voor ons
Heeft het goed gedaan. Maar komt af en toe wat te onstuimig in.quote:
Ik ook. Die had die kans voor open doel van Pellè op aangeven van Verhoek, waar hij struikelde over z'n eigen benen, waarschijnlijk wél gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede had ik wel willen zien, in de tweede helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |