Omdat met je hand erop slaan pijn doetquote:Op zondag 8 december 2013 01:55 schreef sp3c het volgende:
waarom moet er nu altijd weer overal op gestampt worden
Waarop?quote:Op zondag 8 december 2013 01:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat met je hand erop slaan pijn doet
KPD?quote:Op zondag 8 december 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Over de rommelmarkt en iets van stampen.
Nouja zo geïnteresseerd ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 8 december 2013 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen kent het en anders is google vast je vriend.
als mijn oma nu nog eens wil beweren dat vroeger alles bezig was dan stomp ik haar uit haar stoel hoorquote:Op zondag 8 december 2013 02:35 schreef Latert het volgende:
Oh wow, ik zie nu pas dat dat topic van 11,5 jaar geleden is
lompehork heeft 'm eens in het echt gedaan tijdens koninginnedagquote:Op zondag 8 december 2013 02:35 schreef Latert het volgende:
Oh wow, ik zie nu pas dat dat topic van 11,5 jaar geleden is
bejje mobiel?quote:Op zondag 8 december 2013 02:37 schreef sp3c het volgende:
niet echt natuurlijk want ze schopt me met haar mega foot of doom zo naar de maan natuurlijk
Mijn oma's waren in 2002 al dood.quote:Op zondag 8 december 2013 02:37 schreef sp3c het volgende:
niet echt natuurlijk want ze schopt me met haar mega foot of doom zo naar de maan natuurlijk
ok daar moest ik dan weer wel om lachenquote:Op zondag 8 december 2013 02:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee de uitvoering was vrij matig ook
gemiste kans
nee die foutjes sluipen er gewoon tussen, geen idee hoe dat kan, ik zie het nu ook ineensquote:Op zondag 8 december 2013 02:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
op je telefoon/tablet
beter/bezig leek me echt zo'n autocorrectiefout
quote:Op zondag 8 december 2013 02:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die foutjes sluipen er gewoon tussen, geen idee hoe dat kan, ik zie het nu ook ineens
quote:Op zondag 8 december 2013 02:51 schreef sp3c het volgende:
je had gewoon het graf moeten kopen om er op de begrafenis keihard op te stampen
haha .... want ...
Hehequote:Op zondag 8 december 2013 02:51 schreef sp3c het volgende:
je had gewoon het graf moeten kopen om er op de begrafenis keihard op te stampen
haha .... want ...
Gewoon de brandstoftank volgieten, geen pakken meer nodig dan.quote:Op zondag 8 december 2013 03:08 schreef sp3c het volgende:
dat wel maar het is zo'n gedoe als je je pak wijn open wilt maken
schoot wel per ongeluk bijna Glenn neer daar had je punten voor gekregenquote:Op zondag 8 december 2013 03:21 schreef Latert het volgende:
Het enige dat die tank deed was de hekken omver rijden en een paar random gaten schieten...
Motorhead op de achtergrondquote:
HBO zou het moeten kopenquote:Op zondag 8 december 2013 03:26 schreef Latert het volgende:
Als Maggie met haar tetten vol in beeld komt vergeef ik Glenn voor zijn saaiheid.
Welke film is dit ?quote:Op zondag 8 december 2013 03:30 schreef sp3c het volgende:
ik zat daar wel op te wachten eigenlijk hopelijk gaan ze die ene lesbienne redden en troosten enzo
Taraquote:Op zondag 8 december 2013 03:30 schreef sp3c het volgende:
ik zat daar wel op te wachten eigenlijk hopelijk gaan ze die ene lesbienne redden en troosten enzo
Ed heeft haar vaak genoeg laten zien hoe je moet spanken.quote:Op zondag 8 december 2013 03:36 schreef sp3c het volgende:
stiekem kan Carol er best wat van volgens mij
echt kinky gedoe enzo
Moet je eerst aan wijn zien te komen. Bob probeerde het een keer en toen kwamen de zombies door het dak heen.quote:
gewoon een kat boos maken en naar zijn hoofd gooien, dan gaat hij er keihard achteraan rennen want dat vinden ze lekkerquote:Op zondag 8 december 2013 03:58 schreef Latert het volgende:
En Glenn is een soort van Chinees, dus die ligt na 3 slokken wijn al in coma. Kan je ook meteen Maggie meenemen.
gouden tijden zouden dat zijnquote:Op zondag 8 december 2013 04:16 schreef Latert het volgende:
En Dan samen met Merle en zijn haakhand lekker raiden.
slaap lekkerquote:
Heb je de comics gelezen dan?quote:Op zondag 8 december 2013 04:17 schreef sp3c het volgende:
stiekem hoop ik dat hij nog terugkomt
in de comic was zijn dood een stuk onduidelijker maar hier komt het ook niet echt in beeld wat nogal ongebruikelijk is in de serie
helemaal bijquote:
wat heb ik het gespoilered dan??quote:
ja ok maar meestal krijg je dan nog de walker versie ofzo te zienquote:Op zondag 8 december 2013 04:26 schreef Latert het volgende:
Hij heeft ook nog een gat in zijn buik... Maar Michonne had hem gewoon helemaal door midden moeten slaan.
Toffe scene ja. Mocht ook wel na een half seizoen opzichquote:
Cloverfieldquote:Op zondag 8 december 2013 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heb ik het gespoilered dan??
ik heb netjes gewacht tot je de laatste ep gezien had
Cloverfield is dan ook gewoon kutquote:
Ik ben banger voor Truusquote:
Toe maarquote:Op zondag 8 december 2013 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet veel, luie zondagmiddag. Ik heb wel al gedouched, en dat is het wel ongeveer.
Jaja, Yolo en alles. Ik denk dat ik zelfs nog even naar de winkel fiets en een vuilniszak in de container gooi. Maar dat laatste is optioneel.quote:
Precies, dat kan morgenochtend ook welquote:Op zondag 8 december 2013 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja, Yolo en alles. Ik denk dat ik zelfs nog even naar de winkel fiets en een vuilniszak in de container gooi. Maar dat laatste is optioneel.
Troll, dom of aandachtsgeil, anders start je zo'n topic niet ....quote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Latert het volgende:
Mooi backfire topic weer![]()
R&P / Gezoend met date van vriendin
Tuurlijk. Ik kijk nu even man of steel.quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haai schat, jij gaat zeker weer SBS6 kijken?
Ja het ging wel. En tuurlijk niet daar kan ze niet aan tippen!quote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef arjan1112 het volgende:
dit word lachen
http://forum.fok.nl/topic/2051107
Karina die show gisteren op tlc was best ok , omdat het over hoeren ging.
maar om nou te zeggen dat ze beter is dan theroux , nou nee
Ik ben een beetje wegmisbruikersmoe en dat pas opgelicht vind ik al helemaal niets.quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik kijk nu even man of steel.
Link eens naar je charsquote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja meerdere malen, was bij een Daily Quest die ik bedoelde.
Kan ik niet meer vinden in de Armory, tijd niet meer gespeeldquote:
Level 85, dus nog niet zo heeeeel lang geledenquote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.wowprogress.co(...)Valasca/build_changeDit was haar.
Vlak voor die panda's ben ik gestopt. Toen had ik het wel gezien.quote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Level 85, dus nog niet zo heeeeel lang geleden
Hou je nog wel contact met je sekschatmaatjes van daar?quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vlak voor die panda's ben ik gestopt. Toen had ik het wel gezien.
Haha die had ik niet gek. Volgens mij dacht ook iedereen dat ik een man was.quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hou je nog wel contact met je sekschatmaatjes van daar?
Oh ja dat knopje wat ik niet kon vindenquote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]Jij doet net alsof, want je moet aan ons vragen hoe je afstandsbediening werkt
Ok, naja en je zit op Fok! natuurlijk.. dan ben je toch wel nerdish.quote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat knopje wat ik niet kon vindenWas meer luiheid om het zelf uit te zoeken
Ach je moet toch wat he. Beetje gamen, beetje fokken, beetje tv-kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, naja en je zit op Fok! natuurlijk.. dan ben je toch wel nerdish.
Pakkie wijn erbij, inkoppertjes koppen, helemaal goedquote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je moet toch wat he. Beetje gamen, beetje fokken, beetje tv-kijken.
Geen wijn vandaag. Ik zit aan de tonic. Kun je nagaan, ik heb zelfs geen trek in wijnquote:Op zondag 8 december 2013 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pakkie wijn erbij, inkoppertjes koppen, helemaal goed
Moet kunnen voor een keerquote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen wijn vandaag. Ik zit aan de tonic. Kun je nagaan, ik heb zelfs geen trek in wijn
Gin & tonic?quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen wijn vandaag. Ik zit aan de tonic. Kun je nagaan, ik heb zelfs geen trek in wijn
Yvon met haar zogenaamde burgerlijke truttigheid.quote:Op zondag 8 december 2013 20:33 schreef Jian het volgende:
Ik heb uit pure verveling Boer zoek Vrouw maar opgezet, hommo dat ik ben .....
Vreselijk wijf, ik zou 'r natuurlijk wel gewoon doen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Yvon met haar zogenaamde burgerlijke truttigheid..
Als er maar een gat in zit he?quote:Op zondag 8 december 2013 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, ik zou 'r natuurlijk wel gewoon doen.
Gewoon hup op de eettafel, eerst haar kakelbont servies met 1 beweging eraf schuiven.quote:Op zondag 8 december 2013 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, ik zou 'r natuurlijk wel gewoon doen.
Maakt het uit he? voor een keertje. Gelukkig dat er ook vrouwen zijn die hetzelfde denken als jij blijkbaar.quote:Op zondag 8 december 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk altijd vooral eerst naar het innerlijk. O nee, nu zit ik te liegen
Yvon test haar boeren persoonlijk uit voordat ze een selectie maakt.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het uit he? voor een keertje. Gelukkig dat er ook vrouwen zijn die hetzelfde denken als jij blijkbaar.
Alles aan diggelen en dan keihard nemen, gewoon om 'r te straffen voor dat kutprogrammaquote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon hup op de eettafel, eerst haar kakelbont servies met 1 beweging eraf schuiven.
Dat klinkt heel afkeurend ...quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het uit he? voor een keertje. Gelukkig dat er ook vrouwen zijn die hetzelfde denken als jij blijkbaar.
Koebel om d'r nek.quote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon hup op de eettafel, eerst haar kakelbont servies met 1 beweging eraf schuiven.
Dit zijn plaatjes die zouden gewoon in het lijstje met emoticons moeten staan.quote:Op zondag 8 december 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Mijn mapje staat op google, gelukkig weet ik dat dit soort foto's er zijn dus kon ik gericht zoeken.
Uhuh.quote:Op zondag 8 december 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Mijn mapje staat op google, gelukkig weet ik dat dit soort foto's er zijn dus kon ik gericht zoeken.
Deze kan makkelijk in het lijstje.quote:Op zondag 8 december 2013 20:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit zijn plaatjes die zouden gewoon in het lijstje met emoticons moeten staan.
Het duurde even voordat ik wist wat het wasquote:Op zondag 8 december 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze kan makkelijk in het lijstje.
[ afbeelding ]
Klinkt nog steeds afkeurendquote:Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee moet je lekker zelf weten. Maakt mij verder geen reet uit.
Het zou best grappig zijn als Yvon 's ochtends zo'n boer wakker komt maken om te vragen wat zijn voorkeur is, en hij ligt daar gewoon met 3 vrouwen in bed.quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
Mag zo'n boer nou al die vrouwen die, die uitnodigt een beurt geven? Serieuze vraag hoor, ik bedoel die ene in Tanzania had meer dan 300 brieven ......
Deze had ik wel gebookmarked.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan gewoon keihard zeggen dat het iig niet een van deze 3 strijkplanken gaat wordenquote:Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Het zou best grappig zijn als Yvon 's ochtends zo'n boer wakker komt maken om te vragen wat zijn voorkeur is, en hij ligt daar gewoon met 3 vrouwen in bed.
Of 1 vrouw en nog 2 mannen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Het zou best grappig zijn als Yvon 's ochtends zo'n boer wakker komt maken om te vragen wat zijn voorkeur is, en hij ligt daar gewoon met 3 vrouwen in bed.
Nou, ik ben niet zo als spec en sp3c hoorquote:Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het jou ene moer uitmaakt wat ik vind.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze had ik wel gebookmarked.Verrassend. Die vind je leuk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat Jian het ook wel kan waarderen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verrassend. Die vind je leuk he?
Ja, maar ik had het over hier in de SC tegen Corrie ...quote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik ben altijd heel netjes en gentlemanlike
opgeslagenquote:Op zondag 8 december 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat Jian het ook wel kan waarderen.
Dat debacle met die schijtlollige cabaretiers vorig jaar gaan ze niet nog eens doen denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Enige nadeel is dat ze deze rommel weer elke dag bij DWDD gaan bespreken.
Ja, dan had je maar een beetje op moeten letten, dan had je met ons BZV kunnen kijken .....quote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit gewoon National Geographic te kijken.
Oh ja, helemaal vergeten.. Thnxs voor de tipquote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Straks komt die laatste South Park op CC.
Ik geef het nog een kans.
Ik wil helemaal geen BZV kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar een beetje op moeten letten, dan had je met ons BZV kunnen kijken .....
Mwah, alleen als het echt moet. Ik heb niet zoveel met d'r.quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar we willen wel Yvon uit elkaar trekken. Eerst figuurlijk, dan letterlijk.
Neuh. Ik val sowieso niet op vrouwen maar als het moest zou ze niet de eerste zijn die in mijn hoofd op kwam zeg maar. Dan vind ik het wortelmeisje bijvoorbeeld al leuker.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Heej Liesje, zou jij Yvon ook doen, of niet?
Ik vind dit als ik wortelmeisje google.quote:Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh. Ik val sowieso niet op vrouwen maar als het moest zou ze niet de eerste zijn die in mijn hoofd op kwam zeg maar. Dan vind ik het wortelmeisje bijvoorbeeld al leuker.
quote:Op zondag 8 december 2013 21:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind dit als ik wortelmeisje google.
[ afbeelding ]
Ze is niet van mij hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef Latert het volgende:
Oh, we hebben het over Speculariums wortelmeisje!
hele meloenen tegelijkquote:Op zondag 8 december 2013 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan Yvon met een auberginedenk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |