abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134015384
Sinds ik sinds kort vrijgezel ben, ben ik van plan om in mijn studententijd geen relatie meer aan te gaan. Ik ben niet van plan om te sletten, maar wel van plan om te genieten. Een serieuze relatie komt 'ooit' nog wel. Als ik volwassen en oud genoeg ben, en blabla.

Gisteren had ik een leuk feestje, maar heb ik iets doms gedaan. Na heel veel drankjes word ik altijd wat losser en heb ik niet echt meer in de gaten waar ik nou precies mee bezig ben. Ik doe dan dingen die ik in nuchtere toestand zeker niet had gedaan.

Ik heb heel lang gedanst met een jongen, ik heb hem altijd al heel erg sexy gevonden en hij bezorgde mij wel kriebels. En ik heb wel eens over hem gefantaseerd. :') Nou ja. Nu is het 'probleem' dat een vriendin van mij met hem date en ze hem heel erg leuk vindt. Ik ken hem verder niet en we hebben niet heel erg persoonlijk contact gehad verder. Maar goed, zij vindt hem helemaal fantastisch en ze praat heel vaak over hem ( maar ze hebben nog geen relatie).

Het probleem is wel dat ik in het moment meeging met hem, heb gezoend en we een beetje verder zijn gegaan, maar op het moment was het gewoon magisch en ik vergat echt dat hij een date is van een vriendin.

Ik wil verder niks van hem, maar er was wel een seksuele spanning tussen ons en op dat gebied wel een klik. Het punt is dat ik niet weet wat handig is: moet ik het vertellen aan haar of juist niet?

Ik ken haar en ik weet dat ze dan heel erg verdrietig gaat zijn, en boos, maar aan de andere kant hebben ze nog geen relatie. En volgens mij kan het hem allemaal niet zo schelen. Maar ik vind het ergens ook dom om dit te verbergen voor vriendinnen aangezien we alles delen, maar ik wil ook geen drama's, vandaar eerst meningen van buitenstaanders.
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:07:20 #2
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_134015418
Zullen wij maar eens gaan genieten
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:10:53 #3
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134015489
Je klinkt als een slet die zich alvast maar indekt voor reacties over het 'slet zijn'.
we dan
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:13:01 #4
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_134015521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je klinkt als een slet die zich alvast maar indekt voor reacties over het 'slet zijn'.
Omgekeerde self fullfilling prophecy !
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_134015536
Heb je weer een nieuwe kloon?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:14:56 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134015560
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:13 schreef zoekjewat het volgende:

[..]

Omgekeerde self fullfilling prophecy !
Ja, daar trappen wij niet in!

Ik was wel serieus trouwens maar dat terzijde :P Sinds kort vrijgezel, wil zogenaamd niet sletten en geen relatie meer, maar wel direct met de date van een vriendin zoenen en meer :')
we dan
pi_134015579
Die sletjestopics op FOK! ook altijd :') hilarisch leesmateriaal.
pi_134015592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op. :P Het zit gewoon zo: moet ik het aan haar vertellen ja of nee? Wat is 'handig'? Ik wil mijn vriendin sowieso niet kwijt door een jongen, maar Ik denk dat zij sowieso een andere verwachting van de dates heeft dan hij.
pi_134015616
Geef gewoon de drank de schuld
pi_134015619
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op. :P Het zit gewoon zo: moet ik het aan haar vertellen ja of nee? Wat is 'handig'? Ik wil mijn vriendin sowieso niet kwijt door een jongen, maar Ik denk dat zij sowieso een andere verwachting van de dates heeft dan hij.
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden. :')

Jij bent een slechte vriendin.
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:17:58 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134015621
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Interv het volgende:

[..]

Je zou er wel wat aan kunnen hebben. Maar ik zou het wel zeggen. Als ze straks wel een relatie krijgen en je moet het dan nog zeggen of het komt uit of er komen rare situaties is ook niks aan...
we dan
pi_134015626
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die sletjestopics op FOK! ook altijd :') hilarisch leesmateriaal.
Wel altijd het zelfde plot wat ondertussen een beetje ongeloofwaardig begint te worden :')
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:19:23 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134015650
Zeg gewoon tegen haar dat die jongen haar alleen maar wil voor seks. Dat jij je uit de goedheid van je hart voor haar hebt opgeofferd door te kijken hoe snel hij seks heeft met een meisje en zo

komt goed
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:19:34 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134015657
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden. :')

Je kutje achterna glijden _O-
pi_134015672
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Hier krijg ik wel een heel hilarisch beeld bij
pi_134015694
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wel altijd het zelfde plot wat ondertussen een beetje ongeloofwaardig begint te worden :')
Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze van :P) studenten uit het buitenland die verloofd zijn en hier meerdere scharrels hebben, mensen die het met iedereen doen al zijn ze bezet. Ik vind mezelf nog redelijk 'normaal'.
pi_134015723
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:19 schreef hugecooll het volgende:
Zeg gewoon tegen haar dat die jongen haar alleen maar wil voor seks. Dat jij je uit de goedheid van je hart voor haar hebt opgeofferd door te kijken hoe snel hij seks heeft met een meisje en zo

komt goed
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen. :P
pi_134015730
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Interv het volgende:

[..]

Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen. :P
Dat had je eerst moeten doen ja. :P :P ;)

Dit is een naaistreek.
pi_134015751
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Interv het volgende:

[..]

Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze van :P) studenten uit het buitenland die verloofd zijn en hier meerdere scharrels hebben, mensen die het met iedereen doen al zijn ze bezet. Ik vind mezelf nog redelijk 'normaal'.
Ja, dus?
Ik heb totaal geen idee wat je wil zeggen :')

Het zijn ook altijd de lelijkste exemplaren die zo extreem gaan sletten en vaak hebben ze ook gewoon een behaarde poes :r
pi_134015761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je zou er wel wat aan kunnen hebben. Maar ik zou het wel zeggen. Als ze straks wel een relatie krijgen en je moet het dan nog zeggen of het komt uit of er komen rare situaties is ook niks aan...
Dat is waar ja. Maar ik verwacht niet dat die twee een relatie krijgen, volgens mij is hij veel te veel aan het genieten van het uitgaan enzo.

Ik denk namelijk niet dat ik de enige ben waarmee hij 'het' zomaar even heeft gedaan. :P
pi_134015796
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja, dus?
Ik heb totaal geen idee wat je wil zeggen :')

Het zijn ook altijd de lelijkste exemplaren die zo extreem gaan sletten en vaak hebben ze ook gewoon een behaarde poes :r
Dat je wat meer moet gaan genieten van je studententijd, dan kom je de raarste verhalen tegen waarbij dit niks is.

Mwah, 50/50. Genoeg lelijke 'sletten', maar ook genoeg mooie. Boeiend verder.
pi_134015797
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Interv het volgende:

[..]

Als je jezelf redelijk normaal vindt, zoals je zegt, waarom heb je dan een schuldgevoel nu? Het is toch normaal wat je gedaan hebt?
pi_134015812
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef Interv het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Maar ik verwacht niet dat die twee een relatie krijgen, volgens mij is hij veel te veel aan het genieten van het uitgaan enzo.

Ik denk namelijk niet dat ik de enige ben waarmee hij 'het' zomaar even heeft gedaan. :P
Goed zo gewoon lekker van je eigen idee uitgaan, ik verwacht, volgens mij, ik denk.
pi_134015822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat had je eerst moeten doen ja. :P :P ;)

Dit is een naaistreek.
Ik wist dat eerst niet. Laat staan dat ik ooit een woord met hem had uitgewisseld. Ik vond hem heel knap en dat was het dan.
pi_134015823
En of jullie alles delen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')