Omgekeerde self fullfilling prophecy !quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je klinkt als een slet die zich alvast maar indekt voor reacties over het 'slet zijn'.
Ja, daar trappen wij niet in!quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:13 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Omgekeerde self fullfilling prophecy !
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je klinkt als een slet die zich alvast maar indekt voor reacties over het 'slet zijn'.
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op.Het zit gewoon zo: moet ik het aan haar vertellen ja of nee? Wat is 'handig'? Ik wil mijn vriendin sowieso niet kwijt door een jongen, maar Ik denk dat zij sowieso een andere verwachting van de dates heeft dan hij.
Je zou er wel wat aan kunnen hebben. Maar ik zou het wel zeggen. Als ze straks wel een relatie krijgen en je moet het dan nog zeggen of het komt uit of er komen rare situaties is ook niks aan...quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op.Het zit gewoon zo: moet ik het aan haar vertellen ja of nee? Wat is 'handig'? Ik wil mijn vriendin sowieso niet kwijt door een jongen, maar Ik denk dat zij sowieso een andere verwachting van de dates heeft dan hij.
Wel altijd het zelfde plot wat ondertussen een beetje ongeloofwaardig begint te wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die sletjestopics op FOK! ook altijdhilarisch leesmateriaal.
Je kutje achterna glijdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden.
Jij bent een slechte vriendin.
Hier krijg ik wel een heel hilarisch beeld bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden.
Jij bent een slechte vriendin.
Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel altijd het zelfde plot wat ondertussen een beetje ongeloofwaardig begint te worden
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:19 schreef hugecooll het volgende:
Zeg gewoon tegen haar dat die jongen haar alleen maar wil voor seks. Dat jij je uit de goedheid van je hart voor haar hebt opgeofferd door te kijken hoe snel hij seks heeft met een meisje en zo
komt goed
Dat had je eerst moeten doen ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze van) studenten uit het buitenland die verloofd zijn en hier meerdere scharrels hebben, mensen die het met iedereen doen al zijn ze bezet. Ik vind mezelf nog redelijk 'normaal'.
Dat is waar ja. Maar ik verwacht niet dat die twee een relatie krijgen, volgens mij is hij veel te veel aan het genieten van het uitgaan enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je zou er wel wat aan kunnen hebben. Maar ik zou het wel zeggen. Als ze straks wel een relatie krijgen en je moet het dan nog zeggen of het komt uit of er komen rare situaties is ook niks aan...
Dat je wat meer moet gaan genieten van je studententijd, dan kom je de raarste verhalen tegen waarbij dit niks is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik heb totaal geen idee wat je wil zeggen
Het zijn ook altijd de lelijkste exemplaren die zo extreem gaan sletten en vaak hebben ze ook gewoon een behaarde poes
Als je jezelf redelijk normaal vindt, zoals je zegt, waarom heb je dan een schuldgevoel nu? Het is toch normaal wat je gedaan hebt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen.
Goed zo gewoon lekker van je eigen idee uitgaan, ik verwacht, volgens mij, ik denk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar ik verwacht niet dat die twee een relatie krijgen, volgens mij is hij veel te veel aan het genieten van het uitgaan enzo.
Ik denk namelijk niet dat ik de enige ben waarmee hij 'het' zomaar even heeft gedaan.
Ik wist dat eerst niet. Laat staan dat ik ooit een woord met hem had uitgewisseld. Ik vond hem heel knap en dat was het dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had je eerst moeten doen ja.![]()
![]()
Dit is een naaistreek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |