Omgekeerde self fullfilling prophecy !quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je klinkt als een slet die zich alvast maar indekt voor reacties over het 'slet zijn'.
Ja, daar trappen wij niet in!quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:13 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Omgekeerde self fullfilling prophecy !
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je klinkt als een slet die zich alvast maar indekt voor reacties over het 'slet zijn'.
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op.Het zit gewoon zo: moet ik het aan haar vertellen ja of nee? Wat is 'handig'? Ik wil mijn vriendin sowieso niet kwijt door een jongen, maar Ik denk dat zij sowieso een andere verwachting van de dates heeft dan hij.
Je zou er wel wat aan kunnen hebben. Maar ik zou het wel zeggen. Als ze straks wel een relatie krijgen en je moet het dan nog zeggen of het komt uit of er komen rare situaties is ook niks aan...quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik heb niks aan dat soort reacties, maar ik dek mezelf niet in, ik reageer er gewoon niet op.Het zit gewoon zo: moet ik het aan haar vertellen ja of nee? Wat is 'handig'? Ik wil mijn vriendin sowieso niet kwijt door een jongen, maar Ik denk dat zij sowieso een andere verwachting van de dates heeft dan hij.
Wel altijd het zelfde plot wat ondertussen een beetje ongeloofwaardig begint te wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die sletjestopics op FOK! ook altijdhilarisch leesmateriaal.
Je kutje achterna glijdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden.
Jij bent een slechte vriendin.
Hier krijg ik wel een heel hilarisch beeld bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bespreek dat dan eerst met haar in plaats van gelijk je kutje achterna te glijden.
Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel altijd het zelfde plot wat ondertussen een beetje ongeloofwaardig begint te worden
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:19 schreef hugecooll het volgende:
Zeg gewoon tegen haar dat die jongen haar alleen maar wil voor seks. Dat jij je uit de goedheid van je hart voor haar hebt opgeofferd door te kijken hoe snel hij seks heeft met een meisje en zo
komt goed
Dat had je eerst moeten doen ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze van) studenten uit het buitenland die verloofd zijn en hier meerdere scharrels hebben, mensen die het met iedereen doen al zijn ze bezet. Ik vind mezelf nog redelijk 'normaal'.
Dat is waar ja. Maar ik verwacht niet dat die twee een relatie krijgen, volgens mij is hij veel te veel aan het genieten van het uitgaan enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je zou er wel wat aan kunnen hebben. Maar ik zou het wel zeggen. Als ze straks wel een relatie krijgen en je moet het dan nog zeggen of het komt uit of er komen rare situaties is ook niks aan...
Dat je wat meer moet gaan genieten van je studententijd, dan kom je de raarste verhalen tegen waarbij dit niks is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik heb totaal geen idee wat je wil zeggen
Het zijn ook altijd de lelijkste exemplaren die zo extreem gaan sletten en vaak hebben ze ook gewoon een behaarde poes
Als je jezelf redelijk normaal vindt, zoals je zegt, waarom heb je dan een schuldgevoel nu? Het is toch normaal wat je gedaan hebt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Goede. Haha, maar nee, serieus. Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Misschien moet ik dat alleen maar zeggen.
Goed zo gewoon lekker van je eigen idee uitgaan, ik verwacht, volgens mij, ik denk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar ik verwacht niet dat die twee een relatie krijgen, volgens mij is hij veel te veel aan het genieten van het uitgaan enzo.
Ik denk namelijk niet dat ik de enige ben waarmee hij 'het' zomaar even heeft gedaan.
Ik wist dat eerst niet. Laat staan dat ik ooit een woord met hem had uitgewisseld. Ik vond hem heel knap en dat was het dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had je eerst moeten doen ja.![]()
![]()
Dit is een naaistreek.
Jij wist toch dat een vriendin van jou met hem aan het daten was?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:27 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik wist dat eerst niet. Laat staan dat ik ooit een woord met hem had uitgewisseld. Ik vond hem heel knap en dat was het dan.
Nou, inderdaad. Alsof dat er wat toe doet voor de reactie van die vriendin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Goed zo gewoon lekker van je eigen idee uitgaan, ik verwacht, volgens mij, ik denk.
Die gedachtengang heeft ze vast ook al uitgedachtquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Alsof dat er wat toe doet voor de reactie van die vriendin.
Ja, maar dat was het. Ik wist van tevoren niet dat hij niet serieus is. Dat is ook meer iets voor haar om te weten: zij kent hem. Ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wist toch dat een vriendin van jou met hem aan het daten was?
En als je daar pas achteraf achterkwam had je gelijk over je escapade kunnen vertellen.
En wat als hij wel serieus was, dan kaap jij even zo de jongen voor jevriendins neus weg, of is dat volgens jou wel goed en verwacht jij dat ze daar geen problemen mee zou hebben en denk je dan dat ze nog steeds zo'n leuke vriendin voor je isquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:30 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het. Ik wist van tevoren niet dat hij niet serieus is. Dat is ook meer iets voor haar om te weten: zij kent hem. Ik niet.
Als hij wel serieus was, dan was deze situatie er nooit geweest. Het is niet dat ik mezelf heb opgedrongen, hij toonde toch echt veel meer initiatief.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:32 schreef LittleLady het volgende:
[..]
En wat als hij wel serieus was, dan kaap jij even zo de jongen voor jevriendins neus weg, of is dat volgens jou wel goed en verwacht jij dat ze daar geen problemen mee zou hebben en denk je dan dat ze nog steeds zo'n leuke vriendin voor je is
Als je het haar niet vertelt en ze komt er toch achter, dan zal ze zich dubbel belazerd voelen. Eerst bekken met de jongen waar ze mee date en er vervolgens niks over zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Interv het volgende:
[..]
Als hij wel serieus was, dan was deze situatie er nooit geweest. Het is niet dat ik mezelf heb opgedrongen, hij toonde toch echt veel meer initiatief.
Nee, daarom twijfel ik of ik het moet vertellen. Ik denk dat ze (eerst) wel boos is. Maar het is niet dat ze een relatie hebben natuurlijk.
Als jij gewoon jezelf had gedragen dan was deze situatie er nooit geweest daarbij je kan toch grenzen aangeven of kun je niet meer nadenken na een beetje drank?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Interv het volgende:
[..]
Als hij wel serieus was, dan was deze situatie er nooit geweest. Het is niet dat ik mezelf heb opgedrongen, hij toonde toch echt veel meer initiatief.
Nee, daarom twijfel ik of ik het moet vertellen. Ik denk dat ze (eerst) wel boos is. Maar het is niet dat ze een relatie hebben natuurlijk.
Ik mis even een stukje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je het haar niet vertelt en ze komt er toch achter, dan zal ze zich dubbel belazerd voelen. Eerst bekken met de jongen waar ze mee date en er vervolgens niks over zeggen.
Of wist ze het gewoon wel, maar gaat ze zich er onderuit lullen met of hij serieus is of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:30 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het. Ik wist van tevoren niet dat hij niet serieus is. Dat is ook meer iets voor haar om te weten: zij kent hem. Ik niet.
Maar dan zou ze er in principe van uitgegaan zijn dat hij wel serieus wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mis even een stukje.
TS wist tijdens het zoenen nog niks van dat daten af?
[..]
Of wist ze het gewoon wel, maar gaat ze zich er onderuit lullen met of hij serieus is of niet?
Ze wist het wel, dat die vriendin met hem date. Uit de OP:quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mis even een stukje.
TS wist tijdens het zoenen nog niks van dat daten af?
[..]
Of wist ze het gewoon wel, maar gaat ze zich er onderuit lullen met of hij serieus is of niet?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat ik in het moment meeging met hem, heb gezoend en we een beetje verder zijn gegaan, maar op het moment was het gewoon magisch en ik vergat echt dat hij een date is van een vriendin.
[..]
Serieus met wat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar dan zou ze er in principe van uitgegaan zijn dat hij wel serieus was
toch?
Nee, ik bedoel dat ze wel wist dat haar vriendin met die jongen datet, maar niet hoe serieus dat is. Dan mag je er toch van uitgaan dat ze op zijn minst enigszins serieus daten? (wat het dus juist geen verzachtende omstandigheid maakt)quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus met wat?
Het maakt toch niet uit of hij dat wel of niet is?
Haar vriendin blijkt met valse verwachtingen aan het daten te zijn met deze jongen. Vriendin weet dat nog niet. TS komt daar eigenhandig achter doordat ze niet met haar pootjes van hem af kan blijven en buit de mogelijkheid uit. Vervolgens licht ze haar vriendin niet direct in, maar gaat ze het hier vragen..
Verkoudheid dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:30 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik heb geen oorontsteking. Bedankt, hoor.
Bitch please, voordat ik een student was zat ik al de meest ranzige dingen uit te halen met studentesquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat je wat meer moet gaan genieten van je studententijd, dan kom je de raarste verhalen tegen waarbij dit niks is.
Mwah, 50/50. Genoeg lelijke 'sletten', maar ook genoeg mooie. Boeiend verder.
Je bent je foutje alleen maar aan het goed praten met: "maar het is niet dat ze een relatie hebben natuurlijk."quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Interv het volgende:
[..]
Oh het is niet jouw schuld, het is de schuld van die jongen dat hij "misbruik" maakte van je sletterige mond waar jij geen enkele controle over hebt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat ben je dus wel van planquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:05 schreef Interv het volgende:
Sinds ik sinds kort vrijgezel ben, ben ik van plan om in mijn studententijd geen relatie meer aan te gaan. Ik ben niet van plan om te sletten
Op basis van je woordkeuze krijg ik de indruk dat hier min of meer dezelfde gedragingen onder vallen?quote:Ik ben niet van plan om te sletten, maar wel van plan om te genieten.
Is ook zo, alleen denk ik niet dat de meeste Fok!ers daar aan blootgesteld zijn. Bij menig date-diner eindigen ~80% van de paren met elkaar (of er wordt wat geruild) in bed. Bij gala's/dispuutsweekenden etc is het nog veel vaker raak. In principe tik je daar een hoop geld voor af dus je date weet ook wel dat er een beetje goed geneukt moet worden. Wel mooi allemaal, van die ervaringen wordt je alleen maar beter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom dat eigenlijk? Ik vind het prima hoor, maar zie in mijn studenten omgeving studentenfeestjes waar heel het feest het met elkaar doet (bij wijze van) studenten uit het buitenland die verloofd zijn en hier meerdere scharrels hebben, mensen die het met iedereen doen al zijn ze bezet. Ik vind mezelf nog redelijk 'normaal'.
super mooi, deze vreemde variant van prostitutiequote:Op zondag 8 december 2013 13:21 schreef Physics het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen denk ik niet dat de meeste Fok!ers daar aan blootgesteld zijn. Bij menig date-diner eindigen ~80% van de paren met elkaar (of er wordt wat geruild) in bed. Bij gala's/dispuutsweekenden etc is het nog veel vaker raak. In principe tik je daar een hoop geld voor af dus je date weet ook wel dat er een beetje goed geneukt moet worden. Wel mooi allemaal, van die ervaringen wordt je alleen maar beter.
Ook niet (meer), maar dat stond gewoon in dat topic. Beter lezen dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Verkoudheid dan.
Hopelijk heb je die meneer niet aangestoken
Stoer, zeg. Mwoah, er komen best veel aparte dingen op internet terecht. Ook in beeld. Misschien in 'jouw' tijd niet, maar nu zeker wel. Sowieso kan mijn verhaal niets kwaad op internet. Anders had ik het niet neergezet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, voordat ik een student was zat ik al de meest ranzige dingen uit te halen met studentes![]()
Ik heb daar zoveel verhalen over maar misschien snap jij het niet dat mensen die niet op internet gooien![]()
En zoenen, nou oehhh wat wild![]()
Ik weet niet of ze er ooit achter komt, maar het is eerlijker om het te vertellen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze gaat er toch wel achter komen. Kan je 't beter meteen maar vertellen en goed proberen te gaan praten ipv dat ze meteen zelf haar conclusies gaat trekken.
Nee hoor, ik ben mijzelf op seksueel gebied aan het ontwikkelen. Moeten meer mensen gaan doen, worden de frustraties een stuk minder van.quote:
En dan worden er ook een stuk meer vriendschappen verbroken denk ik, als mensen hetzelfde doen als jij.quote:Op zondag 8 december 2013 15:47 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben mijzelf op seksueel gebied aan het ontwikkelen. Moeten meer mensen gaan doen, worden de frustraties een stuk minder van.
Waarom zou ik niet mogen zoenen/seks hebben? Ik heb met sommige bijzonder aantrekkelijke mensen nou eenmaal een erge klik en van het een komt het ander.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef jaha het volgende:
TS, als je niet van plan bent om te sletten hou dan je tong in je mond en je benen bij elkaar!
Los daarvan, ik zou je aanraden om te vragen aan je vriendin hoe serieus haar date is. Wellicht zijn ze nog niet in het stadium dat ze elkaar exclusiviteit hebben beloofd. Maar verder moet je natuurlijk gewoon magische gevoelens opzoeken met mensen DIE OOK SINGLE ZIJN.
Boeiend? Het is toch een ex? Is die jongen nog aan zijn ex verplicht om niks te doen met een meisje waar hij blijkbaar gevoelens voor heeft? En mag die vriendin daarom maar niks met de ex van een vriendin doen omdat het een ex is?quote:Op zondag 8 december 2013 01:00 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb de vriendschap met zo'n typetje als ts pasgeleden verbroken, het meisje in kwestie was namelijk in het geheim aan het scharrelen met de ex van een vriendin van haar vriendengroep en samen waren die 2 aan het liegen tegen de hele vriendengroep incl familie. Bovendienhad ze om hem haar langdurige relatie met een geweldig lieve jongen verbroken en zijn hart gebroken en meende hem
Niet bedrogen te hebben (al geloof ik daar geen zak van). Op een gegeven moment wilde zij mij als alibi gebruiken om haar ouders en vrienden voor te liegen en dat ging me ff te ver. Bovendien ben ik ook liever niet bevriend met bedriegelijke sloeries, die zijn gevaarlijk. Moet je afstand van nemen.
Nee. Het is eerlijker om het te vertellen, maar het schiet niks op. Bovendien is hij toch niet serieus met haar/wordt het sowieso niks en daardoor heeft het geen zin om het te vertellen.quote:Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar ga je het nou vertellen of niet?
Oké. Dan kan je ook wel vaker met hem gaan zoenen e.d...quote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee. Het is eerlijker om het te vertellen, maar het schiet niks op. Bovendien is hij toch niet serieus met haar/wordt het sowieso niks en daardoor heeft het geen zin om het te vertellen.
dat kan ook prima zonder het van de daken te schreeuwen en zonder een egoistische trut te zijnquote:Op zondag 8 december 2013 15:47 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben mijzelf op seksueel gebied aan het ontwikkelen. Moeten meer mensen gaan doen, worden de frustraties een stuk minder van.
quote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee. Het is eerlijker om het te vertellen, maar het schiet niks op. Bovendien is hij toch niet serieus met haar/wordt het sowieso niks en daardoor heeft het geen zin om het te vertellen.
Waar heb je het over. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat die jongen haar bezit niet is. En hoe meer ik denk dat ze best kan weten dat hij niet serieus met haar is. Bovendien is hij de persoon die al het initiatief nam (en neemt) - niet ik.quote:Op zondag 8 december 2013 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan ook prima zonder het van de daken te schreeuwen en zonder een egoistische trut te zijn
ik denk dat meer mensen zich 'seksueel ontwikkelen' dan jij denkt
het gaat namelijk maar zelden gepaard met drama
maar goed, types zoals jij leven op drama
prima, maar loop dan niet te zeiken als je weer drama hebt veroorzaakt en trek er anderen niet in mee
Het is wel echt een serieus talent dat je hebtquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Interv het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat die jongen haar bezit niet is. En hoe meer ik denk dat ze best kan weten dat hij niet serieus met haar is. Bovendien is hij de persoon die al het initiatief nam (en neemt) - niet ik.
Ik verdraai echt niets. Hij zoekt nu contact (gisteren ook) en hij was toch echt de persoon die wel erg liet merken dat hij gecharmeerd was van mij.quote:Op zondag 8 december 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is wel echt een serieus talent dat je hebt
om de werkelijkheid zo te kunnen verdraaien
ik hoop dat het je warm houdt in eenzame tijden
Dus als ze erachter komt en ze neemt het je kwalijk, dan zeg je gewoon dat ze zich niet moet aanstellen? En de vriendschap is gered.quote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Interv het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat die jongen haar bezit niet is. En hoe meer ik denk dat ze best kan weten dat hij niet serieus met haar is. Bovendien is hij de persoon die al het initiatief nam (en neemt) - niet ik.
Het is niet alsof je hem gezoend hebt en daardoor interesse in hem hebt getoond, natuurlijk niet, het is allemaal zijn schuld en jij bent eigenlijk zelfs slachtoffer in dit verhaal.quote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik verdraai echt niets. Hij zoekt nu contact (gisteren ook) en hij was toch echt de persoon die wel erg liet merken dat hij gecharmeerd was van mij.
Wat is dat nou weer voor uitspraak?
quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is niet alsof je hem gezoend hebt en daardoor interesse in hem hebt getoond, natuurlijk niet, het is allemaal zijn schuld en jij bent eigenlijk zelfs slachtoffer in dit verhaal.
[ afbeelding ]
Praat het voor je zelf maar weer goedquote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Dit is al je tweede reactie met dezelfde inhoud. Het zit je hoog.quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is niet alsof je hem gezoend hebt en daardoor interesse in hem hebt getoond, natuurlijk niet, het is allemaal zijn schuld en jij bent eigenlijk zelfs slachtoffer in dit verhaal.
[ afbeelding ]
Blijkbaar moet het vaker gezegd worden tot het in dat achterlijke kinderbrein van je doordringt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:43 schreef Interv het volgende:
[..]
Dit is al je tweede reactie met dezelfde inhoud. Het zit je hoog.Ik zeg niet dat het zijn schuld is of dat ik slachtoffer ben, maar hier wordt gedaan alsof alles mijn schuld is terwijl hij heel erg liet zien dat hij mij wil/hij meer initiatief nam. Ik was/ben afwachtend. Hij zoekt nu nog steeds contact.
Wat ben jij een verschrikkelijk naar mens. Zelf maar dingen gaan lopen invullen en ondertussen je vriendin in de waan laten dat ze nog een kans maakt bij die jongen. Gadverdamme. Dat je je niet kapot schaamt.quote:Op zondag 8 december 2013 15:57 schreef Interv het volgende:
[..]
ja 'zoenen en meer' is heel afwachtendquote:Op zondag 8 december 2013 16:43 schreef Interv het volgende:
[..]
Dit is al je tweede reactie met dezelfde inhoud. Het zit je hoog.Ik zeg niet dat het zijn schuld is of dat ik slachtoffer ben, maar hier wordt gedaan alsof alles mijn schuld is terwijl hij heel erg liet zien dat hij mij wil/hij meer initiatief nam. Ik was/ben afwachtend. Hij zoekt nu nog steeds contact.
Een beetje je eigen verantwoordelijkheid nemen is toch niet teveel gevraagd in dezen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:43 schreef Interv het volgende:
[..]
Hahaha. Ik date niet met haar hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijk naar mens. Zelf maar dingen gaan lopen invullen en ondertussen je vriendin in de waan laten dat ze nog een kans maakt bij die jongen. Gadverdamme. Dat je je niet kapot schaamt.
Hahaha. Leer lezen.quote:
Doen ze nooit, ze zijn natuurlijk altijd het slachtoffer.quote:Op zondag 8 december 2013 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje je eigen verantwoordelijkheid nemen is toch niet teveel gevraagd in dezen?
Raar en egocentrisch gedragquote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Doen ze nooit, ze zijn natuurlijk altijd het slachtoffer.![]()
![]()
Ik lees het heel goed. Ik vind dat hij zelf wel kan aangeven dat ze geen kans bij hem maakt. Sorry, maar dat is niet mijn taak. Hij date met haar, hij geeft haar hoop, niet ik.quote:
Bedoel je hiermee te zeggen dat hij eerlijk tegen haar moet zijn?quote:
Slachtoffer in deze situatie ontgaat mij sowieso.quote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Doen ze nooit, ze zijn natuurlijk altijd het slachtoffer.![]()
![]()
wat is volgens jou wel een taak binnen vriendschappen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik lees het heel goed. Ik vind dat hij zelf wel kan aangeven dat ze geen kans bij hem maakt. Sorry, maar dat is niet mijn taak. Hij date met haar, hij geeft haar hoop, niet ik.
lees haar andere topics eens onder de vele kloonsquote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat hij eerlijk tegen haar moet zijn?
Allemachtig, ik ken je niet maar heb nu al een bloedhekel aan jeVerplaats jezelf eens in haar positie...oh wacht, dat kan niet met een hart van steen
Ja, ik vind dat hij eerlijk tegen haar moet zijn over zijn verwachtingen/intenties. Dat is wel zo fair.quote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat hij eerlijk tegen haar moet zijn?
Allemachtig, ik ken je niet maar heb nu al een bloedhekel aan jeVerplaats jezelf eens in haar positie...oh wacht, dat kan niet met een hart van steen
Idd. De relatie hield niet zo lang stand, TS?quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lees haar andere topics eens onder de vele kloons
heel slecht voor je vertrouwen in de mensheid
Ik doe wel wat met sommige reacties. Maar ik zit niet meer met de situatie.quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
Ts is een beetje raar geloof ik. Ze opent een topic omdat ze er blijkbaar mee zit dat ze met een gozer heeft gezoend terwijl haar vriendin hem leuk vind. Komt uiteraard commentaar op, maar TS reageert daarop door 180 graden te draaien en haar eigen aandeel in de ontstane situatie tot 0 te reduceren.
Zolang jij maar buiten schot blijft, geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen en niet eerlijk hoeft te zijn... hypocriete muts.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij eerlijk tegen haar moet zijn over zijn verwachtingen/intenties. Dat is wel zo fair.
En jij slet ondertussen rustig verder? Vriendin A afgestreept, op naar de volgende?quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij eerlijk tegen haar moet zijn over zijn verwachtingen/intenties. Dat is wel zo fair.
Nee, dat blijktquote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik doe wel wat met sommige reacties. Maar ik zit niet meer met de situatie.
Ik ga sowieso niet met vriendjes van vriendinnen, verder ben ik best kritisch áls ik iets doe dus daar hoeven jullie niet voor te vrezen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij slet ondertussen rustig verder? Vriendin A afgestreept, op naar de volgende?
Nee, het is slechts een vriendin waar je (waarschijnlijk) een vertrouwensband mee hebt, (jullie vertellen elkaar toch alles?quote:
Maar was je zelf nu ook gewoon aan het vreemdgaan of niet?quote:Op zondag 8 december 2013 17:00 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met vriendjes van vriendinnen, verder ben ik best kritisch áls ik iets doe dus daar hoeven jullie niet voor te vrezen.
Waarom zou ik? Ik ben haar niets verplicht, die twee hebben geen relatie. Hij kan wel eerlijk zijn, want hij date met haar en zij vindt hem leuk maar hij is niet serieus. Beter zegt hij dat tegen haar, maar ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor ben en ik wil ook niet voor hem gaan praten.quote:Op zondag 8 december 2013 16:58 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zolang jij maar buiten schot blijft, geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen en niet eerlijk hoeft te zijn... hypocriete muts.
meestal hebben die jongens na 2 dagen ook al weer door dat ze een kutwijf is hoorquote:Op zondag 8 december 2013 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar was je zelf nu ook gewoon aan het vreemdgaan of niet?
Jij bent haar als vriendin wel wat verplicht, namelijk loyaliteit en vertrouwen. Dat schijn je niet te beseffenquote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben haar niets verplicht, die twee hebben geen relatie. Hij kan wel eerlijk zijn, want hij date met haar en zij vindt hem leuk maar hij is niet serieus. Beter zegt hij dat tegen haar, maar ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor ben en ik wil ook niet voor hem gaan praten.
Neuh. Lees de OP gewoon.quote:Op zondag 8 december 2013 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar was je zelf nu ook gewoon aan het vreemdgaan of niet?
jij hebt een relatie met haar, vriendschapquote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben haar niets verplicht, die twee hebben geen relatie. Hij kan wel eerlijk zijn, want hij date met haar en zij vindt hem leuk maar hij is niet serieus. Beter zegt hij dat tegen haar, maar ik denk niet dat ik daar de geschikte persoon voor ben en ik wil ook niet voor hem gaan praten.
Daar komen je vriendinnen goed mee wegquote:Op zondag 8 december 2013 17:00 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met vriendjes van vriendinnen
Kortom; Je ontloop je verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Interv het volgende:
[..]
Zo kritisch dat je de date van je vriendin afpakt. Godallemachtig. Hypocriet dat je bentquote:Op zondag 8 december 2013 17:00 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met vriendjes van vriendinnen, verder ben ik best kritisch áls ik iets doe dus daar hoeven jullie niet voor te vrezen.
Ik kan niet wachten op het volgende dramatopic!quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meestal hebben die jongens na 2 dagen ook al weer door dat ze een kutwijf is hooren dan gaan ze weg
en dan krijgen we weer een drama topic
Ah. Oké. En ik vind van niet ben ik gisteravond achtergekomen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt een relatie met haar, vriendschap
dus ben je haar wel wat verplicht
in mijn ogen dan, en de rest van de wereld gezien de reacties
Heb ik gelezen. Deze ook trouwens: R&P / Hij wil contact met ex behouden Dus.... what happened?quote:
Misschien is het hebben van vriendschappen gewoon niet zo jouw ding, dat kan. Maar doe dan ook niet alsof het een vriendin van je is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Ah. Oké. En ik vind van niet ben ik gisteravond achtergekomen.
dat word een eenzaam leven danquote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Sociopath much hmmm?quote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat dit dezelfde persoon is (veel leesplezier):quote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Deze ook trouwens: R&P / Hij wil contact met ex behouden Dus.... what happened?
Nou ja, het kan me gewoon toch niet zoveel schelen. Ik heb haar hier leren kennen tijdens een intro van de vereniging, we hebben nu een vriendinnengroepje maar zo'n goede vriendin is het ook weer niet (ik heb veel betere). We chillen wel vaak hier, vertellen elkaar alles, maar zij is de persoon waar ik het minste mee heb. Al is ze wel tof en wil ik haar liever niet kwijt want ze is leuk, maar het boeit me uiteindelijk gewoon niet zoveel merk ik.quote:
Awhelltotheno! Die heb ik indertijd gevolgd jaquote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat dit dezelfde persoon is (veel leesplezier):
R&P / Relatie maar interesse in een ander
Slotje op dit topic dus.quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou ja, het kan me gewoon toch niet zoveel schelen. Ik heb haar hier leren kennen tijdens een intro van de vereniging, we hebben nu een vriendinnengroepje maar zo'n goede vriendin is het ook weer niet (ik heb veel betere). We chillen wel vaak hier, vertellen elkaar alles, maar zij is de persoon waar ik het minste mee heb. Al is ze wel tof en wil ik haar liever niet kwijt want ze is leuk, maar het boeit me uiteindelijk gewoon niet zoveel merk ik.
Los van of het een onbekende is of een beste vriendin; je gebrek aan inlevingsvermogen en empathie is schrijnend.quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou ja, het kan me gewoon toch niet zoveel schelen. Ik heb haar hier leren kennen tijdens een intro van de vereniging, we hebben nu een vriendinnengroepje maar zo'n goede vriendin is het ook weer niet (ik heb veel betere). We chillen wel vaak hier, vertellen elkaar alles, maar zij is de persoon waar ik het minste mee heb. Al is ze wel tof en wil ik haar liever niet kwijt want ze is leuk, maar het boeit me uiteindelijk gewoon niet zoveel merk ik.
Precies.quote:Op zondag 8 december 2013 17:11 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Slotje op dit topic dus.
Sufkut.
Houd die tong nou toch in je mond. Wie weet komt die jongen weer langslopen en toont hij interesse.quote:
Ik ben al mijn hele leven zoals ik ben, dus welnee.quote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat word een eenzaam leven dan
prima, jouw probleem
ik hoop alleen dat je geen alcoholverslaving ontwikkeld waar je dan op kosten van de staat vanaf moet komen
Nou, je zit zelf behoorlijk in de gevarenzone:quote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven zoals ik ben, dus welnee.
Hahaha. Jij bent echt serieus gek volgens mij.
Je voldoet er perfect aan.quote:A sociopath is often well liked because of their charm and high charisma, but they do not usually care about other people. They think mainly of themselves and often blame others for the things that they do. They have a complete disregard for rules and lie constantly. They seldom feel guilt or learn from punishments.
ja ik ben gekquote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven zoals ik ben, dus welnee.
Hahaha. Jij bent echt serieus gek volgens mij.
Dat maakt haar nu toch niet meer uit, als die jongen langskomt gaat gewoon de tong uit de mond en het broekje uit.quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Houd die tong nou toch in je mond. Wie weet komt die jongen weer langslopen en toont hij interesse.
Aandacht. Is altijd bij dit soort labiele figuren. Verder niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Vraag me dan af wat het nut is van je topic.
Aandachthoeren.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah, eerst is het een vriendin en nu probeer je het goed te praten door te zeggen dat ze nou ook weer niet zo'n goede vriendin is...een klassieker.
Tegen een muur praten heeft meer zin. Vraag me dan af wat het nut is van je topic.
Dat is volgens mij dan ook het enige waar ze goed voor is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat maakt haar nu toch niet meer uit, als die jongen langskomt gaat gewoon de tong uit de mond en het broekje uit.
Welnee, helemaal niet.quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je zit zelf behoorlijk in de gevarenzone:
[..]
Je voldoet er perfect aan.
Ze moet gewoon haar borderline de schuld geven, dan zit er tenminste nog een kern van waarheid in.quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef RipMcPants het volgende:
Bizar, werkelijk élke smoes om je eigen verantwoordelijkheid te ontlopen, grijp je aan
Dat is nog het enige excuus wat ontbreektquote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze moet gewoon haar borderline de schuld geven, dan zit er tenminste nog een kern van waarheid in.
Maar dat is toch duidelijk? Eerst wist ik niet wat ik moest doen en wilde ik meningen van mensen die erbuiten staan. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet zoveel uitmaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah, eerst is het een vriendin en nu probeer je het goed te praten door te zeggen dat ze nou ook weer niet zo'n goede vriendin is...een klassieker.
Tegen een muur praten heeft meer zin. Vraag me dan af wat het nut is van je topic.
Wacht... is dat de conclusie die je hebt getrokken op basis van onze reacties...? Dat het niet zoveel uit maakt?quote:Op zondag 8 december 2013 17:24 schreef Interv het volgende:
[..]
Maar dat is toch duidelijk? Eerst wist ik niet wat ik moest doen en wilde ik meningen van mensen die erbuiten staan. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet zoveel uitmaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borderliner, een sociopaat, labiel, ik eindig alleen, misschien word ik alcoholist. Het is allemaal wat.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze moet gewoon haar borderline de schuld geven, dan zit er tenminste nog een kern van waarheid in.
Je vergeet sletquote:Op zondag 8 december 2013 17:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Borderliner, een sociopaat, labiel, ik eindig alleen, misschien word ik alcoholist. Het is allemaal wat.
quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Wacht... is dat de conclusie die je hebt getrokken op basis van onze reacties...? Dat het niet zoveel uit maakt?
Heh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb toch al gezegd dat ik die conclusie gisteravond al heb getrokken? Toen had ik reacties hier nog niet gelezen.
Maar ook hier wordt af en toe gezegd dat ik beter niks kan zeggen.
Is dat het enige dat je gisteravond getrokken hebt? huhuhuhquote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef Interv het volgende:
[..]
Heh?Ik heb toch al gezegd dat ik die conclusie gisteravond al heb getrokken?
Maar ook hier wordt af en toe gezegd dat ik beter niks kan zeggen.
Als je dit soort dingen niet vertelt aan je vrienden, dan kunnen zij er ook geen oordeel over vellen nee.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja. Heftige shizzle. En in het echt heb ik zulke dingen nog nooit te horen gekregen. Raar.
Heh? Wat voor soort dingen nog meer? Je doet nu net alsof ik complete moorden pleeg.quote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen niet vertelt aan je vrienden, dan kunnen zij er ook geen oordeel over vellen nee.
Ik heb de OP nog een keer gelezen:quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik wens je toe dat je een keertje flink op je bek gaat.quote:Ik ken haar en ik weet dat ze dan heel erg verdrietig gaat zijn, en boos, maar aan de andere kant hebben ze nog geen relatie. En volgens mij kan het hem allemaal niet zo schelen. Maar ik vind het ergens ook dom om dit te verbergen voor vriendinnen aangezien we alles delen, maar ik wil ook geen drama's, vandaar eerst meningen van buitenstaanders.
Het maakt niet uit of je veel seks hebt of wat dan ook, maar een normaal persoon blijft loyaal en eerlijk tegenover vrienden, en heeft respect voor hen. Ga dus niet kloten met hun crushes, vriendjes of exen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:37 schreef Interv het volgende:
[..]
Heh? Wat voor soort dingen nog meer? Je doet nu net alsof ik complete moorden pleeg.Ik ben redelijk normaal, een beetje zoals iedereen, alleen hier zijn mensen niet zoveel gewend ofzo. Ik heb dit al verteld aan twee vriendinnen gisteravond. En zelfs aan m'n moeder.
Door jouw posts begin ik steeds meer t idee te krijgen dat je of een autisme spectrum stoornis hebt, geen normbesef hebt of gewoon een gewetenloze bitch bentquote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef Interv het volgende:
[..]
Boeiend? Het is toch een ex? Is die jongen nog aan zijn ex verplicht om niks te doen met een meisje waar hij blijkbaar gevoelens voor heeft? En mag die vriendin daarom maar niks met de ex van een vriendin doen omdat het een ex is?
Iemand is je bezit niet, gevoelens zijn gevoelens.
Ah, oké. Ik denk vooral dat mensen die hier steeds met labeltjes gooien niet echt een 'leven' hebben, zeg maar. Zoals iemand hier al terecht opmerkte: jullie maken dat soort situaties niet mee en kunnen daarom niet geloven dat het bestaat en zoeken allerlei redenen om het te verklaren.quote:Op zondag 8 december 2013 18:53 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Door jouw posts begin ik steeds meer t idee te krijgen dat je of een autisme spectrum stoornis hebt, geen normbesef hebt of gewoon een gewetenloze bitch bent
ik denk dat veel van ons dit wel eens mee hebben gemaakt helaasquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Interv het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik denk vooral dat mensen die hier steeds met labeltjes gooien niet echt een 'leven' hebben, zeg maar. Zoals iemand hier al terecht opmerkte: jullie maken dat soort situaties niet mee en kunnen daarom niet geloven dat het bestaat en zoeken allerlei redenen om het te verklaren.
Er gebeuren zoveel aparte dingen, niet iedereen die een andere mening heeft en/of anders leeft dan jij heeft per definitie een of andere stoornis.
Ik vind niet dat je kunt verwachten van je ex dat hij niet date met een vriendin van je. Je hebt immers geen relatie meer met elkaar en als je iemand nou eenmaal leuk vindt: soit.
Oh, sowieso niet alles eigenlijk. En dit dus ook niet. Nou jongens, dramaaaaatisch.quote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja maar je zei eerst nog wel dat je alles deelde met die vriendin![]()
En nu niet meer. Dat soort leugentjes vangen wij op en dan wijzen we je erop. Of direct in het begin goed liegen of telkens de waarheid. Wij zijn getraind op onregelmatigheden meid
je gaat steeds met ons in discussie over wat jij vindt dat die vriendin moet vinden. Maar dat maken wij niet uit en dat maak jij niet uit. Of je de vriendschap verspeelt, dat maakt zij uit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Interv het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik denk vooral dat mensen die hier steeds met labeltjes gooien niet echt een 'leven' hebben, zeg maar. Zoals iemand hier al terecht opmerkte: jullie maken dat soort situaties niet mee en kunnen daarom niet geloven dat het bestaat en zoeken allerlei redenen om het te verklaren.
Er gebeuren zoveel aparte dingen, niet iedereen die een andere mening heeft en/of anders leeft dan jij heeft per definitie een of andere stoornis.
Ik vind niet dat je kunt verwachten van je ex dat hij niet date met een vriendin van je. Je hebt immers geen relatie meer met elkaar en als je iemand nou eenmaal leuk vindt: soit.
Ga je nu de volgende keer ook haar vragen hoe haar date gaat e.d. als je haar ziet?quote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Oh, sowieso niet alles eigenlijk. En dit dus ook niet. Nou jongens, dramaaaaatisch.
Dat is onzin. Ik vind helemaal niks wat mijn vriendin moet vinden, ze moet zelf weten wat ze ervan gaat vinden als ze 't ooit te horen krijgt. Ik geef aan dat ik het geven van labeltjes op basis van één situatie via internet een beetje apart vind en op basis daarvan weer het idee krijg dat zulke mensen niet echt leven en niets gewend zijn, zoals een user hier aanhaalde.quote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
je gaat steeds met ons in discussie over wat jij vindt dat die vriendin moet vinden. Maar dat maken wij niet uit en dat maak jij niet uit. Of je de vriendschap verspeelt, dat maakt zij uit.
Heb ik net gedaan via whatsapp, hahaha. Maar m'n telefoon is net gevallen achter mijn bed en heb geen zin om 'm te pakken dus ik weet het antwoord nog niet.quote:Op zondag 8 december 2013 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ga je nu de volgende keer ook haar vragen hoe haar date gaat e.d. als je haar ziet?
Heerlijk topic ditquote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Oh, sowieso niet alles eigenlijk. En dit dus ook niet. Nou jongens, dramaaaaatisch.
het is alleen niet op 1 situatie maar op je hele postgeschiedenis en die van je kloontjesquote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik vind helemaal niks wat mijn vriendin moet vinden, ze moet zelf weten wat ze ervan gaat vinden als ze 't ooit te horen krijgt. Ik geef aan dat ik het geven van labeltjes op basis van één situatie via internet een beetje apart vind en op basis daarvan weer het idee krijg dat zulke mensen niet echt leven en niets gewend zijn, zoals een user hier aanhaalde.
Oké, dan verspeel ik de vriendschap toch? Ik lig er niet wakker van als ik er heel goed over nadenk en dat zeg ik nu al voor de derde keer.
Dit ja. Als iemand zoiets bij je flikt dan is het vertrouwen weg. Je gaat misschien nog wel (een tijdje) met zo'n persoon om, je zet als het ware een masker op alsof alles gewoon normaal is, maar je vertelt hem / haar geen intieme dingen en je doet geen moeite meer om de vriendschap levend te houden. Je weet dat die ander bereid is om je te backstabben, en je hebt er zelf ook geen moeite mee om dat bij hem / haar te doen als de mogelijkheid zich voordoet.quote:Op zondag 8 december 2013 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat veel van ons dit wel eens mee hebben gemaakt helaas
en die vriendschappen hebben verbroken omdat we ook in het echte leven vinden dat dit niet oke is
Dat is sowieso onzin.quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is alleen niet op 1 situatie maar op je hele postgeschiedenis en die van je kloontjes
true, het is niet bepaald wetenschappelijk
maar ik weet wel genoeg over je om te weten dat ik met een grote boog om je heen zou lopen
dat is alles wat mensen proberen te zeggen als ze die labeltjes noemen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Interv het volgende:
[..]
Mja, dat staat gewoon in de OP en nu vraag je het voor de zoveelste keer. Lees je met je reet?quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk topic dit![]()
Maar was het nu uit met die gozer uit het andere topic of ben je gewoon vreemd gegaan? Of hanteer je daarvoor ook een andere definitie dan normaal gesteld?
ik lees dat je geen empathisch vermogen hebt, dat je alleen aan jezelf denkt, dat je van drama houdt en dat laat ontstaan en dat je geen moreel besef hebtquote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin.
Het enige wat jij weet is dat ik een ex had, vriendschappelijk afgesproken heb met een ander (maar niet ben vreemdgegaan), mijn ex het daardoor heeft uitgemaakt, het weer even aan is geweest en het nu weer uit is. En dan nu deze situatie. Jij haalt er hele aparte dingen bij en fantaseert er van alles bij, maar ik zag dat je in een ander topic ook al apart uit je nek aan het lullen bent, dus ik neem je al niet meer serieus.
Ach, dit is gewoon weer een mooi verhaal om te vertellen in je volgende vriendengroep, ofniet?quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef Interv het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan via whatsapp, hahaha. Maar m'n telefoon is net gevallen achter mijn bed en heb geen zin om 'm te pakken dus ik weet het antwoord nog niet.
Jij bent serieus niet in staat om een beeld te schetsen van jezelf naar aanleiding van de situaties die je zelf creeert en hier beschrijft he? Connecting the dots a bit?quote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin.
Het enige wat jij weet is dat ik een ex had, vriendschappelijk afgesproken heb met een ander (maar niet ben vreemdgegaan), mijn ex het daardoor heeft uitgemaakt, het weer even aan is geweest en het nu weer uit is. En dan nu deze situatie. Jij haalt er hele aparte dingen bij en fantaseert er van alles bij, maar ik zag dat je in een ander topic ook al apart uit je nek aan het lullen bent, dus ik neem je al niet meer serieus.
Het zal je verbazen, maar ik heb vriendinnen waar ik al mijn hele leven mee omga of voor hele lange tijd. En nu natuurlijk nieuwe vriendinnetjes want nieuwe studie. Super leuk.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Ach, dit is gewoon weer een mooi verhaal om te vertellen in je volgende vriendengroep, ofniet?
Nee, ik doe het expres.quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Interv het volgende:
[..]
Mja, dat staat gewoon in de OP en nu vraag je het voor de zoveelste keer. Lees je met je reet?
Ah, maar jij leest en fantaseert wel meer.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lees dat je geen empathisch vermogen hebt, dat je alleen aan jezelf denkt, dat je van drama houdt en dat laat ontstaan en dat je geen moreel besef hebt
dat is voor mij genoeg info
Slachtoffer?quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Fascinerend wel, dit topic. Een ideaal slachtoffer.
Om nou te concluderen op basis van deze situaties dat ik een sociopaat/autist/beginnend alcoholist ben en ga maar door, nja, nee.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent serieus niet in staat om een beeld te schetsen van jezelf naar aanleiding van de situaties die je zelf creeert en hier beschrijft he? Connecting the dots a bit?
Maar ze heeft in dezen wel gelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 19:41 schreef Interv het volgende:
[..]
Ah, maar jij leest en fantaseert wel meer.
Dat spijt me voor je dan. Komt hopelijk nog wel een keer.quote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Interv het volgende:
[..]
Om nou te concluderen op basis van deze situaties dat ik een sociopaat/autist/beginnend alcoholist ben en ga maar door, nja, nee.
Wat zal jij straks eenzaam zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Interv het volgende:
[..]
Stoer? Jij loopt hier naar aandacht te vragen met een verzonnen verhaal en waarschijnlijk een verzonnen account.quote:Op zondag 8 december 2013 15:44 schreef Interv het volgende:
[..]
Stoer, zeg. Mwoah, er komen best veel aparte dingen op internet terecht. Ook in beeld. Misschien in 'jouw' tijd niet, maar nu zeker wel. Sowieso kan mijn verhaal niets kwaad op internet. Anders had ik het niet neergezet.
Of je probeert via fok. Kan ook.quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef jaha het volgende:
Als ik dat zo lees dan zakt de moed me af en toe in de schoenen. Ik laat wel een escort komen als ik behoefte heb aan vrouwelijk gezelschap. Voor dingen die te maken hebben met liefde is anno 2013 toch geen plaats meer in de hedendaagse maatschappij...
Goede post, maar ik heb mijn keuze gemaakt en het is goed!quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Bro's before ho's . Je kan het voorval beter opbiechten dan hiermee rondlopen. Dan weet je beide wat er gaande is en behoud je de vriendschap. Elke andere manier is een manier om betrapt te worden .of je vriendschap te verliezen. TS , dit is de verantwoordelijkheidsoptie. Ik kan begrijpen dat je nu denkt van ik wil rond sletten! Iets leuks voor dit moment, maar wil je dat dit ten koste gaat van iemand anders? Van je beste vriendin? Je beseft op dit moment niet hoeveel hij voor haar betekent. Je denkt op het moment eigenlijk aan jezelf maar kan je niet inleven in haar. (Mogelijk denk je dat je dit kan ) maar je zal het pas echt gaan in leven hoe het voelt voor haar als alles fout is gelopen.
Verantwoording ten opzichte van je vriendin. Elk andere opzicht wat je kan bedenken is uit eigen motivatie van je eigen lust en je zal er spijt van krijgen als ze er achter komt.
Beeld je in dat jij haar was en je vriendin zou zo doen, zou je haar dan niet uit je vrienden groep gooien? Zou je haar vergeven als ze het probeerde uit te leggen? Je zou boos zijn maar het proberen te vergeven.
Make your choice.
Oh oké.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Stoer? Jij loopt hier naar aandacht te vragen met een verzonnen verhaal en waarschijnlijk een verzonnen account.![]()
Mijn tijd? Een paar jaar geleden ja en ik ga nog steeds uit met studenten en we hebben totaal 0 respect voor studentes omdat ze superonzeker zijn, irritant aanwezig (omdat ze alles denken te weten) en slecht gekleed.
![]()
Oh en de leuke dingen? Ja die werden zeker opgenomen, maar dat deden wij zelf en dat kregen de meiden niet te zien.
Ik beweer ook niet dat ik leuk ben.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Interv het volgende:
[..]
Oh oké.![]()
Ik begrijp niet waarom je hier probeert te laten zien dat je zo los bent gegaan met vrouwen. Waar ben je zo losgegaan met vrouwen? In Thailand? Je klinkt niet helemaal gezond of als een leukerd, namelijk. En dit is geen belediging, maar 't feit dat je hier probeert te laten zien dat je zo'n gekke boy bent geweest die helemaal losging zegt mij al genoeg.
Je laat in al je posts doorschemeren dat je zoveel (Thaise) meisjes hebt gedaan en stoer stoer man, maar waarom doe je dat?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ik leuk ben.
Ik heb nog nooit een thaise meid gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Interv het volgende:
[..]
Je laat in al je posts doorschemeren dat je zoveel (Thaise) meisjes hebt gedaan en stoer stoer man, maar waarom doe je dat?
Is dit een kloon van Maidenstower blablablablabla serie?quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een thaise meid gedaan
Waarom doe jij meerdere accounts aanmaken en verhalen verzinnen?
Volgens mij ben jij gewoon een pukkelige spicht.quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een thaise meid gedaan
Waarom doe jij meerdere accounts aanmaken en verhalen verzinnen?
Dat ik het niet ga vertellen. Omdat het daten van die twee toch wel gaat doodbloeden (ze krijgen sowieso niks).quote:Op zondag 8 december 2013 22:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Hou het ontopic, Bitte! , TS wat heb je besloten?
Oh , dus houd je het voor je en hoop je dat je dan iets met hem krijgt ah well... life is weird.quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat ik het niet ga vertellen. Omdat het daten van die twee toch wel gaat doodbloeden (ze krijgen sowieso niks).
Daar zorg jij wel voor, natuurlijk!quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Interv het volgende:
[..]
Dat ik het niet ga vertellen. Omdat het daten van die twee toch wel gaat doodbloeden (ze krijgen sowieso niks).
Welnee, ik hoef niks met hem (mensen moeten hier eens stoppen met verdraaien en verzinnen).quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh , dus houd je het voor je en hoop je dat je dan iets met hem krijgt ah well... life is weird.Misschien heb je gelijk, misschien niet. Dat is het verrassende.
Dat is mens eigen. Dat blijven mensen nou eenmaal doen. Als je niks verteld dan vullen ze in!quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Interv het volgende:
[..]
Welnee, ik hoef niks met hem (mensen moeten hier eens stoppen met verdraaien en verzinnen).Ik denk dat het daten wel een keer klaar is binnenkort, inderdaad.
Vanesaxoxquote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef Vanesaxox het volgende:
Das gewoon echt dom en als ik die vriendin van jou was had ik je een klap gegeven..
Zoiets doe je gewoon als je weet dat die vriendin van jou hem zo leuk vind..
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef Vanesaxox het volgende:
het is al uit met hem heb nu met die andere jongen.
Dit. En een slet, en een kloon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Welkom op FOK waar mannen cool zijn en vrouwen nietquote:Op zondag 8 december 2013 15:50 schreef Interv het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen zoenen/seks hebben? Ik heb met sommige bijzonder aantrekkelijke mensen nou eenmaal een erge klik en van het een komt het ander.
Ik ga inderdaad heel goed kijken hoe serieus het is (maar zij vindt hem vooral heel erg leuk), hij is sowieso niet serieus en verder is hij gewoon single natuurlijk.
Jij was toch weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Godshand het volgende:
Doe hem gewoon met je vriendin en daarna hi-fiven met zijn allen.
Komt alles toch goed
Niet in dit topicquote:
Wat kan het jou een fok schelen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee ik post nauwelijks meer, Fok is niks meer aan. Ja ja, cliché is jouw tweede naam.
Ik zou lachen als die scharrel het tegen haar vriendin zou verklappen .... en dan haar reaktie tegen TSquote:Op maandag 9 december 2013 00:13 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het best wel een naaiactie van je. Wat ben jij een goede vriendin zeg
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
qftquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |