abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131873719
Na heel wat daten, omzeuren en flikflooien met jongens, heb ik dan eindelijk mijn 'ware liefde' ontmoet, denk ik. Bij hem voelt alles magischer, fijner en leuker. Ik denk super veel aan hem, wil altijd samen met hem zijn en hij is echt super. Het voelt allemaal heel spannend, het is nog heel pril maar we spreken wel al van een relatie.

Hij is super lief maar ik heb wel het idee dat hij een beetje anders is qua wat hij wil in het leven. Terwijl ik studeer, werkt hij nu fulltime. Niet dat het per definitie een probleem is, maar soms wil hij wel andere dingen dan ik. Hij vindt het bijv. leuker om met mij op een zaterdagavond op de bank te hangen dan op stap te gaan, dat soort dingen. Het is geen issue binnen onze relatie, maar soms vind ik het wel eens jammer dat hij niet zo van het drinken en losgaan is. Hij vindt het ook niet heel erg tof dat ik vaak uitga en al helemaal niet dat ik veel drink, maar accepteert het wel.

Nou ja, het punt is: ik zit bij een studentenvereniging en ik leer heel wat nieuwe personen kennen, veel leuke en interessante mensen, o.a. knappe mannen. Vaak heb ik niet zo'n echt goede klik met mannen, eigenlijk zelden dat ik meteen denk 'wow', maar donderdag had ik een borrel en kwam ik iemand tegen waarmee ik wel een hele goede klik heb, waar ik ook kriebels van krijg en we voelden elkaar meteen goed aan. Ik heb de hele avond met hem doorgebracht (enkel gepraat/gelachen), maar we hebben wel nummers uitgewisseld. Buiten dat heb ik voor deze jongen nu al een soort 'zwak', hij is echt heel erg knap, heeft een super mooie lach en hele leuke humor.

Nu appen we af en toe en wil hij binnenkort afspreken. Natuurlijk wil ik dat ook, maar ik weet niet zo goed of dit wel hoort binnen een relatie. Want ik vind mijn vriend echt super, maar toch krijg ik 'nu al' kriebels van een ander. En verzwijg ik dit weer voor mijn vriend. Mijn bedoeling is niet om vreemd te gaan, of zo, maar ik vind het wel spannend - en dat geef ik toe - om af te spreken met zo'n interessant persoon.

Nu wil ik mijn vriend zeker niet kwijt. Bij hem heb ik zekerheid, ik kan hem vertrouwen, kan met hem lachen, we hebben fijne gesprekken, ik vind hem erg aantrekkelijk. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar iemand anders. Misschien is het ook wel normaal binnen een relatie en maak ik mij zorgen om niets, maar ik kan mijn gevoelens moeilijk negeren. Iemand ervaring hiermee?
pi_131873829
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_131873851
Gras is altijd groener aan de overkant.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_131874041
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
Na heel wat daten, omzeuren en flikflooien met jongens, heb ik dan eindelijk mijn 'ware liefde' ontmoet, denk ik. Bij hem voelt alles magischer, fijner en leuker. Ik denk super veel aan hem, wil altijd samen met hem zijn en hij is echt super. Het voelt allemaal heel spannend, het is nog heel pril maar we spreken wel al van een relatie.

Hij is super lief maar ik heb wel het idee dat hij een beetje anders is qua wat hij wil in het leven. Terwijl ik studeer, werkt hij nu fulltime. Niet dat het per definitie een probleem is, maar soms wil hij wel andere dingen dan ik. Hij vindt het bijv. leuker om met mij op een zaterdagavond op de bank te hangen dan op stap te gaan, dat soort dingen. Het is geen issue binnen onze relatie, maar soms vind ik het wel eens jammer dat hij niet zo van het drinken en losgaan is. Hij vindt het ook niet heel erg tof dat ik vaak uitga en al helemaal niet dat ik veel drink, maar accepteert het wel.

Nou ja, het punt is: ik zit bij een studentenvereniging en ik leer heel wat nieuwe personen kennen, veel leuke en interessante mensen, o.a. knappe mannen. Vaak heb ik niet zo'n echt goede klik met mannen, eigenlijk zelden dat ik meteen denk 'wow', maar donderdag had ik een borrel en kwam ik iemand tegen waarmee ik wel een hele goede klik heb, waar ik ook kriebels van krijg en we voelden elkaar meteen goed aan. Ik heb de hele avond met hem doorgebracht (enkel gepraat/gelachen), maar we hebben wel nummers uitgewisseld. Buiten dat heb ik voor deze jongen nu al een soort 'zwak', hij is echt heel erg knap, heeft een super mooie lach en hele leuke humor.

Nu appen we af en toe en wil hij binnenkort afspreken. Natuurlijk wil ik dat ook, maar ik weet niet zo goed of dit wel hoort binnen een relatie. Want ik vind mijn vriend echt super, maar toch krijg ik 'nu al' kriebels van een ander. En verzwijg ik dit weer voor mijn vriend. Mijn bedoeling is niet om vreemd te gaan, of zo, maar ik vind het wel spannend - en dat geef ik toe - om af te spreken met zo'n interessant persoon.

Nu wil ik mijn vriend zeker niet kwijt. Bij hem heb ik zekerheid, ik kan hem vertrouwen, kan met hem lachen, we hebben fijne gesprekken, ik vind hem erg aantrekkelijk. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar iemand anders. Misschien is het ook wel normaal binnen een relatie en maak ik mij zorgen om niets, maar ik kan mijn gevoelens moeilijk negeren. Iemand ervaring hiermee?
Gewoon doen, wat maakt het uit dat het waarschijnlijk uitdraait op vreemdgaan en je daarmee je vriend opzadelt met bakken ellende... of je doet het en vertelt het niet aan je vriend dat is ook supertof, helemaal normaal en compleet niet egoistisch.

Serieus, maak het uit met je vriend want hij verdient beter dan de tikkende tijdbom die jij bent.
pi_131874056
quote:
Blij dat jij niet mijn vriendin bent
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_131874078
Als je relatie goed is dan sta je niet open voor deze externe prikkels.
pi_131874103
Jaja je ware liefde vinden bij een studentenvereniging :')
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:33:38 #8
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131874105
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Blij dat jij niet mijn vriendin bent
elke weer een nieuwe 'ware' :')
pi_131874137
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
Nu appen we af en toe en wil hij binnenkort afspreken. Natuurlijk wil ik dat ook, maar ik weet niet zo goed of dit wel hoort binnen een relatie.
Wat zou jij ervan vinden als je vriend zoiets zou doen? Dat hij afspreekt met iemand van werk,waarbij de bedoeling veel verder gaan dan 'vriendschappelijk'?
pi_131874143
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:33 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

elke weer een nieuwe 'ware' :')
Totdat ze 30 is en alleen met haar katten thuis zit of met 4 kinderen van 4 verschillende vaders en zich afvraagt waar alle goede mannen zijn gebleven.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:36:04 #11
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131874160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Totdat ze 30 is en alleen met haar katten thuis zit of met 4 kinderen van 4 verschillende vaders en zich afvraagt waar alle goede mannen zijn gebleven.
op vakantie naar frankrijk met hun goede vrouw :+
pi_131874210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat zou jij ervan vinden als je vriend zoiets zou doen? Dat hij afspreekt met iemand van werk,waarbij de bedoeling veel verder gaan dan 'vriendschappelijk'?
Is dat haar bedoeling dan?
pi_131874218
:') wat heb je veel respect voor je relatie zeg

Als je er niet voor 100% achter staat, geef je je vriend een kans iemand te vinden die hem wél respecteert door het uit te maken
pi_131874230
Letsstaytogether, wat een ironische nick. :D
pi_131874263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Vast niet. Ze heeft alleen maar kriebels voor die knakker, vindt hem knap en spannend.
What could possibly go wrong!? *O*
pi_131874273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze gaan gezellig lurken aan de thee.
quote:
donderdag had ik een borrel en kwam ik iemand tegen waarmee ik wel een hele goede klik heb, waar ik ook kriebels van krijg en we voelden elkaar meteen goed aan. Ik heb de hele avond met hem doorgebracht (enkel gepraat/gelachen), maar we hebben wel nummers uitgewisseld. Buiten dat heb ik voor deze jongen nu al een soort 'zwak', hij is echt heel erg knap, heeft een super mooie lach en hele leuke humor.
quote:
Nu appen we af en toe en wil hij binnenkort afspreken.
quote:
maar toch krijg ik 'nu al' kriebels van een ander. En verzwijg ik dit weer voor mijn vriend.
quote:
Mijn bedoeling is niet om vreemd te gaan, of zo, maar ik vind het wel spannend - en dat geef ik toe - om af te spreken met zo'n interessant persoon.
quote:
Maar toch ben ik nieuwsgierig naar iemand anders.
quote:
maar ik kan mijn gevoelens moeilijk negeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2013 15:42:06 ]
pi_131874277
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:40 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Vast niet. Ze heeft alleen maar kriebels voor die knakker, vindt hem knap en spannend.
What could possibly go wrong!? *O*
Er kan wel iets misgaan, maar dat is iets anders dan een bedoeling hebben.
pi_131874316
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Zo dekt zo iemand als TS en jij je wel alvast in ja.
"Het was niet mijn bedoeling om op zijn genotsknots te sabbelen maar het gebeurde gewoon" nadat er lange tijd geappt is en er een aantal keer afgesproken is terwijl ze elkaar duidelijk zien zitten. Iets met de kat op het spek binden.
pi_131874338
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Okay, dan stel ik de vraag maar...

Letsstaytogether, ga je vooraf vertellen aan je vriend dat je met die gast gaat afspreken? En achteraf? Of hou je het verborgen en wil je niet dat je vriend erachter komt?
pi_131874353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Okay, dan stel ik de vraag maar...

Letsstaytogether, ga je vooraf vertellen aan je vriend dat je met die gast gaat afspreken? En achteraf? Of hou je het verborgen en wil je niet dat je vriend erachter komt?
^O^
pi_131874388
Gadver de gadver de gadver :r
pi_131874629
Blij dat ik niet zo'n vriendin heb :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131874685
Dat je in dit stadium al nieuwsgierig bent naar een ander geeft al aan dat dat 'de ware' wellicht toch niet zo de ware is.

Zoals ik het nu lees, komt het op mij over alsof zekerheid de enige reden is dat je bij hem blijft. Ik lees nergens iets van houden van, kriebels o.i.d.
pi_131874739
Ik vind juist dat ik een goede relatie heb, het verloopt allemaal prima en we zijn over alles open en eerlijk. Is er niemand hier die wel eens binnen een relatie een ander interessant en aantrekkelijk persoon tegenkwam?

Mijn vriend gaat het niet tof vinden, dus ik ga het hem niet vertellen. Puur omdat ik weet dat hij het niet leuk gaat vinden en het gezeur gaat opleveren. Toen ik laatst ben gevraagd door een mannelijke medestudent om wat te eten samen en ik daarmee akkoord ging, vond hij het ook niet oké. Terwijl ik het daadwerkelijk wilde doen voor de gezelligheid, maar m'n medestudent doelde op een date.

Ik ben ook zeker niet van plan om vreemd te gaan, want ik wil mijn vriend niet kwijt, maar het is niet helemaal eerlijk, dat weet ik ook. Toch voelt het ook niet tof om niet af te spreken. Er is zeker een hele goede klik tussen die jongen en mij, maar ik heb wel een beetje in de gaten hoe hij is. Een beetje een player met mooie praatjes en veel meisjes. Ik kan er dus niets mee. Het is dus puur voor de gezelligheid. Ik heb sowieso niet de intentie om ook maar iets verkeerd te doen, maar het is wel leuk/spannend en ik wil het niet missen. Want ik vind hem echt een super leuk persoon.

Als mijn vriend zoiets gaat doen, vind ik het ook niet leuk, dat klopt.
pi_131874836
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:04 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik vind juist dat ik een goede relatie heb, het verloopt allemaal prima en we zijn over alles open en eerlijk. Is er niemand hier die wel eens binnen een relatie een ander interessant en aantrekkelijk persoon tegenkwam?

Mijn vriend gaat het niet tof vinden, dus ik ga het hem niet vertellen. Puur omdat ik weet dat hij het niet leuk gaat vinden en het gezeur gaat opleveren. Toen ik laatst ben gevraagd door een mannelijke medestudent om wat te eten samen en ik daarmee akkoord ging, vond hij het ook niet oké. Terwijl ik het daadwerkelijk wilde doen voor de gezelligheid, maar m'n medestudent doelde op een date.

Ik ben ook zeker niet van plan om vreemd te gaan, want ik wil mijn vriend niet kwijt, maar het is niet helemaal eerlijk, dat weet ik ook. Toch voelt het ook niet tof om niet af te spreken. Er is zeker een hele goede klik tussen die jongen en mij, maar ik heb wel een beetje in de gaten hoe hij is. Een beetje een player met mooie praatjes en veel meisjes. Ik kan er dus niets mee. Het is dus puur voor de gezelligheid. Ik heb sowieso niet de intentie om ook maar iets verkeerd te doen, maar het is wel leuk/spannend en ik wil het niet missen. Want ik vind hem echt een super leuk persoon.

Als mijn vriend zoiets gaat doen, vind ik het ook niet leuk, dat klopt.
Je denkt alleen maar aan jezelf dat is wel duidelijk.
We weten allemaal al hoe dit gaat aflopen... Gebruik een condoom want het zou nog veel zuurder zijn voor je vriend als je hem naast de psychologische ellende ook nog eens opzadelt met een geslachtsziekte of een kind van iemand anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')