abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131873719
Na heel wat daten, omzeuren en flikflooien met jongens, heb ik dan eindelijk mijn 'ware liefde' ontmoet, denk ik. Bij hem voelt alles magischer, fijner en leuker. Ik denk super veel aan hem, wil altijd samen met hem zijn en hij is echt super. Het voelt allemaal heel spannend, het is nog heel pril maar we spreken wel al van een relatie.

Hij is super lief maar ik heb wel het idee dat hij een beetje anders is qua wat hij wil in het leven. Terwijl ik studeer, werkt hij nu fulltime. Niet dat het per definitie een probleem is, maar soms wil hij wel andere dingen dan ik. Hij vindt het bijv. leuker om met mij op een zaterdagavond op de bank te hangen dan op stap te gaan, dat soort dingen. Het is geen issue binnen onze relatie, maar soms vind ik het wel eens jammer dat hij niet zo van het drinken en losgaan is. Hij vindt het ook niet heel erg tof dat ik vaak uitga en al helemaal niet dat ik veel drink, maar accepteert het wel.

Nou ja, het punt is: ik zit bij een studentenvereniging en ik leer heel wat nieuwe personen kennen, veel leuke en interessante mensen, o.a. knappe mannen. Vaak heb ik niet zo'n echt goede klik met mannen, eigenlijk zelden dat ik meteen denk 'wow', maar donderdag had ik een borrel en kwam ik iemand tegen waarmee ik wel een hele goede klik heb, waar ik ook kriebels van krijg en we voelden elkaar meteen goed aan. Ik heb de hele avond met hem doorgebracht (enkel gepraat/gelachen), maar we hebben wel nummers uitgewisseld. Buiten dat heb ik voor deze jongen nu al een soort 'zwak', hij is echt heel erg knap, heeft een super mooie lach en hele leuke humor.