Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon vergeten en verder gaan met je leven.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Interv het volgende:
Heehoi!![]()
Sinds kort - eigenlijk één weekje- heb ik weer een relatie met mijn ex. Hij dumpte mij, nu proberen we het toch weer, ik ben blij, maar ook bang.
![]()
Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen.quote:Dit weekend hebben we het er veel over gehad en hij zegt dat hij echt voor mij wil gaan, maar dat ik wel enigszins moet veranderen. Snap ik ook van hem, want ik ben best een los kind geweest, maar ik ben nu sowieso wel wat rustiger. Maar hij wil vooral dat ik geen contact meer heb met andere jongens (dat vind ik prima) en hij wil dat ik stop met mijn bijbaantje. Het is promotiewerk en het is ook niet heel erg spectaculair, want ik doe eigenlijk niet zoveel, maar ik moet toch 'flirten' en leuk doen.
Ik ga er wel mee stoppen omdat ik toch meerdere baantjes heb, maar ergens vind ik het ook wel weer krom om dat dan voor hem te doen, maar ik weet het even niet zeker.![]()
dus omdat Syrië overhoop ligt, mogen we nergens meer over klagen? wat een bull shitquote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef R2cksson het volgende:
Ik was heel even vergeten wat voor losers er nog zijn in de wereld.
Ik voel me weer superieur, dankje.
On topic, zeik niet zo, in Syrie hebben ze het een stuk zwaarder. En hij heeft jou nu "bij gebrek aan beter" of "even makkelijk om op terug te vallen tot ik weer terug kan".
Oh en nu moet ik gaan.
Dus je stopt met lezen, maar je hebt toch meer gelezen of wat? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon maar vergeten en verder gaan met je leven.
[..]
Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen. Dit lijkt me het type jongen waar je niet bij wil zijn + hij is hypocriet.
Heb 't al verandert, ben verder gegaan met lezen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dus je stopt met lezen, maar je hebt toch meer gelezen of wat? Hoe doe je dat?
Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dus omdat Syrië overhoop ligt, mogen we nergens meer over klagen? wat een bull shit![]()
over bull shit gesproken: je baan moeten opzeggen omdat hij niet fijn vindt dat je moet 'flirten' en wel verwachten dat jij het OK vindt dat hij "oppervlakkig" contact houdt met z'n ex. die is niet wijs!
Inderdaad!quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
Jij moet van hem stoppen met je bijbaantje en jij mag geen contact meer met andere jongens terwijl hij contact heeft met zijn ex?
Ik zou héél hard wegrennen.
dat is voor iedereen persoonlijk. iets kleins voor mij is als je nagel is gebroken en daar over gaat bitchen, wat erg triest is. je relatie vind ik niet iets kleins, dat vind ik vrij belangrijk.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij. Stoppen met bijbaan vind ik ook achterlijk als ik erover nadenk, maar ik mis niks als ik het stop. Het kan inderdaad zijn dat hij aan het testen is, maar is dat niet overdreven?quote:Op zondag 24 november 2013 23:10 schreef Jv1994 het volgende:
Geen contact met andere jongens en moeten stoppen met je werk van hem zie jij als een positieve verandering?
Volgens mij speelt die een spelletje en probeert die je uit
Klinkt ook al lekker gelijkwaardig.quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef Interv het volgende:
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij.
dan maak je toch een deal? stop jij met die bijbaan, stopt hij met die ex. problem solved!quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij. Stoppen met bijbaan vind ik ook achterlijk als ik erover nadenk, maar ik mis niks als ik het stop. Het kan inderdaad zijn dat hij aan het testen is, maar is dat niet overdreven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |