abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133594638
Heehoi! :)

Sinds kort - eigenlijk één weekje :P - heb ik weer een relatie met mijn ex. Hij dumpte mij, nu proberen we het toch weer, ik ben blij, maar ook bang. :')

In de tijd dat het uit was heb ik best wel wat 'gedaan' met andere jongens. Ik heb geen seks gehad, maar heb wel gedate en gezoend. Ik deed het om hem een beetje te vergeten, of zo. Mijn vriend vindt het niet echt leuk, maar accepteert het wel. Helemaal prima dus.

Nu is er een andere kant: hij heeft in de tussentijd wat gedate met een ex van hem, maar hij heeft wel seks gehad met haar. Ik snap dat ik daar niet over hoor te zeuren aangezien we toch geen relatie hadden: dat doe ik op zich ook niet. Alleen dit weekend ben ik erachter gekomen dat hij nog steeds contact met haar heeft. Oppervlakkig contact, volgens hem, dus het kan gewoon. Ik ga hem ook niet zeggen dat ik vind dat het niet kan, maar ik vind het wel heel erg jammer.

Niet dat ik jaloers ben (of misschien ook wel :{ ) maar het is vooral dat ik erover twijfel of zij niet gewoon leuker is, en zo. Het is volgens mij best passievol geweest met heftige gevoelens, ze hebben twee jaar een relatie gehad en ik ben redelijk anders dan zij is. Ik ben bang dat hij haar leuker vindt of haar gaat missen, zoiets. Ik vind het gewoon kut dat hij contact met haar wil.

Ik vergelijk mezelf ook wel met haar en dan kom ik er negatiever uit.

Eigenlijk weet ik niet zo wat ik heb, maar ik ben gewoon erg bang om hem kwijt te raken dus probeer ik alles zo goed mogelijk te doen. Maar ik voel me wel onzeker in zijn bijzijn, kan mezelf ook moeilijk bloot geven en alles, terwijl het eerst heel vertrouwd voelde. Ik ben bang dat hij haar gewoon mooier/leuker vindt, whatever whatever.

Hij is de enige jongen die ik echt leuk heb gevonden en hij verandert mij ook wel een beetje op een positieve manier nu, maar aan de andere kant ben ik ook wel erg onzeker geworden door alles, dus ik weet niet wat handig is.

Ik weet niet of dit nou een beetje zo hoort, of het gezond is of juist niet. Ik heb sowieso geen ervaring met echte relaties en ik heb een beetje een zwak voor hem, alsof ik mezelf niet echt ben. Het verhaal staat er misschien een beetje vaag, want ik ben in de war denk ik. :+

[ Bericht 12% gewijzigd door Interv op 25-11-2013 00:40:53 ]
pi_133594799
Zelfde probleem gehad alleen was ik de gene die de relatie van 1.5 jaar had. Alleen koos ik wel het andere meisje omdat zij veel leuker is hoe anders ze ook is.
  zondag 24 november 2013 @ 23:08:46 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133594870
Gewoon aankijken. Bloedt wel dood. Of niet en dan weet je wel genoeg
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 24 november 2013 @ 23:10:04 #4
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133594928
Geen contact met andere jongens en moeten stoppen met je werk van hem zie jij als een positieve verandering?

Volgens mij speelt die een spelletje en probeert die je uit
Centrum van het universum ben ik..
  zondag 24 november 2013 @ 23:10:48 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133594971
Dat stukje van werk gemist. Laat hem de moord stikken zeg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 24 november 2013 @ 23:11:05 #6
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_133594981
Een vriend die nog met zijn ex om gaat maar van zijn vriendin verwacht dat ze niet meer met jongens om gaat en stopt met een bepaald soort werk omdat ze daarbij leuk moet doen naar andere mensen.

Zelfde wat Jv zegt, wat de fuck is daar positief aan? :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 24 november 2013 @ 23:11:15 #7
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_133594991
Ik was heel even vergeten wat voor losers er nog zijn in de wereld.

Ik voel me weer superieur, dankje.

On topic, zeik niet zo, in Syrie hebben ze het een stuk zwaarder. En hij heeft jou nu "bij gebrek aan beter" of "even makkelijk om op terug te vallen tot ik weer terug kan".

Oh en nu moet ik gaan.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_133595024
Jij moet van hem stoppen met je bijbaantje en jij mag geen contact meer met andere jongens terwijl hij contact heeft met zijn ex?
Ik zou héél hard wegrennen.
  zondag 24 november 2013 @ 23:12:55 #9
39510 R2cksson
pi_133595068
Ik had de OP niet eens goed gelezen hahahaha. Ok, we hebben te maken met kinderen, hopelijk is abortus nog niet te laat.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 24 november 2013 @ 23:13:24 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133595092
Goeie basis!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133595142
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Interv het volgende:
Heehoi! :)

Sinds kort - eigenlijk één weekje :P - heb ik weer een relatie met mijn ex. Hij dumpte mij, nu proberen we het toch weer, ik ben blij, maar ook bang. :')
Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon vergeten en verder gaan met je leven.

quote:
Dit weekend hebben we het er veel over gehad en hij zegt dat hij echt voor mij wil gaan, maar dat ik wel enigszins moet veranderen. Snap ik ook van hem, want ik ben best een los kind geweest, maar ik ben nu sowieso wel wat rustiger. Maar hij wil vooral dat ik geen contact meer heb met andere jongens (dat vind ik prima) en hij wil dat ik stop met mijn bijbaantje. Het is promotiewerk en het is ook niet heel erg spectaculair, want ik doe eigenlijk niet zoveel, maar ik moet toch 'flirten' en leuk doen.

Ik ga er wel mee stoppen omdat ik toch meerdere baantjes heb, maar ergens vind ik het ook wel weer krom om dat dan voor hem te doen, maar ik weet het even niet zeker. :')
Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen. :') Dit lijkt me het type jongen waar je niet bij wil zijn en hij is hypocriet bezig door jou contact te verbieden met jongens, maar hij mag wel contact behouden met z'n ex. Open je ogen, meid, dit gaat niet goed aflopen.
''The root of suffering is attachment''
pi_133595176
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef R2cksson het volgende:
Ik was heel even vergeten wat voor losers er nog zijn in de wereld.

Ik voel me weer superieur, dankje.

On topic, zeik niet zo, in Syrie hebben ze het een stuk zwaarder. En hij heeft jou nu "bij gebrek aan beter" of "even makkelijk om op terug te vallen tot ik weer terug kan".

Oh en nu moet ik gaan.
dus omdat Syrië overhoop ligt, mogen we nergens meer over klagen? wat een bull shit :')

over bull shit gesproken: je baan moeten opzeggen omdat hij niet fijn vindt dat je moet 'flirten' en wel verwachten dat jij het OK vindt dat hij "oppervlakkig" contact houdt met z'n ex. die is niet wijs!
-___-
  zondag 24 november 2013 @ 23:16:05 #13
39510 R2cksson
pi_133595205
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon maar vergeten en verder gaan met je leven.

[..]

Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen :') . Dit lijkt me het type jongen waar je niet bij wil zijn + hij is hypocriet.
Dus je stopt met lezen, maar je hebt toch meer gelezen of wat? Hoe doe je dat?
pi_133595236
quote:
5s.gif Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dus je stopt met lezen, maar je hebt toch meer gelezen of wat? Hoe doe je dat?
Heb 't al verandert, ben verder gegaan met lezen.
''The root of suffering is attachment''
  zondag 24 november 2013 @ 23:17:06 #15
39510 R2cksson
pi_133595255
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

dus omdat Syrië overhoop ligt, mogen we nergens meer over klagen? wat een bull shit :')

over bull shit gesproken: je baan moeten opzeggen omdat hij niet fijn vindt dat je moet 'flirten' en wel verwachten dat jij het OK vindt dat hij "oppervlakkig" contact houdt met z'n ex. die is niet wijs!
Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.
pi_133595264
Fok hem joh, en jij moet niet zo onzeker zijn
hij heeft toch voor jouw gekozen...ik snap sowieso niet waarom mensen het altijd weer proberen met hun ex...9 van 10x werkt het toch niet meer
Suc6 ermee
pi_133595320
wat ik me altijd afvraag met dit soort topics.. hoe ga je de wijze adviezen van je medefok!kers inzetten? "ja, maar.. op fok! zeiden ze dat.." :P
-___-
pi_133595341
Vuilnisman, mag deze ZAK ook mee?
'Als' is einde discussie.
pi_133595351
Hahaha, wat een lul. :') Hard wegrennen.
pi_133595409
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
Jij moet van hem stoppen met je bijbaantje en jij mag geen contact meer met andere jongens terwijl hij contact heeft met zijn ex?
Ik zou héél hard wegrennen.
Inderdaad! :o
pi_133595458
quote:
3s.gif Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.
dat is voor iedereen persoonlijk. iets kleins voor mij is als je nagel is gebroken en daar over gaat bitchen, wat erg triest is. je relatie vind ik niet iets kleins, dat vind ik vrij belangrijk.
bovendien staat dat los van elkaar, want moet TS nu dan maar stoppen met haar gevoelens omdat Syrië overhoop ligt? de wereld stopt heus niet na elke klotegebeurtenis met draaien ofzo.
-___-
pi_133595479
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:10 schreef Jv1994 het volgende:
Geen contact met andere jongens en moeten stoppen met je werk van hem zie jij als een positieve verandering?

Volgens mij speelt die een spelletje en probeert die je uit

Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij. Stoppen met bijbaan vind ik ook achterlijk als ik erover nadenk, maar ik mis niks als ik het stop. Het kan inderdaad zijn dat hij aan het testen is, maar is dat niet overdreven? :P
  zondag 24 november 2013 @ 23:24:17 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133595511
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef Interv het volgende:
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij.
Klinkt ook al lekker gelijkwaardig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133595534
Krijgen we over een paar weken het 'mijn vriend slaat me, maar ik denk dat het mijn schuld is' topic?
pi_133595537
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef Interv het volgende:

[..]

Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij. Stoppen met bijbaan vind ik ook achterlijk als ik erover nadenk, maar ik mis niks als ik het stop. Het kan inderdaad zijn dat hij aan het testen is, maar is dat niet overdreven? :P
dan maak je toch een deal? stop jij met die bijbaan, stopt hij met die ex. problem solved!
-___-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')