Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon vergeten en verder gaan met je leven.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Interv het volgende:
Heehoi!![]()
Sinds kort - eigenlijk één weekje- heb ik weer een relatie met mijn ex. Hij dumpte mij, nu proberen we het toch weer, ik ben blij, maar ook bang.
![]()
Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen.quote:Dit weekend hebben we het er veel over gehad en hij zegt dat hij echt voor mij wil gaan, maar dat ik wel enigszins moet veranderen. Snap ik ook van hem, want ik ben best een los kind geweest, maar ik ben nu sowieso wel wat rustiger. Maar hij wil vooral dat ik geen contact meer heb met andere jongens (dat vind ik prima) en hij wil dat ik stop met mijn bijbaantje. Het is promotiewerk en het is ook niet heel erg spectaculair, want ik doe eigenlijk niet zoveel, maar ik moet toch 'flirten' en leuk doen.
Ik ga er wel mee stoppen omdat ik toch meerdere baantjes heb, maar ergens vind ik het ook wel weer krom om dat dan voor hem te doen, maar ik weet het even niet zeker.![]()
dus omdat Syrië overhoop ligt, mogen we nergens meer over klagen? wat een bull shitquote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef R2cksson het volgende:
Ik was heel even vergeten wat voor losers er nog zijn in de wereld.
Ik voel me weer superieur, dankje.
On topic, zeik niet zo, in Syrie hebben ze het een stuk zwaarder. En hij heeft jou nu "bij gebrek aan beter" of "even makkelijk om op terug te vallen tot ik weer terug kan".
Oh en nu moet ik gaan.
Dus je stopt met lezen, maar je hebt toch meer gelezen of wat? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon maar vergeten en verder gaan met je leven.
[..]
Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen. Dit lijkt me het type jongen waar je niet bij wil zijn + hij is hypocriet.
Heb 't al verandert, ben verder gegaan met lezen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dus je stopt met lezen, maar je hebt toch meer gelezen of wat? Hoe doe je dat?
Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dus omdat Syrië overhoop ligt, mogen we nergens meer over klagen? wat een bull shit![]()
over bull shit gesproken: je baan moeten opzeggen omdat hij niet fijn vindt dat je moet 'flirten' en wel verwachten dat jij het OK vindt dat hij "oppervlakkig" contact houdt met z'n ex. die is niet wijs!
Inderdaad!quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
Jij moet van hem stoppen met je bijbaantje en jij mag geen contact meer met andere jongens terwijl hij contact heeft met zijn ex?
Ik zou héél hard wegrennen.
dat is voor iedereen persoonlijk. iets kleins voor mij is als je nagel is gebroken en daar over gaat bitchen, wat erg triest is. je relatie vind ik niet iets kleins, dat vind ik vrij belangrijk.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij. Stoppen met bijbaan vind ik ook achterlijk als ik erover nadenk, maar ik mis niks als ik het stop. Het kan inderdaad zijn dat hij aan het testen is, maar is dat niet overdreven?quote:Op zondag 24 november 2013 23:10 schreef Jv1994 het volgende:
Geen contact met andere jongens en moeten stoppen met je werk van hem zie jij als een positieve verandering?
Volgens mij speelt die een spelletje en probeert die je uit
Klinkt ook al lekker gelijkwaardig.quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef Interv het volgende:
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij.
dan maak je toch een deal? stop jij met die bijbaan, stopt hij met die ex. problem solved!quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee, ik zie het positief dat hij het nog wil proberen met mij. Stoppen met bijbaan vind ik ook achterlijk als ik erover nadenk, maar ik mis niks als ik het stop. Het kan inderdaad zijn dat hij aan het testen is, maar is dat niet overdreven?
Ja, klinkt erger dan dat het is denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
Jij moet van hem stoppen met je bijbaantje en jij mag geen contact meer met andere jongens terwijl hij contact heeft met zijn ex?
Ik zou héél hard wegrennen.
Als jij niet het vermogen hebt om te relativeren... Mijn boodschap is juist "de wereld stopt heus niet na elke klotegebeurtenis met draaien ofzo", maar jij hebt het weer niet begrepen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat is voor iedereen persoonlijk. iets kleins voor mij is als je nagel is gebroken en daar over gaat bitchen, wat erg triest is. je relatie vind ik niet iets kleins, dat vind ik vrij belangrijk.
bovendien staat dat los van elkaar, want moet TS nu dan maar stoppen met haar gevoelens omdat Syrië overhoop ligt? de wereld stopt heus niet na elke klotegebeurtenis met draaien ofzo.
Oh ja. Houd 't bij de feiten, als ik geslagen word ga ik niet denken dat 't mijn schuld is. Maar slaan is dan ook totaal niet aan de orde.quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Krijgen we over een paar weken het 'mijn vriend slaat me, maar ik denk dat het mijn schuld is' topic?
Wat maakt het feit dat jij geen contact met andere jongens mag hebben minder erg?quote:Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef Interv het volgende:
Ja, klinkt erger dan dat het is denk ik.
nee hoor, daar stop je dus niet mee.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, nu moet je bij jezelf gaan denken of je probleem wel echt een probleem is. En dan stop je vanzelf met klagen over dingen die er niet toe doen.
quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als jij niet het vermogen hebt om te relativeren... Mijn boodschap is juist "de wereld stopt heus niet na elke klotegebeurtenis met draaien ofzo", maar jij hebt het weer niet begrepen.
Tering, niet alleen een wijf, maar ook nog eens een dom wijf...
Sorry hoor, maar als iemand je verbiedt om met jongens om te gaan en wil dat je met je bijbaantje stopt, terwijl hij blijkbaar zelf erg graag met zijn ex omgaat, denk ik daar het mijne van. Aangezien het overkomt dat je het prima vindt, lijkt me dat je jezelf misschien iets te onderdanig gedraagt.quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Oh ja. Houd 't bij de feiten, als ik geslagen word ga ik niet denken dat 't mijn schuld is. Maar slaan is dan ook totaal niet aan de orde.
Ik wel. Ik kan je verzekeren, aan mijn kant is het gras godverdomde groen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, daar stop je dus niet mee.
Klopt helemaal, maar ik was de schuldige en ik heb heel wat goed te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Het is je ex, er moet toch nu wel een belletje gaan rinkelen? Er zijn verschillende redenen geweest waarom het niet werkte en mensen veranderen doorgaans weinig of niet. Ik zou hem gewoon vergeten en verder gaan met je leven.
[..]
Oh, en dit is nog erger. Doe wat je zelf wil en laat hem niks voor je beslissen.Dit lijkt me het type jongen waar je niet bij wil zijn en hij is hypocriet bezig door jou contact te verbieden met jongens, maar hij mag wel contact behouden met z'n ex. Open je ogen, meid, dit gaat niet goed aflopen.
maar hij mag jou wel vertellen dat je die baan moet opzeggen?quote:Op zondag 24 november 2013 23:28 schreef Interv het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar ik was de schuldige en ik heb heel wat goed te maken.
Het klinkt niet positief, maar misschien dat hij wil laten zien dat het echt de enige keer is dat hij me een kans geeft. Ik heb ook niet gezegd dat ik het kut vind dat hij contact houdt met haar omdat ik hem niks wil verbieden, snap je?
Mag je denken, maar om dan te gaan praten over slaan vind ik apart. Ik vind het niet prima, anders had ik geen topic geopend. Ik weet gewoon niet of het normaal is allemaal, maar ik heb wel iets goed te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als iemand je verbiedt om met jongens om te gaan en wil dat je met je bijbaantje stopt, terwijl hij blijkbaar zelf erg graag met zijn ex omgaat, denk ik daar het mijne van. Aangezien het overkomt dat je het prima vindt, lijkt me dat je jezelf misschien iets te onderdanig gedraagt.
nou ja, er staat wat er staat. Of het erg is mag je zelf bepalen. Maar als je iets van dit forum leert, dan is het wel dat vrouwen het eigenlijk helemaal niet zon punt vinden als mannen van dat soort belachelijke eisen stellen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, klinkt erger dan dat het is denk ik.
Ik zal je dan even duidelijk antwoord op je vraag geven: Nee, het is niet normaal, ondanks dat jij blijkbaar veel goed te maken hebt. Hij heeft je zelf toch teruggenomen? Dan had ie daar maar over moeten nadenken van tevoren.quote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Interv het volgende:
[..]
Mag je denken, maar om dan te gaan praten over slaan vind ik apart. Ik vind het niet prima, anders had ik geen topic geopend. Ik weet gewoon niet of het normaal is allemaal, maar ik heb wel iets goed te maken.
Ik ben dus helemaal niet onderdanig, maar hij maakt mij zo, hoe het kan weet ik ook niet.
waarom heb jij iets goed te maken? je hebt alleen wat gezoend en gedate..quote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Interv het volgende:
[..]
Mag je denken, maar om dan te gaan praten over slaan vind ik apart. Ik vind het niet prima, anders had ik geen topic geopend. Ik weet gewoon niet of het normaal is allemaal, maar ik heb wel iets goed te maken.
Ik ben dus helemaal niet onderdanig, maar hij maakt mij zo, hoe het kan weet ik ook niet.
Niet generaliseren aub. Als mijn vriend eist dat ik niet meer met andere jongens om mag gaan, mag hij zijn koffertje inpakken!quote:Op zondag 24 november 2013 23:31 schreef Argento het volgende:
[..]
nou ja, er staat wat er staat. Of het erg is mag je zelf bepalen. Maar als je iets van dit forum leert, dan is het wel dat vrouwen het eigenlijk helemaal niet zon punt vinden als mannen van dat soort belachelijke eisen stellen.
Ik ben benieuwd wat je gedaan hebt, maar om eerlijk te zijn, dit gaat niet werken. Je moet heel wat goed maken, zeg je, dat is al een goed begin zeg..quote:Op zondag 24 november 2013 23:28 schreef Interv het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar ik was de schuldige en ik heb heel wat goed te maken.
Het klinkt niet positief, maar misschien dat hij wil laten zien dat het echt de enige keer is dat hij me een kans geeft. Ik heb ook niet gezegd dat ik het kut vind dat hij contact houdt met haar omdat ik hem niks wil verbieden, snap je?
Nou nee, maar het is promotiewerk dus ik flirt wel met andere en ik laat mezelf ook wel van een negatieve kant zien op die manier, vindt hij.quote:Op zondag 24 november 2013 23:29 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar hij mag jou wel vertellen dat je die baan moet opzeggen?
jammer alleen voor de mensen om je heen...quote:Op zondag 24 november 2013 23:28 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan je verzekeren, aan mijn kant is het gras godverdomde groen.
Dat is dan toch ook het doel van promotiewerk.quote:Op zondag 24 november 2013 23:33 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou nee, maar het is promotiewerk dus ik flirt wel met andere en ik laat mezelf ook wel van een negatieve kant zien op die manier, vindt hij.
Of hoe ik het makkelijk kan neerzetten, ik weet het niet.
Maar dat is zijn punt een beetje om het wat te nuanceren.
KLB is een paar deuren verder.quote:Op zondag 24 november 2013 23:34 schreef R2cksson het volgende:
Ik had wel graag nog even een foto gezien van TS. Ik wil even kijken of ze beter kan krijgen namelijk.
Als je overgewicht hebt dan is het misschien zaak dat je inderdaad maar wat meer slikt.
flirten doe je toch ook wel als je niet aan het werk bent? dan krijg je er tenminste voor betaald.. sorry, maar hij komt echt over als een eikel.quote:Op zondag 24 november 2013 23:33 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou nee, maar het is promotiewerk dus ik flirt wel met andere en ik laat mezelf ook wel van een negatieve kant zien op die manier, vindt hij.
Of hoe ik het makkelijk kan neerzetten, ik weet het niet.
Maar dat is zijn punt een beetje om het wat te nuanceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |