Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij heeft nu toch twee keer geel?
De laatste weken is het helemaal dramatisch.quote:
Prima trainer.quote:
dankuquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:27 schreef alors het volgende:
Hier verder VBL / Match of the Day #13
grotjes
'Ze kunnen beter een tering hekel aan je hebben dan dat ze medelijden met je krijgen'quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Supporters hebben medelijden met de eigen spelers.
Dat heeft Toivonen goed opgepikt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
'Ze kunnen beter een tering hekel aan je hebben dan dat ze medelijden met je krijgen'
-Johan Derksen
En het belangrijkste, Vitesse nog steeds bovenaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef HighVolume het volgende:
Heerlijk weekend ajax 3 punten psv is dood en morgen de kakkies 3 punten laten liggen
''kakkies''quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef HighVolume het volgende:
Heerlijk weekend ajax 3 punten psv is dood en morgen de kakkies 3 punten laten liggen
Wat doe jij om half elf bij de Aldi?quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas kon ik gisteren niet kijken, ik was bij de aldi.
Vandaag kijk ik mee.
Jij bent de inside joke helaas vergeten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe jij om half elf bij de Aldi?
Ajax en PSV spelen niet.quote:
Dat was wel een heerlijke droomquote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax en PSV spelen niet.
Droom rustig verder.
Vertel.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent de inside joke helaas vergeten.
Oh ik snap 'm weer.quote:Op zondag 8 december 2013 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je club achterstaat ga je boodschappen doen.
Iets met een user die plotsklaps 'naar de aldi' moest als zijn cluppie een tegengoal kreeg/achter stond.quote:
Ingewikkelde grap, ik snap hem nietquote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent de inside joke helaas vergeten.
Ik weet 't weer.quote:Op zondag 8 december 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met een user die plotsklaps 'naar de aldi' moest als zijn cluppie een tegengoal kreeg/achter stond.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ingewikkelde grap, ik snap hem niet
kapiteintje?quote:Op zondag 8 december 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met een user die plotsklaps 'naar de aldi' moest als zijn cluppie een tegengoal kreeg/achter stond.
Kapi ja, 422 DM'de me het ook alquote:
Eerste zwarte president van Amerikaquote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
R.I.P. Nelson Mandela
I have a dream
Dan moeten wij enkele topprogramma's missen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mooie minuut stilte op NED1. Dat het voor altijd stil blijft op NED1.
Ik zag mensen klappen zonder geluid te maken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mooie minuut stilte op NED1. Dat het voor altijd stil blijft op NED1.
Wow.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag mensen klappen zonder geluid te maken.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten wij enkele topprogramma's missen.
Zoals Raymann.
Roda gaat ook wel winnen denk ik, Kurto is weer in vorm dus ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen uit, altijd lastig.
Groningen en PEC zullen wel winnen though.
3x achter elkaar met mazzel winnen.quote:
Mazzelquote:Op zondag 8 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3x achter elkaar met mazzel winnen.
Maar ja, als je er kampioen mee wordt...
Waar we het net over haddenquote:
In de supermarkt.quote:
Tegen Kowet en tegen Cambuur ook gewoon geluk gehad hoor.quote:
Jeetje.quote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen steunen natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers scoort.
Delen door nul is mogelijk.
Die jandino is ook aids trouwens zegquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten wij enkele topprogramma's missen.
Zoals Raymann.
Als dat mogelijk is wint PSV dit seizoen misschien ook nog wel een wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers scoort.
Delen door nul is mogelijk.
Maar dat is op Nederland 3.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die jandino is ook aids trouwens zeg
Die vind ik zelf eigenlijk erger.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die jandino is ook aids trouwens zeg
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is wint PSV dit seizoen misschien ook nog wel een wedstrijd
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik zelf eigenlijk erger.
Clasie en Van Beek zullen wel rood krijgenquote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Muto het volgende:
Sinds wanneer worden er overtredingen in de samenvatting gebracht=
En dan met een beetje tegenslag alles meteen weer laat lopen? Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?
2-4 5 minuten voor tijd was niet meer een 'beetje tegenslag'quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dan met een beetje tegenslag alles meteen weer laat lopen? Ja.
O.G van Svennetje van Beekquote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon een kool van Otigba.
Dat kan alleen als hij tegen Mertens speelt.quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie dacht een kopduel aan te kunnen gaan.
Feyenoord won relatief simpel in Arnhem van de koploper. Ik zie geen verband.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?
Ik weet het. Maar Otigba is een baas.quote:
Of tegen Engelaar, die verloor zelfs kopduels van Nick Hofs.quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan alleen als hij tegen Mertens speelt.
Feyenoord kampioen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord won relatief simpel in Arnhem van de koploper. Ik zie geen verband.
Wat voor weddenschap was dat?quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Littlerabbit? Ik wil hem vertellen dat ik mij aan de weddenschap heb gehouden.
Ik heb er maar 2 gezien, waarvan 1 kool.quote:
Rensch was vast in paniek door het aantal Feyenoordsupporters in het stadion.quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finnbo heeft het niet meer.
alorSCH en RenSCH janken nu
Alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik alle filmpjes kijken van danosvanos90.
Anders had hij alle filmpjes van sdvfan bekeken.
Dat vond ik wel mooi.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rensch was vast in paniek door het aantal Feyenoordsupporters in het stadion.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AlsWelke pareltjes zitten ertussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik alle filmpjes kijken van danosvanos90.
Anders had hij alle filmpjes van sdvfan bekeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Ajax kampioen dan Vitesse kampioen.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Ajax kampioen dan Vitesse kampioen.
Lache man, quotes verpestenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik alle filmpjes kijken van danosvanos90.
Anders had hij alle filmpjes van sdvfan bekeken.Topmiddag dus.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Het verzamelde werk van Pieter Derks.quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke pareltjes zitten ertussen?
Die mag de veters van Veltman nog niet eens strikken.quote:
Ik vond de ode aan Cristiano Ronaldo niet zo leuk, want ondanks de titel was het gewoon een orde aan literaire cafétjes in de grachtengordel.quote:
Je hebt nu vast buikpijn van het lachen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het verzamelde werk van Pieter Derks.
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 08-12-2013 om 19:12:25Na de rode kaart voor Mehdi Carcela is dit toch wel een erg ongelukkige titel van Oud-Heverlee Leuven. http://t.co/eFh1ne3UdX reageer retweet
wok overquote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt een walk over. Groningen gaat dit winnen, dat lijkt me een formaliteit.
Er was ook een goede grap van Gert Jakbos, dat was al helemaal leuk.quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt nu vast buikpijn van het lachen.
KNHBquote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Kramer had niet eens mogen spelen
KNDB
Dat is Rensquote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is de man met de Groningenvlag.
En omlaag gaat de vlag.quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is de man met de Groningenvlag.
Ik zie ze geen doelpunt scoren vandaag.quote:
Jij valt op mannen met een fluit in de mond?quote:
Ik wil wel op zijn fluit blazen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij valt op mannen met een fluit in de mond?
Samson dichtbij 2-2quote:
Dat soort info gaat mij geen fluit aan.quote:
Kenneth Paalquote:Op zondag 8 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met Kenneth?
Belangrijke kopstukken in Den Haag.quote:
Jij bent Johannes.quote:Op zondag 8 december 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde humor als Syntix. Gefeliciteerd.
AFC. Hij is Sjek.quote:
Als laatstequote:
Spitfirequote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Evertjan het volgende:
Deventer heeft de Worp dus die staan al voor
ivm afwezigheid kolderquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom, dit was de eerste basisplek voor Rijsdijk
Mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Benson springt mee, hij is niet voor Zwolle. Maar dat wist u al.
Dan wil ik die al helemaal niet lezen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
betere kwaliteitskrant als het lokale suffertje van Amsterdam
Dat is inderdaad triest. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef PantaRhei het volgende:
Wat is die kraanbak met die debiel erin toch intens triest
Ik moest lachen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Die pannenkoek in z'n hoogwerker
Mensen die hun werk meenemen naar het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |