quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers scoort.
Delen door nul is mogelijk.
Die jandino is ook aids trouwens zegquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten wij enkele topprogramma's missen.
Zoals Raymann.
Als dat mogelijk is wint PSV dit seizoen misschien ook nog wel een wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers scoort.
Delen door nul is mogelijk.
Maar dat is op Nederland 3.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die jandino is ook aids trouwens zeg
Die vind ik zelf eigenlijk erger.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die jandino is ook aids trouwens zeg
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is wint PSV dit seizoen misschien ook nog wel een wedstrijd
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik zelf eigenlijk erger.
Clasie en Van Beek zullen wel rood krijgenquote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Muto het volgende:
Sinds wanneer worden er overtredingen in de samenvatting gebracht=
En dan met een beetje tegenslag alles meteen weer laat lopen? Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?
2-4 5 minuten voor tijd was niet meer een 'beetje tegenslag'quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dan met een beetje tegenslag alles meteen weer laat lopen? Ja.
O.G van Svennetje van Beekquote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon een kool van Otigba.
Dat kan alleen als hij tegen Mertens speelt.quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie dacht een kopduel aan te kunnen gaan.
Feyenoord won relatief simpel in Arnhem van de koploper. Ik zie geen verband.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?
Ik weet het. Maar Otigba is een baas.quote:
Of tegen Engelaar, die verloor zelfs kopduels van Nick Hofs.quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan alleen als hij tegen Mertens speelt.
Feyenoord kampioen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord won relatief simpel in Arnhem van de koploper. Ik zie geen verband.
Wat voor weddenschap was dat?quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Littlerabbit? Ik wil hem vertellen dat ik mij aan de weddenschap heb gehouden.
Ik heb er maar 2 gezien, waarvan 1 kool.quote:
Rensch was vast in paniek door het aantal Feyenoordsupporters in het stadion.quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finnbo heeft het niet meer.
alorSCH en RenSCH janken nu
Alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik alle filmpjes kijken van danosvanos90.
Anders had hij alle filmpjes van sdvfan bekeken.
Dat vond ik wel mooi.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rensch was vast in paniek door het aantal Feyenoordsupporters in het stadion.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AlsWelke pareltjes zitten ertussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik alle filmpjes kijken van danosvanos90.
Anders had hij alle filmpjes van sdvfan bekeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Ajax kampioen dan Vitesse kampioen.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Ajax kampioen dan Vitesse kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |