quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers scoort.
Delen door nul is mogelijk.
Die jandino is ook aids trouwens zegquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten wij enkele topprogramma's missen.
Zoals Raymann.
Als dat mogelijk is wint PSV dit seizoen misschien ook nog wel een wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers scoort.
Delen door nul is mogelijk.
Maar dat is op Nederland 3.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die jandino is ook aids trouwens zeg
Die vind ik zelf eigenlijk erger.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die jandino is ook aids trouwens zeg
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is wint PSV dit seizoen misschien ook nog wel een wedstrijd
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik zelf eigenlijk erger.
Clasie en Van Beek zullen wel rood krijgenquote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Muto het volgende:
Sinds wanneer worden er overtredingen in de samenvatting gebracht=
En dan met een beetje tegenslag alles meteen weer laat lopen? Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?
2-4 5 minuten voor tijd was niet meer een 'beetje tegenslag'quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dan met een beetje tegenslag alles meteen weer laat lopen? Ja.
O.G van Svennetje van Beekquote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon een kool van Otigba.
Dat kan alleen als hij tegen Mertens speelt.quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie dacht een kopduel aan te kunnen gaan.
Feyenoord won relatief simpel in Arnhem van de koploper. Ik zie geen verband.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ploeg die 60 minuten beter was tegen de koploper ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |