SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het ligt aan de instelling, ik mis die passie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, de inzet was gewoon goed. Vandaag veel pech bij het afwerken.
PSV komt er wel bovenop.
Je bent wel druk bezig met Ajax zeg. Overigens kan je dat dan over elke winstpartij van Vitesse zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef Zorro het volgende:
Droomscenario: ajax dat aan het eind 2 punten te kort komt op Vitesse voor het kampioenschap. Dan nog even fijntjes op deze uitslag wijzen
Het zat gewoon niet mee jongens, schouders eronder, rug rechtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, de inzet was gewoon goed. Vandaag veel pech bij het afwerken.
PSV komt er wel bovenop.
quote:
Kom op jongen, laat die frustraties er maar uitquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef HulkHeld het volgende:
Het zijn maar KUT-KANJER-BOEREN YA LA LA LA LA LA LA
Toch wel triest dat je zo te keer kunt gaan om een voetbalclubquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef HulkHeld het volgende:
Het zijn maar KUT-KANJER-BOEREN YA LA LA LA LA LA LA
Hahaha, lachwekkend dit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef Zorro het volgende:
Droomscenario: ajax dat aan het eind 2 punten te kort komt op Vitesse voor het kampioenschap. Dan nog even fijntjes op deze uitslag wijzen
Beetje hypocriette opmerking geloof ik, als ik het afgelopen uur gevolgd heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel druk bezig met Ajax zeg.
Zegt er ook een wat hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Kom op jongen, laat die frustraties er maar uit
Die lacht zich kapot thuis op de bank denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij geeft wel een signaal af, dat is positief. Hij neemt de rol van leider duidelijk op zich.
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:36:16Na rust eerste instantie hetzelfde. PSV de baas, Vitesse scoort. Dit keer kon PSV zich niet herpakken. Effectief Vitesse swingt naar 2-6 reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
HAHAHAH GODVERDOMMEHAHAHAHAHHAHA
quote:
Yep echt oprecht triest die gast, nog triester hoe PSV er mee omgaat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die lacht zich kapot thuis op de bank denk ik.. contract verlengt, waarschijnlijk 2 ton salaris erbij en hij gaat in de winter weg
Kloptquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:36:16Na rust eerste instantie hetzelfde. PSV de baas, Vitesse scoort. Dit keer kon PSV zich niet herpakken. Effectief Vitesse swingt naar 2-6 reageer retweet
Is ook zo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef pablo1989 het volgende:
Achteraf weer zeiken dat Havenaar rood had moeten hebben
Op zich hadden ze wel kunnen winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Best vernederend dit.
Maar ja, dat krijg je als je je kansen niet afmaakt!!![]()
Over?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef Syntix het volgende:
Wie kan dat filmpje nog een keer posten?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
We zitten zelf ook te kijken hoor Thijs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef Syntix het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef Syntix het volgende:
Ja bedankt.. lastig als je het niet eens bent met wat de coach doet of de mannen die het voor hetzeggen hebben, maarja ook al ben je het er niet mee eens ga je niet stoppenmet fan zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep echt oprecht triest die gast, nog triester hoe PSV er mee omgaat.
Sterkte
Ja maar Thijs heeft het uit eerste hand he!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zitten zelf ook te kijken hoor Thijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou en? Als Vitesse met 10 staat hebben ze daar helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vitesse had twee pingels moeten hebben.
De eerste pingel was voor die overtreding van Havenaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou en? Als Vitesse met 10 staat hebben ze daar helemaal niets aan.
Ik heb uit een combinatie van teleurstelling en woede weggezappt. Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:39 schreef truedestiny het volgende:
Knap van de spelers.![]()
Eerlijk is eerlijk
Wat een gvd mooi seizoen is ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:39 schreef pablo1989 het volgende:
haha kijk ze eensgezind zijn, wat een warme club is het hé
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:39:58Hoe lang kan dit nog duren? Donderdag Chernormorets, volgend weekend Utrecht uit. Poeh... reageer retweet
Nou en? Jij denkt dat PSV tegen 10 man van Vitesse niet 2x kan scoren, terwijl ze dat ook tegen 11 is gelukt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De eerste pingel was voor die overtreding van Havenaar.
Dat die zich eens met darten gaat bezighouden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:39:58Hoe lang kan dit nog duren? Donderdag Chernormorets, volgend weekend Utrecht uit. Poeh... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Grifte het volgende:
Jozefzoon laat het maar over zich heen komen, die verstaat er waarschijnlijk ook geen kut van.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Die ene jongen uit het publiek heeft meer overtuigingskracht dan Cocu.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Laten we wel wezen, dit is gewoon een typisch voorbeeld van scoreboardjournalistiek, PSV was de betere ploeg.Aldus de man die ergens halverwege de wedstrijd vroeg hoe het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou en? Jij denkt dat PSV tegen 10 man van Vitesse niet 2x kan scoren, terwijl ze dat ook tegen 11 is gelukt?
Die zeggen nu: bedankt dat vitesse nog boven ajax staatquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man. De supporters moeten ook even de spelertjes aanraken hoor.
Liever Ajax dan Vitesse als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zeggen nu: bedankt dat vitesse nog boven ajax staat
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Die ene jongen uit het publiek heeft meer overtuigingskracht dan Cocu.
Dit is toch wel een teken dat de situatie daar echt slecht is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu begin ik wel medelijden te krijgen eerlijk gezegd.
Overacting van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Die interactie met het publiek achteraf is wel mooi.
Te weinig mediatraining.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom hebben al die jonge voetballertjes een spraakgebrek.
Op zich netjes dat die spelers zich zo openstellen. Maar het werd wel erg klef op het eind.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Die interactie met het publiek achteraf is wel mooi.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overacting van de bovenste plank.
*jaarquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
PSV is het Fyenoord van een paar jaat geleden
Als er op paars gras gespeeld wordt misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 2 weken winnen jullie vast wel van ado
Toen draaide Ajax uiteraard nog niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Wel lachen dat Ajax hier kansloos met 4-0 af ging.
Maar ja as said: Vitesse heeft gwn duidelijk de kwalitatief sterkste ploeg
Ze komen allemaal uit Marokko, zo klinken ze.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom hebben al die jonge voetballertjes een spraakgebrek.
Je weet toch dat we in de slotfase minimaal 1x scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Tot 20 minuten voor het eind trok ik deze wedstrijd heel slecht
Die maakt het niet zoveel uit, die weten niet eens wat het is om wat te winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Smoofie het volgende:
Ach, de Feyenoorders weten hoe het voelt.
Op het moment vind ik Ajax nog net iets overtuigender, maar het scheelt zo goed als niets.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Beetje wel, er werd nog net niet onderling getongd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op zich netjes dat die spelers zich zo openstellen. Maar het werd wel erg klef op het eind.
Stijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een afslachting, anale vernedering.
Wat kools, en een groep hansiehansies.quote:
wel lachen dat dat er meteen bij wordt gehaald na zo afgedroogd te zijn'quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Dat is dan ook weer zo, wat je niet kent zul je ook niet missen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die maakt het niet zoveel uit, die weten niet eens wat het is om wat te winnen.
Zeker waarquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Je weet toch dat we in de slotfase minimaal 1x scoren.
Misschien gewoon vooruit kijken, is wat makkelijker bij het afronden van kansen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef bambino het volgende:
Rekik: We blijven alsnog naar boven kijken.
Ja dat is ook niet heel moeilijk als je bij de onderste 8 staat
Eens, rare kerelquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen ze die gast rechts van Bruggink niet gewoon voorgoed van de tv laten verdwijnen?
Stoertjequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Natuurlijk had ik liever dat PSV won, want Vitesse is een kan er club.
----------------------------------------------------------------------------------k---------------------------------------
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen ze die gast rechts van Bruggink niet gewoon voorgoed van de tv laten verdwijnen?
Ben wel benieuwd wat Cocu gaat zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Studio sport, nog even een keer genieten van Ajax.
Attendeer mij even als Ajax en PSV zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Studio sport, nog even een keer genieten van Ajax.
Ik zou het niet weten ..quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voegt ook niks toe. Wie is hij eigenlijk?
Twentequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ajax en vites internationale klasse als enigsten
Schouders eronder, rug rechten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Cocu gaat zeggenvrees een ala Rutten interview
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Natuurlijk had ik liever dat PSV won, want Vitesse is een kan er club.
----------------------------------------------------------------------------------k---------------------------------------
Bruggink ontwikkelt zich, hij is goed. Die andere is raar inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik denk dat 6-2 niet geflatteerd is."![]()
en Derksen zegt dan maandag weer dat hij alleen lucht verplaatst als hij praat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Cocu gaat zeggenvrees een ala Rutten interview
Vitesse wel dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die spelen niet eens Europees joh, grapjas.
Geen idee ik kijk amper VI meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en Derksen zegt dan maandag weer dat hij alleen lucht verplaatst als hij praat.
Okquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vitesse speelde dit seizoen inderdaad Europees voetbal, goed gezien.
Maandag 2 minuten over vitesse en een half uur over cocu en toivonenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben er ook wel een beetje klaar mee de laatste tijd.
PSV mag van mij degraderen en nooit meer terugkomen, kutclub.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit echt zielig gewoon.
Depay en Rekik verdomme huilend van het veld af![]()
.
Brands is echt een incapabele debiel. Zo'n team uit balans heeft echt ervaren spelers nodig.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PSV mag van mij degraderen en nooit meer terugkomen, kutclub.
Dat vind ik ook wel, maar die jonge jongens worden echt kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee joh, dit soort periodes is veel mooierquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jammer dat Vitesse weer boven Ajax staatquote:
Ach, het was nog geen 10-0, dus zo erg is het niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, maar die jonge jongens worden echt kapot gemaakt.
Te zielig voor woorden gewoon.
Zal voorlopig geen verandering in komen helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat Vitesse weer boven Ajax staat
Let een beetje op je taalquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Kutzooi dat ik Klaassen niet in mijn team heb
Je bent een vrouwquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat gewoon op dezelfde voet verder.
Die selectie wordt mentaal kapot gemaakt straks.
Sterk stukje theater inderdaad, beter geacteerd dan dat filmpje voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
Wel mooi hoe het gloeilampenpubliek reageerde na deze zoveelste nederlaag.
Geflatteerd.quote:
We hebben wat gemist. Waarom had ik de 2e helft gemist VERDOMME!!!quote:
In de 2e helft de beste na Piazon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben wat gemist. Waarom had ik de 2e helft gemist VERDOMME!!!
Hoe was Pröpper trouwens?
Gelukkig hebben we Groningen-ADO op kanaal 1.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar morgen.
Heerenveen thuis tegen Feyenoord
De IJsselderby
Genieten
Als je dat soort opmerkingen niet snapt vraag ik me met oprecht af waarom je VBL-mod bent.quote:
Ik snap het wel, ik vind het kinderachtig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je dat soort opmerkingen niet snapt vraag ik me met oprecht af waarom je VBL-mod bent.
Ik maak een ludieke verwijzing naar niets anders dan hun stad.
Neuh dat was geen theater volgens mij, ik denk dat de fans echt nog achter hun team en Cocu staan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sterk stukje theater inderdaad, beter geacteerd dan dat filmpje voor de wedstrijd
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je dat soort opmerkingen niet snapt vraag ik me met oprecht af waarom je VBL-mod bent.
Ik maak een ludieke verwijzing naar niets anders dan hun stad.
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 08-12-2013 om 10:42:40Stefan de Vrij is nog steeds ziek en zit niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met SC Heerenveen. #heefey reageer retweet
Mis je niks aanquote:Op zondag 8 december 2013 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag kunnen we niet genieten van de meedogenloze De Vrij\twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 08-12-2013 om 10:42:40Stefan de Vrij is nog steeds ziek en zit niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met SC Heerenveen. #heefey reageer retweet
Gelijkspelletje. Heerenveen bakt er ook niet veel van de laatste tijd.quote:Op zondag 8 december 2013 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zal het dus wel dit worden
Mulder; Janmaat, BMI, Mathijsen, Kongolo (toptalent!!!!!!!!!); Immers, Clasie, Vilhena; Schaken, Pelle, Boëtius.
Heerenveen gaat die shit winnen.
Hij is vrij vandaag.quote:Op zondag 8 december 2013 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag kunnen we niet genieten van de meedogenloze De Vrij\twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 08-12-2013 om 10:42:40Stefan de Vrij is nog steeds ziek en zit niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met SC Heerenveen. #heefey reageer retweet
Heerenveen is altijd beter als ze het spel niet hoeven te makenquote:Op zondag 8 december 2013 10:58 schreef alors het volgende:
Ik zie Heerenveen ook nog wel winnen. Dat doen ze wel vaker in zo'n periode, tegen matige clubs halen ze niks uit en tegen topclubs kan het allemaal opeens weer.
Voor wie ben je vandaagquote:Op zondag 8 december 2013 10:58 schreef alors het volgende:
Ik zie Heerenveen ook nog wel winnen. Dat doen ze wel vaker in zo'n periode, tegen matige clubs halen ze niks uit en tegen topclubs kan het allemaal opeens weer.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1383137quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is er ergens een samenvatting te zien? Ik heb de hele 2e helft gemist van PSV - Vitesse
Was best een matige helft alleen scoorde Vitas toevallig 5x.quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is er ergens een samenvatting te zien? Ik heb de hele 2e helft gemist van PSV - Vitesse
5x toevalligquote:Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was best een matige helft alleen scoorde Vitas toevallig 5x.
Toevallig.quote:Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was best een matige helft alleen scoorde Vitas toevallig 5x.
Als de tegenstander scoort is het toeval, de scheidsrechter, het veld, de wind, of iets anders... Als PSV scoort is het omdat ze zo goed zijn... Weet je toch?quote:
Nee, PSV verdedigde gewoon kut, en na die 2-4 was iedereen dood.quote:Op zondag 8 december 2013 11:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de tegenstander scoort is het toeval, de scheidsrechter, het veld, de wind, of iets anders... Als PSV scoort is het omdat ze zo goed zijn... Weet je toch?
Die 2-5 was wel een pareltje.quote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, PSV verdedigde gewoon kut, en na die 2-4 was iedereen dood.
Ach, de 0-1 en die laatste 3 goals mogen nooit vallen. De 1-3 kan gebeuren al is het zeer onhandig, en bij de 1-2 merk je hoe zwak PSV over rechts is.quote:
Overigens zal PSV volgende week ook gewoon verliezen in Utrecht na een inspanningsrijke wedstrijd tegen Chernomorets.quote:Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, de 0-1 en die laatste 3 goals mogen nooit vallen. De 1-3 kan gebeuren al is het zeer onhandig, en bij de 1-2 merk je hoe zwak PSV over rechts is.
Tamata is ook kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |