SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh, nee. Anders gingen ze de voorronde CL in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo? Feyenoord werd toch tweede? Gedeeld weliswaar, maar hij had gewoon gelijk.
En het gras is groen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
1-3
PSV speelt wel goed, maar maakt de kansen gewoon niet af.
Ik heb de eerste helft gemist, maar de tweede helft is PSV echt matig hoor. Hoeveel kansen hebben ze gecreëerd dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
1-3
De tweede helft is Vitesse veel beter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
1-3
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
WIJ WILLEN BASSIE ZIEN OP HET VELD EN OP DE TRIBUNE KOMOP PSV!!
Ik denk dat hij passie bedoelde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
Stuk of 200. Vitesse 1.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft gemist, maar de tweede helft is PSV echt matig hoor. Hoeveel kansen hebben ze gecreëerd dan?
Ajax heeft geen plan Bquote:
Dat was al zo, daarom mooi dat Vitesse de punten pakt en koploper blijftquote:
Of Ajax.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
Kun je nagaan hoe slecht Zulte Waregem is
Klopt, met Mokotjo en Leerdam was Feyenoord gewoon kampioenskandidaatquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Leerdam tyfus jong, had gewoon bij Feyenoord gebleven.
Die waren gedrogeerd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Syntix het volgende:
who the fuck heeft Ajax met 4-0 kunnen verliezen van dit psv
Nee, mooi dat hij is opgerot. Als hij er niet wil bijtekenen mot ie lekker gaan. Niet gaan zeiken als supporter als hij opeens goed speelt bij zijn volgende club dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Leerdam tyfus jong, had gewoon bij Feyenoord gebleven.
Die zouden hier kampioen worden volgens een user hier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
Kun je nagaan hoe slecht Zulte Waregem is
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, mooi dat hij is opgerot. Als hij er niet wil bijtekenen mot ie lekker gaan. Niet gaan zeiken als supporter als hij opeens goed speelt bij zijn volgende club dan.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef TheSolution het volgende:
Ik wil Leerdam terug bij Feyenoord en wel op het middenveld
Volgens wie?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die zouden hier kampioen worden volgens een user hier.
Hij was dan ook wel toe aan een club hogeropquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, mooi dat hij is opgerot. Als hij er niet wil bijtekenen mot ie lekker gaan. Niet gaan zeiken als supporter als hij opeens goed speelt bij zijn volgende club dan.
Waarom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Eerlijk waar: ik heb medelijden met de PSV-supporters hier.
Vermeer. Want tot de 1-0 was Ajax beter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Syntix het volgende:
Hij wou toch weg omdat hij als back moest spelen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik vooral vanwege dat filmpje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Een koop club ja....quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel toe aan een club hogerop
Als mensen medelijden met je krijgen weet je dat je niet meer serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Leuke grap.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel toe aan een club hogerop
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
En komen er tijden van heel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap voor macht is
De strijd zal ontbranden, een ieder werkt mee
Vooruit nu roodwitten, vooruit psv
KOM OP JONGENS
En vervolgens de eerste tien duels bij Vitesse als rb spelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij wou toch weg omdat hij als back moest spelen?
Lekker moment ook om hem nog in te brengen.quote:
3, niet doen alsof je het niet meer wist.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Maargoed, ze hebben wel met 10-0 van Feyenoord gewonnen 2 jaar geleden.
Ach, hij sprintte zowel Alderwiereld als Moisander eruit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Park, zo traag als stront. Nou het zal een moeilijke laatst kwartiertje worden voor PSV.
Chinese gokmaffia, maar stttt mondje stil hequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Syntix het volgende:
Daarom moet je nu blij zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik PSV supporter was zou ik inmiddels tranen in m'n ogen hebben
Alderweireld?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, hij sprintte zowel Alderwiereld als Moisander eruit.
Laat je niet zo provoceren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3, niet doen alsof je het niet meer wist.
Deze tekst is geschreven door iemand in zwaar aangeschoten toestand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
En komen er tijden van heel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap voor macht is
De strijd zal ontbranden, een ieder werkt mee
Vooruit nu roodwitten, vooruit psv
KOM OP JONGENS
En 4-0 van Ajax!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Met zo'n selectie is dat dieptriest..quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als mensen medelijden met je krijgen weet je dat je niet meer serieus wordt genomen
Maar Mathijsen sprint ie er niet uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, hij sprintte zowel Alderwiereld als Moisander eruit.
Ik mag jou de laatste tijd wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou tranen hebben als ze wekekn kut spelen en dan juist tegen Vitesse de punten pakken. Dan ook Vitesse gewoon steunen, en volgende week beginnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik PSV supporter was zou ik inmiddels tranen in m'n ogen hebben
5 Chelsea huurlingen. Niet gekocht maar toch zegt dat genoeg. Verbaast mij niets als volgend jaar het hele 2e van Chelsea daar speelt. Dan nog is het 2e van Chelsea beter dan een eerste ploeg hier in Nederland. Jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja het elftal van Vitesse is echt bij elkaar gekocht en ze hebben ook geen eigen jeugd nee
3 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin ook een beetje medelijden te hebben..quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:21 schreef Heeinz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Teveel op de jeugd gegooid, moeten ze niet doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
35 miljoen investeren en dan zo afgaan.Dat die Brands er nog werkt is ook een wonder.
Waarvan er wel twee in de basis staan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
5 Chelsea huurlingen. Niet gekocht maar toch zegt dat genoeg. Verbaast mij niets als volgend jaar het hele 2e van Chelsea daar speelt. Dan nog is het 2e van Chelsea beter dan een eerste ploeg hier in Nederland. Jammer.
Jezus wat ben jij even dom hierquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
35 miljoen investeren en dan zo afgaan.Dat die Brands er nog werkt is ook een wonder.
Dat komt omdat Brands het prima doet, maar het ligt aan de inzet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Vlagzwaaiers zijn overschat. We leven niet meer in de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vlagzwaaien is een nobel beroep, gaarne wat meer respect.
Had meer respect voor hem als het een witte vlag wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vlagzwaaien is een nobel beroep, gaarne wat meer respect.
huh?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Kut club.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarvan er wel twee in de basis staan.
Hier viel vandaag gewoon te winnen. Dat dat niet gebeurd valt Brand niet te verwijten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Brands het prima doet, maar het ligt aan de inzet!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Oh nee wacht, je hebt gelijk. De selectie is enorm evenwichtig en de resultaten zijn prima.quote:
Inderdaad. De spelers willen niet winnen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Brands het prima doet, maar het ligt aan de inzet!
Grolsch, Heineken en Amstel ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier viel vandaag gewoon te winnen. Dat dat niet gebeurd valt Brand niet te verwijten.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier viel vandaag gewoon te winnen. Dat dat niet gebeurd valt Brand niet te verwijten.
Oeps...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grolsch, Heineken en Amstel ook niet.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
7/10.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grolsch, Heineken en Amstel ook niet.
Ik ben benieuwd of Mexicanobakker ook naar huis is gegaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
Supporters gaan al massaal naar huis.
Ik niet. Wel met Cocuquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gewoon medelijden met PSV.
ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gewoon medelijden met PSV.
Naar de Herdgang bedoel je, de spelersbus opwachtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
Supporters gaan al massaal naar huis.
Niemand is groter dan Frank de Boerquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:27 schreef Vermecelli het volgende:
CocuDenkt even dat ie de nieuwe Frank de Boer is
Godvertwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:26:52Bij #PSV zit het ook niet mee dit seizoen. Havenaar scoort, maar had nooit meer op het veld mogen staan. reageer retweet
Als er iemand is waar je geen medelijden mee moet hebben is het wel Cocu ..quote:
De AH to Go is tot 23u open om nog wat broodbeleg te scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Naar de Herdgang bedoel je, de spelersbus opwachten
Het is Driessen, wat had je dan verwacht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die commentator allemaal aan het zeveren
Omdat niemand anders het zal zeggen: ik ben trots op mezelf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Heeinz het volgende:
Ah, nu wordt het leuk. 2-4 maken en Perez heeft het goed voorspeld
Goede gifquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
2-5
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bedoel dat Schaars behoorlijk gemist wordt in de tweede helft.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
je bent de 5e met deze kanjer grap
PSV kan het wetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
in de toto divisie is het altijd feest
Dit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ben benieuwd naar Mexicanobakker straks
Wie is deze noboddyquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er iemand is waar je geen medelijden mee moet hebben is het wel Cocu ..die kerel heeft op hoog niveau gevoetbald en loopt jaren bij PSV rond.. dat je dan met je stomme kop tekent om trainer te worden nu dan verdien je geen medelijden hoor
Voelt wel fijn jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoorders met oud zeer willen even hun gram halen
Fixedquote:
Ajacieden met geen zeer ook hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoorders met oud zeer willen even hun gram halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |