quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Maar die is lekker jaBen zelf niet zo thuis in de pianisten. Meer in klassiekere muziek
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze prachtig vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Maar die is lekker jaBen zelf niet zo thuis in de pianisten. Meer in klassiekere muziek
Speaking of whichquote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze
Hey die is toch van Tiesto?quote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze prachtig vinden.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze prachtig vinden.
Voor een wat vrolijkere noot
Die heeft er een remix van gemaakt inderdaad, al vond ik die vrij ongeïnspireerd die van die ander, william Orbit, vond ik beter.quote:
Die vind ik ook goed, naast Zimmer vind ik Clint Mansell ook hele goede muziek maken tegenwoordigquote:
De meeste kennen Ravel alleen van de Boleroquote:Op zondag 8 december 2013 00:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Haha net als deze
Of Aira da Capo natuurlijk.
Mijn favoriete stuk is momenteel nog steeds La Valse van Ravel.
Oh ik absoluut wel. En stiekem ook wel J. Strauss met z'n Fledermausquote:Op zondag 8 december 2013 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heeft er een remix van gemaakt inderdaad, al vond ik die vrij ongeïnspireerd die van die ander, william Orbit, vond ik beter.
[..]
Die vind ik ook goed, naast Zimmer vind ik Clint Mansell ook hele goede muziek maken tegenwoordig
[..]
De meeste kennen Ravel alleen van de Bolero.
Beide vind ik erg goed die jij aankaart, ik ben zelf alleen niet zo'n Bach-liefhebber.
Hoewel het een beetje overloopt vind ik dit ook mooi
Trustenquote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, ik ga er een einde (aan deze dag in ieder geval) maken, post ze nog vanavond en een fijn weekend - wat er van over is
Op de buhne?quote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik zal ook maar eesn gaan ja. Morgen op de buhne ahw yeah
Hihihi komende zomer weer op bandcampquote:
dolletjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hihihi komende zomer weer op bandcamp
quote:Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hihihi komende zomer weer op bandcamp
Wilde effe keuvelen met je terwijl ik wachtte op mijn vriendje...quote:
Oh ik ben tweede keusquote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wilde effe keuvelen met je terwijl ik wachtte op mijn vriendje...maar nu is hij er al binnen twee minuutjes
ik doe ze wel.quote:Op zondag 8 december 2013 10:09 schreef Robophatt het volgende:
Mijn nagelstyliste is met zwangerschapsverlof en ik vertrouw geen andereZij laat mijn nagels er altijd super natuurlijk uitzien. Weet niet wie ik nu mijn nagels moet toevertrouwen
preciesquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje het omgekeerde van de NS zeg maar.
Zo gevatquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje het omgekeerde van de NS zeg maar.
Klinkt alsof je er heel veel zin in hebtquote:Op zondag 8 december 2013 12:03 schreef Chai het volgende:
Vanmiddag Sinterkerst met familie van moederskant met het cadeautjesspel. Jeeeeeej.
Ik raak daar gewoon heel erg overprikkeld van.quote:Op zondag 8 december 2013 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er heel veel zin in hebt
veer heeft nog een vibo en een cockring over voor je oom en tante.... z.g.a.n.quote:Op zondag 8 december 2013 12:03 schreef Chai het volgende:
Vanmiddag Sinterkerst met familie van moederskant met het cadeautjesspel. Jeeeeeej.
Ik ben uit bed..quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 8 december 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raak daar gewoon heel erg overprikkeld van.
Gelukkig kan ik een stukje skippen, want ik moet even met mijn vader mee naar huis om te helpen met voeren en paarden op stal enz.quote:
ik ookquote:Op zondag 8 december 2013 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben uit bed..
Stop de persen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:10 schreef Salatrel het volgende:
en dan zegt papa blijf jij maar hier chaike ik doe het wel even alleen![]()
Nee nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij gunt mij die escape.
Leven met een autistische dochter is al zwaar genoeg, dan ga je het niet nog moeilijker maken allemaal.
autistisch kind van mn zus krijgt ook ongeveer en hartaanval met kerst als cadeaus uitgepakt wordenquote:Op zondag 8 december 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raak daar gewoon heel erg overprikkeld van.
quote:
Ken je het cadeauspel ook?quote:Op zondag 8 december 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
autistisch kind van mn zus krijgt ook ongeveer en hartaanval met kerst als cadeaus uitgepakt worden
nee, vertel..quote:Op zondag 8 december 2013 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken je het cadeauspel ook?
Bij ons zijn er bepaalde personen die heel hard gaan krijsen welke opdracht er gedobbeld is.(NAAR LINKSSSS !!!!!!11
)
Eerder het liedjequote:Op zondag 8 december 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een band.
waarvan 4ebe dr username gejat heeft
Agreequote:Op zondag 8 december 2013 12:13 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat waren mijn emoties op volgorde
Tof manPlacebo is wel een van de betere
Wij hadden ook bijna dezelfde als deze, maar we zijn er echt stuk om gegaan hoor. Misschien scheelt het dat het met een vriendengroep van 10 man was in combinatie met alcohol.. Dat weet ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
http://home.kpn.nl/katoo32/mijnweb20/wat_hebben_we_nodig2.htm
En er zijn verschillende rondes.
op zich wel leuk denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
http://home.kpn.nl/katoo32/mijnweb20/wat_hebben_we_nodig2.htm
En er zijn verschillende rondes.
Ik weet niet welke wij hebben, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 8 december 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij hadden ook bijna dezelfde als deze, maar we zijn er echt stuk om gegaan hoor. Misschien scheelt het dat het met een vriendengroep van 10 man was in combinatie met alcohol.. Dat weet ik niet.
i know rightquote:Op zondag 8 december 2013 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vet dat je naar Placebo gaat!! Have fun
Als je het met kut lui speelt, is er vrij weinig aan, ja.quote:Op zondag 8 december 2013 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wij hebben, maar het gaat om het principe.
En ik ken de mensen die aan het spel deelnemen, in potentie is het een leuk spel idd.
Oh nice!quote:Op zondag 8 december 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right
show gisteravond in antwerpen was schijnbaar al geweldig, dus ben benieuwd
Maar wel leuk om onzinnige leuke prulletjes te krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je het met kut lui speelt, is er vrij weinig aan, ja.
[..]
Oh nice!
Als ze leuk zijn wel ja. Maar er zaten bij ons ook écht bagger cadeaus bij, man. Allemaal van 1 stel, dus dat was ook wel duidelijkquote:Op zondag 8 december 2013 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel leuk om onzinnige leuke prulletjes te krijgen.
Succes met die vriendinquote:Op zondag 8 december 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right
show gisteravond in antwerpen was schijnbaar al geweldig, dus ben benieuwd
Heb je dr weggepest ?quote:
zal een maatje xxs vragen voor jequote:Op zondag 8 december 2013 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou wel een placebo shirt willen
neequote:
Wow.quote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn wel ja. Maar er zaten bij ons ook écht bagger cadeaus bij, man. Allemaal van 1 stel, dus dat was ook wel duidelijkFucking een sinterklaas cd en een pak met pampers?
![]()
Ja huahauhauah grappig man pampers ihahahah XD XD
quote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn wel ja. Maar er zaten bij ons ook écht bagger cadeaus bij, man. Allemaal van 1 stel, dus dat was ook wel duidelijkFucking een sinterklaas cd en een pak met pampers?
![]()
Pampers zijn duur hoor. Je kunt ze beter bewaren voor wanneer je baby's krijgt.quote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Hoezo weet jij dat?quote:Op zondag 8 december 2013 13:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Pampers zijn duur hoor. Je kunt ze beter bewaren voor wanneer je baby's krijgt.
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Algemene kennis. Ik heb gelukkig nog geen baby.
Als je gewoon onwetend bent lieg je niet.quote:
Wanneer gaan wij baby's maken?quote:Op zondag 8 december 2013 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je gewoon onwetend bent lieg je niet.
Maar dan kan je wel vermoedens hebben.
Mij elke dag laten braken?quote:Op zondag 8 december 2013 13:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat trucjes voor
quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij elke dag laten braken?![]()
Dat is niet gezond, dan ga ik ook niet ovuleren.
Duurt wel even voordat dat op gang komt en dan word ik in de 'stopweek' ineens niet ongesteld. En niet lang daarna lig ik een dag gillend in bed van de pijn, nou dan weet ik wel dat ze niet meer werken.quote:Op zondag 8 december 2013 13:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Of ik vervang je reddende pilletjes met nepperds
Laten we het dan maar niet doen. Ik wil niet dat je pijn gaat lijden schatje.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat dat op gang komt en dan word ik in de 'stopweek' ineens niet ongesteld. En niet lang daarna lig ik een dag gillend in bed van de pijn, nou dan weet ik wel dat ze niet meer werken.
Als je in 1x raak schiet maak ik die eerste echte menstruatie niet mee.quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Laten we het dan maar niet doen. Ik wil niet dat je pijn gaat lijden schatje.
dacht dat je echt zwarte ogen had :$quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal een maatje xxs vragen voor je
[..]
nee
Je zult t nooit wetenquote:
Zwart, roze (srs) of wit ?quote:
ik ook niet..quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwart, roze (srs) of wit ?
Blauw mag ook?
Ik weet niet welke ze aanbieden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |