quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Maar die is lekker jaBen zelf niet zo thuis in de pianisten. Meer in klassiekere muziek
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze prachtig vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Maar die is lekker jaBen zelf niet zo thuis in de pianisten. Meer in klassiekere muziek
Speaking of whichquote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze
Hey die is toch van Tiesto?quote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze prachtig vinden.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel vreselijk uitgekauwd door de filmindustrie blijf ik deze prachtig vinden.
Voor een wat vrolijkere noot
Die heeft er een remix van gemaakt inderdaad, al vond ik die vrij ongeïnspireerd die van die ander, william Orbit, vond ik beter.quote:
Die vind ik ook goed, naast Zimmer vind ik Clint Mansell ook hele goede muziek maken tegenwoordigquote:
De meeste kennen Ravel alleen van de Boleroquote:Op zondag 8 december 2013 00:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Haha net als deze
Of Aira da Capo natuurlijk.
Mijn favoriete stuk is momenteel nog steeds La Valse van Ravel.
Oh ik absoluut wel. En stiekem ook wel J. Strauss met z'n Fledermausquote:Op zondag 8 december 2013 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heeft er een remix van gemaakt inderdaad, al vond ik die vrij ongeïnspireerd die van die ander, william Orbit, vond ik beter.
[..]
Die vind ik ook goed, naast Zimmer vind ik Clint Mansell ook hele goede muziek maken tegenwoordig
[..]
De meeste kennen Ravel alleen van de Bolero.
Beide vind ik erg goed die jij aankaart, ik ben zelf alleen niet zo'n Bach-liefhebber.
Hoewel het een beetje overloopt vind ik dit ook mooi
Trustenquote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, ik ga er een einde (aan deze dag in ieder geval) maken, post ze nog vanavond en een fijn weekend - wat er van over is
Op de buhne?quote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik zal ook maar eesn gaan ja. Morgen op de buhne ahw yeah
Hihihi komende zomer weer op bandcampquote:
dolletjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hihihi komende zomer weer op bandcamp
quote:Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hihihi komende zomer weer op bandcamp
Wilde effe keuvelen met je terwijl ik wachtte op mijn vriendje...quote:
Oh ik ben tweede keusquote:Op zondag 8 december 2013 01:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wilde effe keuvelen met je terwijl ik wachtte op mijn vriendje...maar nu is hij er al binnen twee minuutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |