SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals altijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep.
De Boer heeft het weer prima op de rails gekregen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koekoek, zo door de benen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef TheSolution het volgende:
[..]
KNJB is weer wat extra geld toegestopt
Jammer dat Sierd niet de verslaggever is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV gaat verliezenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax weer 52000 man in het stadion zeker
Wat een kutclubje. Check die lege plaatsen. Vitesse Amsterdam.
What the fuckquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
Seda moet er blijkbaar ook geblesseerd van af
PSV staat 10de.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Afgunstquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wel een beetje geflatteerd, na dit weekend zullen ze wel wat lager staan.quote:
Het is een groep jonge honden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
Je moet er ook wel een beetje geluk bij hebben.
-Henk Timmer
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoogtepuntjes Ajax - NAC
Eerste helft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tx man.
Ah vermaak voor in de rust, dank jequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647
Ik denk dat Jan-Joost moet huilen als hij dit leest.quote:
Schouders eronder, rug rechten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een groep jonge honden.
- Mario Been
Ik bel die lul zo ffquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan-Joost moet huilen als hij dit leest.
De kans dat hij dit leest is overigens 0.000000001%
uit leedvermaak hoop ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]Ik moest kk hard lachen hierdoor na die sneue opmerking van hem over Cocu en Bosz
KOM OPPP!!!11quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
PSV gaat vanaf de eerste minuut. Met z'n alle.
Want eendracht maakt macht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
PSV gaat vanaf de eerste minuut. Met z'n alle.
Come On!!1!11!quote:
Nog 2 foutjes en hij is afgeschreven, dan hoort hij op eens thuis tussen de bagger dusja.. zo gaat datquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb medelijden met rekik.
Ben je zo getalenteerd, staat er zoveel bagger om je heen.
met ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Pascalus het volgende:
Zonder STEUN wordt PSV geen kampioen.
Zozo, nr 18twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 17:23:31Straks om 20:45 PSV - Vitesse, de nummer 18 tegen de nummer 1 over de afgelopen 6 speelrondes in de #eredivisie #psvvit reageer retweet
mwaoh, ik vind PSV een klote team, maar Rekik de enige met echte potentie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog 2 foutjes en hij is afgeschreven, dan hoort hij op eens thuis tussen de bagger dusja.. zo gaat dat
Al zaten er maar 10 supporters van Ajax dan zal er altijd nog meer lawaai zijn dan in een vol Philips stadion. Misschien dat er vandaag nog wat geluid is te horen van opendraaiende pindakaaspotten en knisperende peperbolletjes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgunst vanwege een leeg stadion, jaja![]()
Depay heeft ook zeker potentiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
mwaoh, ik vind PSV een klote team, maar Rekik de enige met echte potentie.
Bruma heeft veel kunnen verstoppen in zijn fysiek en uitstraling. Rekik kan echt wel wat. Maar als er 5 sukkels om je heen staan wordt het lastig.
Maar je hebt gelijk, nog een paar foutjes en men zal roepen dat hij er ook niks van kan. Maar die komt er wel denk ik.
Het moet G*dverdomme uit jezelf komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Schouders eronder, rug rechten.
- Phillip Cocu
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
Begin dat hele Nelson gebeuren beetje beu te worden
Ben daar dan niet van overtuigd. Leuke momentenvoetballer, maar totaal niet effectief en weinig overzicht. Wel een goede speler, maar ik moet het zien.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef pablo1989 het volgende:
Wajoowww Turkse heksenketel dit dat
Acestream heb ik, prima kwaliteit en loopt niet zo ver achterquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
janlul stream is wel prima, loopt alleen wel gruwelijk achter
linkje?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Acestream heb ik, prima kwaliteit en loopt niet zo ver achter
Voor een stel kneuzen hebben ze wel een goed salarisquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een kneuzenbende daar in Eindhoven
Geen idee wat die supporters verdienenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor een stel kneuzen hebben ze wel een goed salaris
Die zit ook aan de pep zo te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Analyse van Martijn Reuser
MDMAquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
XD XD XD XD XD XDquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind die Freo wel goed, is overal op het veld te vinden.
Die niet veelquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen idee wat die supporters verdienen
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, na 20minuten.
Als je niet begrijpt waarom.. tja
Die heeft straks nog een techno feestje zekerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
Time Warp hequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die heeft straks nog een techno feestje zeker
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar dat komt misschien ook wel omdat ik geen idee heb hoe dat klinkt.
en de 32e (of is het alweer de 33e?) titel al bijna binnen, ik denk dat het heel goed metje gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
4-0, nieuwe Bergkamp dus wat denk jezelf?
Goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar dat komt misschien ook wel omdat ik geen idee heb hoe dat klinkt.
De 33ste jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
en de 32e (of is het alweer de 33e?) titel al bijna binnen, ik denk dat het heel goed metje gaat.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft weer eens geluk met de scheidsrechter. (net als vorige week)
Dat zal uiteindelijk niet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft weer eens geluk met de scheidsrechter. (net als vorige week)
Vind ik niet gek als je elke week naar die onzin van PSV moet kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Geo4kant begint de nieuwe davy te worden.
Kan zijn dat ik wat pixels mis door de stream maar op mijn beeldje was geen contact te zien, alleen iemand die omhoog sprong en zich liet vallenquote:
Dat duurde toch dik 4 minutenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Alle felheid van PSV is weer weg
Misschien moeten ze dat filmpje nog even laten zien in het stadionquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Alle felheid van PSV is weer weg
contact is niet eens nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik wat pixels mis door de stream maar op mijn beeldje was geen contact te zien, alleen iemand die omhoog sprong en zich liet vallen
koop gewoon een legale stream jongequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik wat pixels mis door de stream maar op mijn beeldje was geen contact te zien, alleen iemand die omhoog sprong en zich liet vallen
Beter kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle negen supporters uit de harde kernquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat filmpje nog even laten zien in het stadion
Die gozer van Voetbalfans HAHAHAHAHAHA xdquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat filmpje nog even laten zien in het stadion
Dat doen ze ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dat FOX moet je gewoon gratis via internet naar wedstrijden laten kijken met goede kwaliteit als je een tv abo hebt
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dat FOX moet je gewoon gratis via internet naar wedstrijden laten kijken met goede kwaliteit als je een tv abo hebt
Ik denk rugnummerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef TheSolution het volgende:
Engelse commentator die alle spelers van gezicht kent
Ja funniest home video's is ook populair in Engelandquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef TheSolution het volgende:
Engelse commentator die alle spelers van gezicht kent
11 fucking euro betalen voor 1 schijt wedstrijd? Hell no.. sowieso al niet maar helemaal niet als je al een abo hebtquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
koop gewoon een legale stream jonge
Scherpquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja funniest home video's is ook populair in Engeland
3.75 was het toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 9 hele euro's ingezet dat PSV niet gaat winnen
Oh ja, die neus is niet te missenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nee hij zag alleen het gezicht van Bruma op de tribune
Bruma is ook chelskiquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nee hij zag alleen het gezicht van Bruma op de tribune
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef pablo1989 het volgende:
Sfeer is niet normaal, hoor bijna die commentator niet.
De sfeer in het GelreDomequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef pablo1989 het volgende:
Sfeer is niet normaal, hoor bijna die commentator niet.
Bruma speelt heul niet bij ajaxquote:
Iemand was je al voor, zo te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef TheSolution het volgende:
Ik heb echt zin om op het hoofd van Bruma te poepen
Picsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
M'n pizza is klaar. Hij ligt hier voor me.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
Heb me prima vermaakt daar dit seizoen. De diverse zijdes zongen zelfs naar elkaar toe.quote:
Als je al een nickname van Tezzy op je shirt zet.. dan betwijfel ik of je wel zelfstandig kan poepen ja..quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens lieten ze dat treurige filmpje in het stadion zien.
Wel met melk toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
En jij zit ook lekker op FOK! in het stadion?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had een pingel voor vitas moeten zijn.
Dit meen je? Ik maakte een grap maar serieus hahahahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had een pingel voor vitas moeten zijn.
Net als in de Arena, 2 jaar op rijquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De storm van PSV, heeft hij ooit bestaan?
Vitesse domineert als vanouds.
Balletje achterin rond spelen.. ohja in Amsterdam zien ze dat als domineren, even vergetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De storm van PSV, heeft hij ooit bestaan?
Vitesse domineert als vanouds.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:00 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Net als in de Arena, 2 jaar op rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |