SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Roel Buikema en Thijs Sluijterquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb wel zin in die ouderwetste JL tijden. Lekker gezellig met de echte diehards.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even een andere onderbroek aan doen
Wordt lekker strak gedekt welquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig doelpunt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste pot tegen PSV met dat topteam toen nog en die goal van Thijsquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Roel Buikema en Thijs Sluijter
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als er zoveel succes is, ben je dat vanzelf wel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand een gifje van die actie van Serero?
Baas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef CaptainCookie het volgende:
http://dai.ly/x184u0n/132277
Zlatan
Nice.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
Vond dat idd een leukere ploeg dan dat ze nu hebben .quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die eerste pot tegen PSV met dat topteam toen nog en die goal van Thijs![]()
Dikke gekkenhuis toen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]Dat zeggen alleen Ajacieden. Vak 410 uitgezonderd.
Jazeker die jaren waren fantastische. De sfeer was toen ook echt geweldig. Spelers die het publiek opfokte en altijd strijd en passie. Heb nu eigenlijk niks met het team zelf. Tijd voor een grote schoonmaak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vond dat idd een leukere ploeg dan dat ze nu hebben .
Met rare Pieckenhagen in de goal
Zanka, topshow.twitter:PSV twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:36:58OPSTELLING PSV tegen Vitesse: Zoet; Tamata, Rekik, Zanka, Arias; Maher, Schaars, Hiljemark; Depay, Locadia en Narsingh. #psvvit reageer retweet
Ik bij Groningen ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik betaal bij Twente volgens mij 250, maar gaat elk jaar wel omhoog
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
Heracles Heracles is niet meer wat het ooit geweest is.
En Maher niet te vergeten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
Zanka, topshow.twitter:PSV twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:36:58OPSTELLING PSV tegen Vitesse: Zoet; Tamata, Rekik, Zanka, Arias; Maher, Schaars, Hiljemark; Depay, Locadia en Narsingh. #psvvit reageer retweet
Ja maar daar zit nog het calamiteitenfonds bij in vanwege het gevaar van instortende tribunes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik betaal bij Twente volgens mij 250, maar gaat elk jaar wel omhoog
Prima goaltjequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |