SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Roel Buikema en Thijs Sluijterquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb wel zin in die ouderwetste JL tijden. Lekker gezellig met de echte diehards.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even een andere onderbroek aan doen
Wordt lekker strak gedekt welquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig doelpunt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste pot tegen PSV met dat topteam toen nog en die goal van Thijsquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Roel Buikema en Thijs Sluijter
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als er zoveel succes is, ben je dat vanzelf wel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Iemand een gifje van die actie van Serero?
Baas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef CaptainCookie het volgende:
http://dai.ly/x184u0n/132277
Zlatan
Nice.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
Vond dat idd een leukere ploeg dan dat ze nu hebben .quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die eerste pot tegen PSV met dat topteam toen nog en die goal van Thijs![]()
Dikke gekkenhuis toen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]Dat zeggen alleen Ajacieden. Vak 410 uitgezonderd.
Jazeker die jaren waren fantastische. De sfeer was toen ook echt geweldig. Spelers die het publiek opfokte en altijd strijd en passie. Heb nu eigenlijk niks met het team zelf. Tijd voor een grote schoonmaak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vond dat idd een leukere ploeg dan dat ze nu hebben .
Met rare Pieckenhagen in de goal
Zanka, topshow.twitter:PSV twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:36:58OPSTELLING PSV tegen Vitesse: Zoet; Tamata, Rekik, Zanka, Arias; Maher, Schaars, Hiljemark; Depay, Locadia en Narsingh. #psvvit reageer retweet
Ik bij Groningen ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik betaal bij Twente volgens mij 250, maar gaat elk jaar wel omhoog
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
Heracles Heracles is niet meer wat het ooit geweest is.
En Maher niet te vergeten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
Zanka, topshow.twitter:PSV twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:36:58OPSTELLING PSV tegen Vitesse: Zoet; Tamata, Rekik, Zanka, Arias; Maher, Schaars, Hiljemark; Depay, Locadia en Narsingh. #psvvit reageer retweet
Ja maar daar zit nog het calamiteitenfonds bij in vanwege het gevaar van instortende tribunes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik betaal bij Twente volgens mij 250, maar gaat elk jaar wel omhoog
Prima goaltjequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar daar zit nog het calamiteitenfonds bij in vanwege het gevaar van instortende tribunes.
Wat een kutopstelling he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:37:19Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, VD Heijden, V Aanholt, Pröpper, Vejinovic, Atsu, Ibarra, Havenaar, Piazon #psvvit reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:39:49Reserves #Vitesse: Meerits, Hutchinson, Mori, Van der Struijk, Chanturia, Qazaishvili, Kakuta #psvvit reageer retweet
Reken daar ook maar de vuurwerkbelasting bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar daar zit nog het calamiteitenfonds bij in vanwege het gevaar van instortende tribunes.
Ik mis Reis.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:
twitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:37:19Opstelling #Vitesse: Velthuizen, Leerdam, Kashia, VD Heijden, V Aanholt, Pröpper, Vejinovic, Atsu, Ibarra, Havenaar, Piazon #psvvit reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:39:49Reserves #Vitesse: Meerits, Hutchinson, Mori, Van der Struijk, Chanturia, Qazaishvili, Kakuta #psvvit reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Heldenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Bedankt. Dat soort complimenten vallen mij graag ten deel.quote:
Van vorig jaar was nog slechter.quote:
Hi ha ho wat origineelquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reken daar ook maar de vuurwerkbelasting bij
Het lijkt mij alleen wel iets te vroeg om hem tegen de koploper van de Eredivisie te brengen...quote:
Om PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het gevoel dat er gelachen wordt met PSV.
Enige keer dat het vol zat daar toen tegen Arsenalquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Was wel treurig dat Twente haar 3e voorronde duel in de CL af moest werken in het Gelredome.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hi ha ho wat origineel
nu wil ik alleen nog iets horen over duitsers en dan zijn we klaar
quote:De Duitsers (Duits: die Deutschen) is een volk dat voornamelijk wordt bepaald door een gemeenschappelijke cultuur en taal, en minder door de grenzen van een land.
Over de hele wereld telt men ongeveer 100 miljoen mensen die Duits als moedertaal hebben. Soms maakt men het onderscheid tussen Duitsers en Etnisch Duitsers waarbij men deze laatste groep definieert als mensen die door zichzelf of door anderen als Duitser beschouwd worden, maar die niet in de Bondsrepubliek Duitsland wonen, en die er ook geen burger van zijn.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Maar zonder gekheid. Ik zie PSV best stunten vanavond.
Gelijkspelletje ofzo.
Onzin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Enige keer dat het vol zat daar toen tegen Arsenal
Inderdaad. Mooi moment om als underdog een keer een goede wedstrijd op de mat te leggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Maar zonder gekheid. Ik zie PSV best stunten vanavond.
Gelijkspelletje ofzo.
Aju Cocuquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef TLC het volgende:
Cocu gaat opstappen als PSV vanavond weer verliest
xdquote:
Arsenalquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Enige keer dat het vol zat daar toen tegen Arsenal
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef pablo1989 het volgende:
Eén voordeel voor PSV, Vitesse heeft het altijd moeilijk tegen ploegen uit het rechterrijtje
Twente tegen Arsenal ja.quote:
Beter gelijkspel danquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het gevoel dat er gelachen wordt met PSV.
Dat zou echt het laagste van het laagste zijn. Het bestuur moet gewoon beseffen dat ze een trainer zo groen als gras opzadelen met een best wel matige selectie. Dan kun je geen prijzen verwachten, maar dat is niet Cocu's fout.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef TLC het volgende:
En eerlijk is eerlijk de druk staat er na het getoonde filmpje aan de selectie (dit is echt waar trouwens) vol op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooi moment om als underdog een keer een goede wedstrijd op de mat te leggen.
Ik heb X2 @1.77. Moet wel goed komen denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis wel makkelijk geld verdienen op unibet door 2 te zetten bij psv - vites
Jammer johquote:
Alleen Ajax & Vitesse doen nog mee om de landstitel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ah, AZ voor.
Niet dat Twente voor de titel nou zo rullevant is, maar toch.
Feitelijk onjuist, want Feyenoord wordt kampioenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Ajax & Vitesse doen nog mee om de landstitel.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Ajax doet nog mee om de landstitel.
Dan mogen ze wel eens wat beter gaan voetballen eigenlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, want Feyenoord wordt kampioen
Leef jij ook nog?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, want Feyenoord wordt kampioen
Ik zag net een toffe actie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga ff vanaf m'n bed kijken mensen, mochten jullie toffe acties zien, quote mij dan ff dan maak ik een gifje
Spel is goed, zit vaak niet meequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens wat beter gaan voetballen eigenlijk
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Spel is goed, zit vaak niet mee
Raap me op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Morgen lekker verliezen van Heerenveen, nog steeds in de race om de landstitel alles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef TheSolution het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Spel is slecht, scheids zit vaak mee
Het spel is juist om te janken. PSV thuis was een positieve uitzondering maar voor de rest al tijden niets goeds gezien. Dat je dan zakelijk wint van Cambuur, tsja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Wat een cabaret.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef pablo1989 het volgende:
Dat NAC is toch net Chelsea 2 man, gadverdamme totaal geen eigen identiteit meer. Beetje spelers huren van Chelsea
Je zit er wel mee he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef pablo1989 het volgende:
Dat NAC is toch net Chelsea 2 man, gadverdamme totaal geen eigen identiteit meer. Beetje spelers huren van Chelsea
lolquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef TheSolution het volgende:
[..]
NAC thuis. Waar praten we over.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ajax dit niet wint kunnen ze er geen kut van.
Zo, die was goed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef pablo1989 het volgende:
Mwhah dat wint Feyenoord wel, of ze moeten weer genaaid worden net als door Makkelie afgelopen zondag. Daar had PSV gewoon 4 rode kaarten moeten hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen lekker verliezen van Heerenveen, nog steeds in de race om de landstitel alles.
Hij zette me even op het verkeerde been hoor. Uitmuntende grap.quote:
Zo, die was goed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zit je nou te FOK!ken in het stadion
Je hebt volledig gelijk dat PSV wel een kaart extra had kunnen hebben maar Feyenoord had de scheids bepaald niet tegen die wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mwhah dat wint Feyenoord wel, of ze moeten weer genaaid worden net als door Makkelie afgelopen zondag. Daar had PSV gewoon 4 rode kaarten moeten hebben
Als je van RKC in Waalwijk verliest, dan win je met gemak in Heerenveen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mwhah dat wint Feyenoord wel, of ze moeten weer genaaid worden net als door Makkelie afgelopen zondag. Daar had PSV gewoon 4 rode kaarten moeten hebben
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk dat PSV wel een kaart extra had kunnen hebben maar Feyenoord had de scheids bepaald niet tegen die wedstrijd.
Hoi HMFquote:
Knotsgek. Ik zeg het je.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je van RKC in Waalwijk verliest, dan win je met gemak in Heerenveen.
Die van Barça zijn wel iets lelijker. Met de nadruk op iets.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Wel mooi dat Twente exact dezelfde template heeft voor de shirts als Barca vorig jaar. Al heeft het weinig effect qua voetbal.
Ik ga zo naar het stadion.quote:
Mwhah, krijg je in de 94ste minuut de eerste kans van RKC tegen. Tsjah, bij Feyenoord is dat meteen een goal tegenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je van RKC in Waalwijk verliest, dan win je met gemak in Heerenveen.
Een team als Feyenoord moet vier keer scoren in de 93 minuten daar voor, dan maakt het geen fuck uit of je er nog eentje tegen krijgt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mwhah, krijg je in de 94ste minuut de eerste kans van RKC tegen. Tsjah, bij Feyenoord is dat meteen een goal tegen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mwhah, krijg je in de 94ste minuut de eerste kans van RKC tegen. Tsjah, bij Feyenoord is dat meteen een goal tegen
Oe spannend, eerste keer?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het stadion.
Sorry, even keukenpapier halen. Wat druppels koffie aan mijn beeldscherm.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Qua kleurstelling wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van Barça zijn wel iets lelijker. Met de nadruk op iets.
Klopt, maar soms zit het mee, maar heel vaak zit het tegen bij Feyenoordquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een team als Feyenoord moet vier keer scoren in de 93 minuten daar voor, dan maakt het geen fuck uit of je er nog eentje tegen krijgt.
Dat je deze onzin nog gelooftquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, maar soms zit het mee, maar heel vaak zit het tegen bij Feyenoord
Nee, ik heb een seizoenskaart.quote:
Abo op foxsports =/= seizoenskaartquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb een seizoenskaart.
NEC is nog zo'n topploeg waar het kwartje maar niet de goede kant op wil vallenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef TheSolution het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Meen je nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Abo op foxsports =/= seizoenskaart
Tegen Duitsland is alles geoorloofdquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerechtvaardigd wanneer het tegen FC Twente is.
Nee, NEC is meer van het niveau PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEC is nog zo'n topploeg waar het kwartje maar niet de goede kant op wil vallen
Ah kijk daar is ie!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Tegen Duitsland is alles geoorloofd
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hi ha ho wat origineel
nu wil ik alleen nog iets horen over duitsers en dan zijn we klaar
Al sinds dat Rutten er zit. Topvoetbal in Eindje sinds ik er zitquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meen je nietVeel plezier dan maar hé
Sterkte zo. Niet boos worden hè tijdens de wedstrijd, is slecht voor je hart.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Picsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef pablo1989 het volgende:
PSV boertjes die Vitesse spelers bekogelen, wat een kansloos volk is het ook
Schijtui ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al sinds dat Rutten er zit. Topvoetbal in Eindje sinds ik er zit
Nieuwe aarsvijand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef pablo1989 het volgende:
PSV boertjes die Vitesse spelers bekogelen, wat een kansloos volk is het ook
Sterkte.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het stadion.
Alle fans van een club hatenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Pics nodig hebben om te weten dat psv fans kneuzen zijn
Is goed hoor elfjaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat kan veel beter via een filmpje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEC is nog zo'n topploeg waar het kwartje maar niet de goede kant op wil vallen
Dat is zo mogelijk nog kanslozer dan het filmpje online zettenquote:
Eigenlijk had je 'm om DVD moeten branden zodat je het nog aan je kleinkinderen kan laten zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi man, ik had hem moeten downloaden.
Maar ja, dat is niet je eerste gedachte op zo'n moment.
Inderdaad. Ik moest eerst nog een schone broek pakken omdat ik hem had onder gezeken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi man, ik had hem moeten downloaden.
Maar ja, dat is niet je eerste gedachte op zo'n moment.
quote:
Ik denk niet dat ze tegen die tijd nog met Dvd's werken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk had je 'm om DVD moeten branden zodat je het nog aan je kleinkinderen kan laten zien.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moest eerst nog een schone broek pakken omdat ik hem had onder gezeken.
Het rommelt in de ArenAtwitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 19:59:44Bericht van de modepolitie: Bojan krijgt een reprimande. Heeft zijn kousen opgetrokken over zijn trainingspak heen. #ajanac reageer retweet
Pijnlijk ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anyway: http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647
De nieuwe Jahanbaksh.quote:
Holy shitquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moisanderquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie gaf die pass trouwens, ook briljant hoor.
En een goede techniek heeft die Klaassen. Bij de 2-0 niet dik over. En nu ook weer perfect.
De nieuwe Stein Vreven.quote:
Ajax speelt niks klaar, Klaassen is wel lekker bezig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dacht dat NAC Ajax het moeilijk ging maken?
1-2 iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dacht dat NAC Ajax het moeilijk ging maken?
Was buitenspelquote:
Die eerste gast. Daar hield ik 't al niet meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |