SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommigen is het een kick een topic te openen.quote:
Hooligan Wesley daalt weer af en heeft nu wel succes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lurling gaat de eerste helft met een 4 dubbele beenbreuk van het veld af.
[x] Vitesse supporterquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zullen wel weer 30.000 mensen zitten op 50.000 verkochte kaarten.
Bijzonder dat een fan van Vitesse iets over het aantal bezoekers durft te zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vanavond gaat Vitesse verliezen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond gaat Vitesse verliezen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Ajax gaat het lastig krijgen tegen NAC
Okéquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:54 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:54 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deen
zitten dicht naast elkaar, ik begrijp je.
Zonder spits jonguh. Allemaal creatieve spelers in de aanval.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan niet he, 433 of 343 is verplicht.
1-3quote:
Dat mag niet van Cruijffquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder spits jonguh. Allemaal creatieve spelers in de aanval.
Cookie is de witte chinees van fokquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Neemt iemand hier de posts van Cookie serieus?
Ik speel ook met Ajax, trouwens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder spits jonguh. Allemaal creatieve spelers in de aanval.
Gelukkig steun jij Ajax weer vanavond.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat een fan van Vitesse iets over het aantal bezoekers durft te zeggen.
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Poulsen, Blind; Bojan, Schöne, de Jong, Fischerquote:
En? 3000 euro schuld aan de bank?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel ook met Ajax, trouwens.
Ajax met al die nepsupporters.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig steun jij Ajax weer vanavond.
Badassquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel ook met Ajax, trouwens.
Nogmaals dat mag niet van Cruijff.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Poulsen, Blind; Bojan, Schöne, de Jong, Fischer
Ik zoek de grenzen op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nogmaals dat mag niet van Cruijff.
Klopt. Volendam kwam met tien man 1-3 voor om vervolgens gelijk te spelen met 3-3 door twee doelpunten in de extra tijd, waarvan de laatste een eigen doelpunt wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven - Volendam was volgens omroep brabant een knotsgekke wedstrijd.
Als je alle nep Ajax fans van FOK al op moet tellen ben je al uren bezig laat staan als je alles moet tellen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ajax met al die nepsupporters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh jongens ik trek een Lion peanuts 2 pack even open
Eerste stuk is op. Het smaakt erg lekker, het is minder hard dan de normale Lion maar heeft een subtiele pinda smaak boven op de verrukkelijke Lion smaakquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meer updates over je Lion peanuts 2 pack
Overwegen waardquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerste stuk is op. Het smaakt erg lekker, het is minder hard dan de normale Lion maar heeft een subtiele pinda smaak boven op de verrukkelijke Lion smaak
Okéquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste helft dominansie.
En voor mij is het zeker een herhaling waard. Overigens ligt het plastic omhulsel van de Lion inmiddels in de prullenbak.quote:
Laat je ook nog weten wanneer de wikkel (het plastic omhulsel) is gerecycled?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En voor mij is het zeker een herhaling waard. Overigens ligt het plastic omhulsel van de Lion inmiddels in de prullenbak.
Dat komt goed. Ik heb nog even gekeken en hij ligt nog in de prullenbak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je ook nog weten wanneer de wikkel (het plastic omhulsel) is gerecycled?
Die moet volgende week pas dartenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mighty Mike moet speelminuutjes krijgen zodat ik 'm kan verkopen.
Zo speelt Ajax bijna altijd tegen de NAC's en Willem II's en Roda's van deze wereld. Je kunt net zo goed die hele wedstrijd niet spelen en alleen de drie punten voor Ajax opschrijven.quote:
Loopt zich altijd vast hequote:
Hij had hem vanuit die hoek met links nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Fischer, wacht anders een half jaar.
Hij speelt gewoon ontzettend slecht en voegt niets toequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer dit, Fischer dat.
Straks scoort hij en dan hebben de haters niets meer te zeggen
Mensen die haters zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer Pricequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk 3-1 of 4-1quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit is trouwens een typische 1-0 of 2-0 wedstrijd
Hij voegt genoeg toe, maar dat wil jij niet zien, je kijkt alleen maar naar zijn fouten. Jouw lat ligt wel enorm hoog.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon ontzettend slecht en voegt niets toe
Wekelijks alle kansen omzeep helpen zie ik niet als iets toevoegen neequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij voegt genoeg toe, maar dat wil jij niet zien, je kijkt alleen maar naar zijn fouten. Jouw lat ligt wel enorm hoog.
Zo die zit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wekelijks alle kansen omzeep helpen zie ik niet als iets toevoegen nee
Laatste tijd speelt hij alweer een stuk beter, dat ziet Frank ook en daar beloont hij Fischer mee door hem weer in de basis te zettenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon topschutter bij Ajax na De Jong en Sigthorsson?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Topschutter zijn bij Ajax is niet relevant eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon topschutter bij Ajax na De Jong en Sigthorsson?
Geen idee, maar als dat zo is komt dat meer door blessures van anderen. Als je ziet hoeveel kansen die krijgt is het niet gek dat er soms per ongeluk een in gaatquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon topschutter bij Ajax na De Jong en Sigthorsson?
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topschutter zijn bij Ajax is niet relevant eigenlijk.
Noem eens bepaalde spelers.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is komt dat meer door blessures van anderen. Als je ziet hoeveel kansen die krijgt is het niet gek dat er soms per ongeluk een in gaat
Siem, siggy. De spitsen dus. Rechtsvoor ook niemand die er vast speelt. Alleen fischer speelt (onterecht) altijdquote:
Siggy wordt gewoon uit de basis verdreven, komt er voorlopig echt niet meer in. Ook al komt hij terug van een blessure.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Siem, siggy. De spitsen dus. Rechtsvoor ook niemand die er vast speelt. Alleen fischer speelt (onterecht) altijd
Teveel man in het 16 meter gebiedfquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef z0rz0r het volgende:
ze komen steeds net niet goed uit voor de goal
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Als RKC wint wat ik wel zie gebeuren dan staan we 16e
Dat lijkt me ook niet, Klaassen kan beter voetballen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy wordt gewoon uit de basis verdreven, komt er voorlopig echt niet meer in. Ook al komt hij terug van een blessure.
Speelt Klaassen in de spits?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, Klaassen kan beter voetballen.
quote:
Waarom zou je een foto van iemands anders tv nemen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je zelf een foto van je tv gemaakt of is 'ie van iemand anders?
Waarom dat scherm of die hekken/ zijn er toch normaal nooitquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Een update uit het uitvak in Waalwijk:
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel al 2x geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dat scherm of die hekken/ zijn er toch normaal nooit
Daar is het 10x leger, die verdienen nu wel wat meer publiek, ze spelen nu wel leuk.quote:
Je weet het maar nooit met die rare Friezen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dat scherm of die hekken/ zijn er toch normaal nooit
Leeuwarden, anti-Fries!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die rare Friezen.
Caland houdt zich altijd druk bezig met Ajaxwedstrijden in de ArenA. Dan kan hij zogenaamd lachen om hoe leeg het zit in de ArenA.quote:
Gelukkig kunnen ze het veld zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl de kaarten bij 010 zo goedkoop zijn dat ze altijd verkocht worden, zelfde SCH heeft een hogere recetteopbrengstquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland houdt zich altijd druk bezig met Ajaxwedstrijden in de ArenA. Dan kan hij zogenaamd lachen om hoe leeg het zit in de ArenA.
Net of de echte supporters voor het voetbal komen. Die komen voor de club, maar dat snappen Ajacieden niet op een paar naar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is het 10x leger, die verdienen nu wel wat meer publiek, ze spelen nu wel leuk.
quote:
Van twitter. Ik heb alleen een transistor-radio.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je zelf een foto van je tv gemaakt of is 'ie van iemand anders?
Dit is tegen NAC he???quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy Klaassen werd al afgeschreven, maar bewijst nu al het ongelijk.
Als hij dit tegen Milan weer doet geef ik je gelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy Klaassen werd al afgeschreven, maar bewijst nu al het ongelijk.
Feyenoord is de duurste club van NL qua SCC's dus waar je dat vandaan haalt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Terwijl de kaarten bij 010 zo goedkoop zijn dat ze altijd verkocht worden, zelfde SCH heeft een hogere recetteopbrengst
Mensen die vaker voetbal kijken, weten dat Klaassen het al tijden goed doet bij Ajax.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is de duurste club van NL qua SCC's dus waar je dat vandaan haalt.
Zeg dan niet 'nu al' want dan heb je het dus niet over eerdere wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die vaker voetbal kijken, weten dat Klaassen het al tijden goed doet bij Ajax.
Jij kijkt blijkbaar geen voetbal. Nu deze avond toevallig wel.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is de duurste club van NL qua SCC's dus waar je dat vandaan haalt.
Tot zoverre het begrip volksclub.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeg dan niet 'nu al' want dan heb je het dus niet over eerdere wedstrijden
wanneer was dat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:25 schreef z0rz0r het volgende:
iemand die actie van serero toevallig in een gifje, waarbij die NAC'er vol op zijn plaat ging?
Ze worden ook lang niet altijd verkocht. De opkomst is alleen stukken hoger, vooral onder de scc-houders.quote:
Tuurlijk joh, lul je er maar onder uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze worden ook lang niet altijd verkocht. De opkomst is alleen stukken hoger, vooral onder de scc-houders.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie srs de duurste scc kaarten heeft van NL. Eagles heeft de goedkoopste volgens mij.
Bij Feyenoord is de goedkoopste SCC rond de 260 euro. Nergens anders duurder.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie srs de duurste scc kaarten heeft van NL. Eagles heeft de goedkoopste volgens mij.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, lul je er maar onder uit.
ADOquote:
Ze moeten wel tot ze dat nieuwe stadion hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:31 schreef hafcfan het volgende:
Heracles gvd duurder dan Vitesse, Heerenveen, Utrecht en Groningen![]()
![]()
Nee dat is het goedkoopste vak. Maar ik meen dat 410 weer wat duurder is dan de korte zijde aldaar. Al laat ik me graag corrigeren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is de goedkoopste seizoenskaart, ik weet niet wat de gemiddelde prijs is.
Bedankt.quote:
Ja, dit. Terwijl Vitesse zo goedkoop is omdat ze in verhouding een veel groter stadion hebben dan ze eigenlijk vol krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten wel tot ze dat nieuwe stadion hebben
Verwarming kapot?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Even een update over de gevoelstemperatuur hier.
Ik heb het koud.
Elk jaar 5 euro duurder, Begon op 160 euro.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dit. Terwijl Vitesse zo goedkoop is omdat ze in verhouding een veel groter stadion hebben dan ze eigenlijk vol krijgen.
Trek een extra trui aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Even een update over de gevoelstemperatuur hier.
Ik heb het koud.
Gaskachel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zie die optie altijd over het hoofd.
Thnx.
Alles om in de Eredivisie te blijven..quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elk jaar 5 euro duurder, Begon op 160 euro.
Frank is daar echt een baas hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En natuurlijk de Boer
[ afbeelding ]
Die van Zwolle waren altijd spotgoedkoop, zelfs vergeleken met de top van de Juup, dat zijn ze nu een beetje aan het bijtrekkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elk jaar 5 euro duurder, Begon op 160 euro.
Heb wel zin in die ouderwetste JL tijden. Lekker gezellig met de echte diehards.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles om in de Eredivisie te blijven..
Hoeveel betaal jij dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van Zwolle waren altijd spotgoedkoop, zelfs vergeleken met de top van de Juup, dat zijn ze nu een beetje aan het bijtrekkenAls ze degraderen moet het weer heel erg omlaag om de mensen te trekken.
Sorry ik snap niks van taalgebruik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit echte en gas-grap?Want zo ja dan is het wel één van je mindere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |