Die zijn niet handig, die lekkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Skoap het volgende:
Kwisted je hebt van avent ook een handige 'gewone' beker om te leren drinken. Zal ff plaatje zoeken..
https://m.bol.com/nl/p/ph(...)ze/9200000011087737/
Weet niet of hij hier het goedkoopste is;) maar dan weet je welke het is
oh daar heb ik niet zoveel last van? Maar ik gebruik hem dan ook alleen thuis. Voor onderweg heb ik een beker met een rietje...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Die zijn niet handig, die lekken![]()
Cristel had ontdekt, dat als je de beker indrukt met je vinger, dat dan al het water eruit looptquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh daar heb ik niet zoveel last van? Maar ik gebruik hem dan ook alleen thuis. Voor onderweg heb ik een beker met een rietje...
Hier ook heel vaak water, maar ze heeft een tijdje terug de pakjes drinken ontdekt.....quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye krijgt gewoon water. Niks last can vieze rietjes of plakkende plekkengeen diksap hier hoor. Onnodige suikers.
net kind hoor. Hier ook geen suikersapjes, maar echt wel genoeg vieze rietjes en sticky stains.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye krijgt gewoon water. Niks last can vieze rietjes of plakkende plekkengeen diksap hier hoor. Onnodige suikers.
Die hebben wij ook. Doet het prima, al weet ze inderdaad dat ze het deksel kan indrukken om hem leeg te laten lopen. Otje drinkt prima uit een normale beker, maar om mee te nemen of 's morgens als ik haast heb is de omgooi- en leeggietdrempel met deze net wat hoger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Skoap het volgende:
Kwisted je hebt van avent ook een handige 'gewone' beker om te leren drinken. Zal ff plaatje zoeken..
https://m.bol.com/nl/p/ph(...)ze/9200000011087737/
Weet niet of hij hier het goedkoopste is;) maar dan weet je welke het is
Ik vind dat "duur"nog wel te overzien. Ik heb echt jaren een enorme zwakke plek gehad voor die van Ostheimer. ¤ 300 voor een kerstgroepquote:Op maandag 9 december 2013 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ophelia:
Van haba:![]()
http://www.bol.com/nl/p/haba-kerststal/9200000020106460/
Duur
Ook mooi:
http://www.kleinezebra.co(...)al-in-stof-kerststal
Zo was het bij ons ook tot vorige week.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Er bestaan ook kleine pakjes melk met rietje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hier ook heel vaak water, maar ze heeft een tijdje terug de pakjes drinken ontdekt.....Appelsap/sinasappelsap. Vind ze helemaal geweldig, drinken uit een rietje! En meestal zonder knoeien
![]()
Maar krijgt ze maar af en toe...(kan je toch niet tegenhouden met grotere kinderen denk ik...)
ze lust geen melk. heeft ze nooit lekker gevonden...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Er bestaan ook kleine pakjes melk met rietje.
oh dat is lastig! Wel verwerkt in pap oid? En wel gewoon yoghurt of kaas?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ze lust geen melk. heeft ze nooit lekker gevonden...
Maar ik heb die pakjes idd gezien ja
yoghurt eet ze wel. kaas eet ze ook, maar zo melk, nee...en bambix (oid) hoeft ze ook niet...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh dat is lastig! Wel verwerkt in pap oid? En wel gewoon yoghurt of kaas?
Ik ben eigenlijk nog niet zo heel veel tegen gekomen wat F echt niet lust. Ze heeft wel duidelijk een voorkeur dat wel.
Wat ik echt irritant vind is dat ze mijn vers bereidde eten slecht eet, en dan wel een heel potje olvarit naar binnen werkt
Hoe gaat het met jou? Las ik het goed dat je een BO hebt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Tinuviel het volgende:
Bij 1e wilden we ook babygebaren doen, maar dat werd niks. Maar gelukkig beide kidneren snelle praters hier.
Verder wel bijgelezen maar mijn hoofd is leeg, sorry.
Kwisted, was hier ook van de zomer toen hij zo weinig dronk met warmte, maar inmiddels drinkt hij weer thee en water. Nog meer verdunnen tot water overblijftquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:43 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Zo was het bij ons ook tot vorige week.
Maar toen werd ze flink ziek met hoge koorts en ze dronk bijna niets. En dan mis ik dat mooie trucje wat jij nog wel hebtDaarom toen maar aan het 'minst' zoet gegaan, en dat was in mijn ogen slap aangelengde diksap. Maarja, je raadt het al.. nu wil ze dus geen water meer. Het goede nieuws vind ik wel dat ze nu veel meer drinkt dan anders, en daar ben ik wel blij om.
Ja dat klopt. Gelukkig is het met een ab kuur nu alweer aan het verbeteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Las ik het goed dat je een BO hebt?
Slobberen, dat is het goede woord ja. Geen idee waar hij zn tong laat ondertussenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Mangostine het volgende:
Mijn baby drinkt als een hondje uit een gewone beker.Zo van "slobber slobber slobber" met zijn tong buitenboord.
We blijven oefenen.
En dat.quote:Op het kdv krijgt hij ook gewoon sap (ranja) en Nijntje koekjes, maar ik ga er geen zeik om bouwen. Voor die ene dag mag dat van mij best.
WTF bv weggooien???? Jeej das echt stom!!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:57 schreef Mineola het volgende:
Heb ik ook gedaan hoor NTS, maar wel in de vorm dat ik ze er gewoon nogmaals op wees dat ik niet wilde dat hij diksap en smeerkaas kreeg. Ben verder geen discussie aangegaan over het feit dat ik dat al eerder had aangegeven en ze daaraan voorbij waren gegaan. Ik weet ook niet wat de reden was, misschien waren ze het vergeten, misschien hadden ze een opmerking van mijn man anders geinterpreteerd, geen idee. Het was ook uit principe en niet uit allergie-overwegingen, dan zou ik er wel bovenop zijn gedokenIk vond het op dat moment erger dat ze bv wegkieperden.
Wat betreft de Nutella, dat zou ik ook zo doen hoor. Als hij wel weer goed eet bouwen we het minder gewenste wel weer af.
Kyara, mijn telefoon ligt in de lader, foto moet even wachten dus.
Herkenbaar. Ik heb/had dat ook heel erg. Enerzijds niet te veel rotzooi in mijn kind maar anderzijds wil ik hem ook niet in een uitzonderingspositie stellen waarin iedereen koek krijgt en hij een soepstengel of zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef Mineola het volgende:
Tja, dat principiële, dat heb ik eigenlijk ook hoor. Maar tegelijk wil ik ook niet iedereen mijn wil opleggen. Dus daar worstel ik wel mee. Ben het met je eens dat het mijn kind is en dat de opvang dan mijn wensen zou moeten overnemen, maar tegelijk vind ik ook dat met de keus om mijn kind naar een opvang te brengen, ik daarmee ook de volledige controle moet loslaten. Zij zorgen voor hem, maar moeten daar mi ook wel wat vrijheid in kunnen krijgen. Niet alles zal altijd praktisch haalbaar zijn. En als ik het precies volgens mijn ideeën wil dan moet ik maar thuis blijven en zelf voor hem zorgen, zeg maar.
Ja, ik vind van wel...en dat maakt mij helemaal niet uit, hoe jullie het doen met eten moeten jullie het zelf weten. Het zal vast gezond zijn en als er geen moeilijkheden zijn met eten vooral zo doorgaan!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Ik lees ook wel eens op andere fora en dan denk ik; ben ik nou zo 'streng' of oplettend op eten?
"Wat toevallig, Mijn kind wordt juist opgevoed zonder te oordelen over anderen of zichzelf verheven te voelen boven anderenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb/had dat ook heel erg. Enerzijds niet te veel rotzooi in mijn kind maar anderzijds wil ik hem ook niet in een uitzonderingspositie stellen waarin iedereen koek krijgt en hij een soepstengel of zo.
Merk dat het nu wel minder wordt maar zo'n opmerking zoals vorige week op M's allereerste speculaasje vond ik dan wel weer wat minder.
Hier heb je trouwens wel een punt. Ik bemerkte dat bij mezelf toen M was gevallen in de bieb in het winkelcentrum (tand door de lip). Hij kreeg een ijsje als troost en verkoeling, maar dat was dus bij de McDonalds. En meneer wilde ook perse een ballon. En als je daar dan met zo'n McDonalds ballon rondloopt, heb ik toch het gevoel dat iedereen denkt dat ik mijn kind daar vol stopt. Slaat nergens op, maar zo voelde het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:53 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel...en dat maakt mij helemaal niet uit, hoe jullie het doen met eten moeten jullie het zelf weten. Het zal vast gezond zijn en als er geen moeilijkheden zijn met eten vooral zo doorgaan!
Maar een koekje, een frikandel, een patatje met wat zout is geen ramp hoor, het is echt niet meteen je kind volproppen met alleen maar ongezonde dingen. Dus misschien niet zo oordelen over mensen?
Nou ik hoop niet dat dat door gaat want dat zou betekenen dat Rayen hier ervan af moet.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef Kyara het volgende:
Wat fijn NTS! Baal alleen wel van die plannen om psz qua subsidies gelijk te trekken met opvang. Wordt straks dus ook onbetaalbaar
Hier hetzelfde. Nu is het nog behapbaar met ¤40,= per maand voor 20 uur (subsidieplaats).quote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat dat door gaat want dat zou betekenen dat Rayen hier ervan af moet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef Kyara het volgende:
M is heel lief voor zijn zusjes. Soms mogen ze zelfs even een paar seconden zijn speelgoed vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |