Die zijn niet handig, die lekkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Skoap het volgende:
Kwisted je hebt van avent ook een handige 'gewone' beker om te leren drinken. Zal ff plaatje zoeken..
https://m.bol.com/nl/p/ph(...)ze/9200000011087737/
Weet niet of hij hier het goedkoopste is;) maar dan weet je welke het is
oh daar heb ik niet zoveel last van? Maar ik gebruik hem dan ook alleen thuis. Voor onderweg heb ik een beker met een rietje...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Die zijn niet handig, die lekken![]()
Cristel had ontdekt, dat als je de beker indrukt met je vinger, dat dan al het water eruit looptquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh daar heb ik niet zoveel last van? Maar ik gebruik hem dan ook alleen thuis. Voor onderweg heb ik een beker met een rietje...
Hier ook heel vaak water, maar ze heeft een tijdje terug de pakjes drinken ontdekt.....quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye krijgt gewoon water. Niks last can vieze rietjes of plakkende plekkengeen diksap hier hoor. Onnodige suikers.
net kind hoor. Hier ook geen suikersapjes, maar echt wel genoeg vieze rietjes en sticky stains.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye krijgt gewoon water. Niks last can vieze rietjes of plakkende plekkengeen diksap hier hoor. Onnodige suikers.
Die hebben wij ook. Doet het prima, al weet ze inderdaad dat ze het deksel kan indrukken om hem leeg te laten lopen. Otje drinkt prima uit een normale beker, maar om mee te nemen of 's morgens als ik haast heb is de omgooi- en leeggietdrempel met deze net wat hoger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Skoap het volgende:
Kwisted je hebt van avent ook een handige 'gewone' beker om te leren drinken. Zal ff plaatje zoeken..
https://m.bol.com/nl/p/ph(...)ze/9200000011087737/
Weet niet of hij hier het goedkoopste is;) maar dan weet je welke het is
Ik vind dat "duur"nog wel te overzien. Ik heb echt jaren een enorme zwakke plek gehad voor die van Ostheimer. ¤ 300 voor een kerstgroepquote:Op maandag 9 december 2013 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ophelia:
Van haba:![]()
http://www.bol.com/nl/p/haba-kerststal/9200000020106460/
Duur
Ook mooi:
http://www.kleinezebra.co(...)al-in-stof-kerststal
Zo was het bij ons ook tot vorige week.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Er bestaan ook kleine pakjes melk met rietje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hier ook heel vaak water, maar ze heeft een tijdje terug de pakjes drinken ontdekt.....Appelsap/sinasappelsap. Vind ze helemaal geweldig, drinken uit een rietje! En meestal zonder knoeien
![]()
Maar krijgt ze maar af en toe...(kan je toch niet tegenhouden met grotere kinderen denk ik...)
ze lust geen melk. heeft ze nooit lekker gevonden...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Er bestaan ook kleine pakjes melk met rietje.
oh dat is lastig! Wel verwerkt in pap oid? En wel gewoon yoghurt of kaas?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ze lust geen melk. heeft ze nooit lekker gevonden...
Maar ik heb die pakjes idd gezien ja
yoghurt eet ze wel. kaas eet ze ook, maar zo melk, nee...en bambix (oid) hoeft ze ook niet...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh dat is lastig! Wel verwerkt in pap oid? En wel gewoon yoghurt of kaas?
Ik ben eigenlijk nog niet zo heel veel tegen gekomen wat F echt niet lust. Ze heeft wel duidelijk een voorkeur dat wel.
Wat ik echt irritant vind is dat ze mijn vers bereidde eten slecht eet, en dan wel een heel potje olvarit naar binnen werkt
Hoe gaat het met jou? Las ik het goed dat je een BO hebt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Tinuviel het volgende:
Bij 1e wilden we ook babygebaren doen, maar dat werd niks. Maar gelukkig beide kidneren snelle praters hier.
Verder wel bijgelezen maar mijn hoofd is leeg, sorry.
Kwisted, was hier ook van de zomer toen hij zo weinig dronk met warmte, maar inmiddels drinkt hij weer thee en water. Nog meer verdunnen tot water overblijftquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:43 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Zo was het bij ons ook tot vorige week.
Maar toen werd ze flink ziek met hoge koorts en ze dronk bijna niets. En dan mis ik dat mooie trucje wat jij nog wel hebtDaarom toen maar aan het 'minst' zoet gegaan, en dat was in mijn ogen slap aangelengde diksap. Maarja, je raadt het al.. nu wil ze dus geen water meer. Het goede nieuws vind ik wel dat ze nu veel meer drinkt dan anders, en daar ben ik wel blij om.
Ja dat klopt. Gelukkig is het met een ab kuur nu alweer aan het verbeteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Las ik het goed dat je een BO hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |