Inderdaad, en zeker niet op zo'n korte termijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat P&W nu in een positie worden gedwongen om na te denken over het terugwinnen van de kijkers. Als dat al mogelijk is natuurlijk.
Had ik van te voren niet verwacht.
Is ook niet bepaald een eerlijke vergelijking, wèl? Voor Nederlandse begrippen is Glennis gewoon goed. Overigens, wanneer je kijkt naar de ècht goede vocalisten, zijn die zelden bekend. Als je naar van die HD-audio test CD's luistert hoort iedere noob hoe ongelofelijk goed het is. Maar niemand op die CD's zul je kennen.....quote:
mja, vind haar niet sympathiek. De rest welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald een eerlijke vergelijking, wèl? Voor Nederlandse begrippen is Glennis gewoon goed. Overigens, wanneer je kijkt naar de ècht goede vocalisten, zijn die zelden bekend. Als je naar van die HD-audio test CD's luistert hoort iedere noob hoe ongelofelijk goed het is. Maar niemand op die CD's zul je kennen.....
Dat dansen van Tan zijn wel beelden van. Ik heb het wel eens gezien....
Het is wel zo'n gare Amsterdamse. Maar afgezien daarvan vind ik haar eigenlijk wel ok. Hiermee steeg ze iig sowieso in mijn achting:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Ole het volgende:
[..]
mja, vind haar niet sympathiek. De rest wel
Ik had niet eens op die tirade gerekend, maar werd opeens verwend toen ik in de reclame van Shownieuws naar Rtl Late Night zapte. En Vanessa/Connie leeg hoorde lopen, volgens mij met het schuim om de mond.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Jan-Slagter het volgende:
Vanessa, over uit de mottenballen gesproken
Ach ja. Was toch te verwachten maar ondanks dat ik haar als persoon ook niet mag,vind ik wel dat ze een geweldig goede stem heeft en dat is nog eens bevestigd toen ze die oude opname van "paardenbek" Glennis als Whitney Houston lieten zien. Wat een kracht en wat een geweldige cover die niet van echt is te onderscheiden.quote:
Komt aardig in de buurt ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Jos Verstappen is de grootste lul uit de vaderlandse sportgeschiedenis.
Ook heerlijk op de maat klappen. Voor het eerst dat ik dit keek en het riekt naar meerquote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef maily het volgende:
Sjeez dat publiek is gewoon klapvee...
Als je er niks aan vindt klap dan niet ...
Ik vond het niet echt enthousiast klinken..... Jammer voor James ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook heerlijk op de maat klappen. Voor het eerst dat ik dit keek en het riekt naar meerLeuke opzet.
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt enthousiast klinken..... Jammer voor James ....
Want? Ik kan begrijpen dat je het een minder sympathiek persoon vind. Maar ik hoop dat het verder gaat dan dat domme gedoe met die mongool van een Rob Kamphues....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Jos Verstappen is de grootste lul uit de vaderlandse sportgeschiedenis.
Zn ex-wijf meerdere malen bedreigd en in het ziekenhuis geslagen/gereden en meerdere malen betrokken bij vechtpartijtjes en opstootjes op kartbanen. Het is een lul.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Want? Ik kan begrijpen dat je het een minder sympathiek persoon vind. Maar ik hoop dat het verder gaat dan dat domme gedoe met die mongool van een Rob Kamphues....
Je kan zeggen wat je wil, maar Verstappen is de enige Nederlandse F1 coureur die uiteindelijk een degelijke carrière daarin heeft gehad en dat zonder rijke geldschieter (zonder dat waren Albers, Vd Garde en Doornbos niet eens in aanmerking gekomen voor een zitje), en dan kun je nu eenmaal niet altijd even aardig zijn.
Dat wordt ook gewoon ingegeven door de publieksopwarmer, niks enthousiasts aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt enthousiast klinken..... Jammer voor James ....
Ach, er zijn ergere gevallen. En mindere erge die door velen ontzettend sympathiek worden gevonden. Ik wed dat jij Van Nistelrooij bijv. een topgozer vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zn ex-wijf meerdere malen bedreigd en in het ziekenhuis geslagen/gereden en meerdere malen betrokken bij vechtpartijtjes en opstootjes op kartbanen. Het is een lul.
Saaie pipo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere gevallen. En mindere erge die door velen ontzettend sympathiek worden gevonden. Ik wed dat jij Van Nistelrooij bijv. een topgozer vind.
Saai, maar wel met de nodige uitbarstingen. Ondertussen vind de massa hem fantastisch, sympathiek, PSV-er, Ruudje die 'zo lekker gewoon is gebleven', op en top prof, blablabla. Allemaal onzin wanneer je de feiten nakijkt. Over Verstappen kwamen die verhalen naar voren, maar meer dan een paar vage verhalen heb ik niet gelezen. Iemand met een auto aanrijden is bijv. gewoon poging tot doodslag. Overigens is hij met diezelfde vrouw dit jaar nog getrouwd (hoe vaag het verhaal ook was, dit blijft natuurlijk wel een 1000 xquote:
Miss Montreal ....quote:
kut wijf, mag haar nietquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Miss Montreal ....
Gelukkig is zingen altijd zonder stotteren!![]()
http://www.funx.nl/index.(...)n-niet-als-ze-zingen
Een van de betere optredens van dit duo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige optreden van Nick en Simon.
Eindelijk een goed nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige optreden van Nick en Simon.
Vind ik dus eigenlijk helemaal niet. Je kan de muziek kut vinden maar ze zijn heel muzikaal en als je die programma's ziet waarbij ze op reis zijn dan zijn het echt toffe gasten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:13 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat zijn die nick en simon toch vreselijk saai en die muziek zo zo zooo slecht.
Moest spontaan pissen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit de rest van het orkest buiten of zo?
Jammer, want volgens mij zijn die jongens zélf best leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Nick & Simon == Skyradio
Heb eens lef man, doe eens wat anders dan die aalgladde bagger.
Ik lachte mij te pletter gewoon...omdat het komisch aandeed.quote:
En mijn dorpsgenoten lieten ze ook zien die ruzie had met Erik en Rietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Hopelijk wat legendarische fragmenten, zoals de man met de hengel.
Oh jeequote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En mijn dorpsgenoten lieten ze ook zien die ruzie had met Erik en Riet
Maakt Erik en Riet niks uit of Erik is werken bij de veerpont en Broer en Jacqeline zullen wel in bed liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
Oh jeeWorden ze daar weer aan herinnerd.
En misschien kijken ze wel nietquote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maakt Erik en Riet niks uit of Erik is werken bij de veerpont en Broer en Jacqeline zullen wel in bed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |