quote:WK-loting voetbal live bij NOS Studio Sport
Op vrijdag 6 december wordt in het Braziliaanse Costa do Sauipe bepaald tegen welke landen het Nederlands elftal het moet opnemen in de groepsfase van het wereldkampioenschap voetbal. De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1. Tom Egbers neemt in de studio in Hilversum de presentatie voor zijn rekening. Jack van Gelder is in Brazilië voor de eerste reacties van bondscoach Louis van Gaal en anderen. Het commentaar tijdens de ceremonie komt van Arno Vermeulen. Joep Schreuder maakt een aantal reportages, onder meer over het gastland en over het basiskamp van Oranje tijden het toernooi.
Alle acht wereldkampioenen uit het verleden worden in Costa do Sauipe vertegenwoordigd door een oud-international: Cafu (Brazilië), Zinedine Zidane (Frankrijk), Fabio Cannavaro (Italië), Geoff Hurst (Engeland), Fernando Hierro (Spanje), Alcides Ghiggia (Uruguay) en Lothar Matthäus (Duitsland). Zij bepalen het lot van de 32 deelnemers.
Het WK in Brazilië is het eerstvolgende grote voetbalevenement voor landenteams. De eerste wedstrijd wordt gespeeld op donderdag 12 juni, waarna vier weken later op zondag 13 juli in het wereldberoemde Maracanã Stadion in Rio de Janeiro de winnaar bekend wordt. De NOS doet komende zomer van de eerste tot en met de laatste minuut verslag van de WK-eindronde.
De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1.
Vreemde reactie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het 11 tegen 11 is.
Is het iig niet 's nachts.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:03 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk krijgt NL A2 voor het openingsduel tegen bra
Niet gaan jinxen.quote:
twitter:EtienneVerhoeff twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:00:23WK-Loting kijken na #fcrijnmond http://t.co/URqaYmfiVp reageer retweet
NEEquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is er eigenlijk iemand die de manier van loten nog kan volgen ?
Stouten baasquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EtienneVerhoeff twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:00:23WK-Loting kijken na #fcrijnmond http://t.co/URqaYmfiVp reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je post #16 gedaan, debiel.
Nee, ik wacht op het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zie je dat grote bord?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef muzas het volgende:
eerst door een uur van die stomme gayshit heen zitten en nu niet op zitten letten..
NL nog niet getrokken toch?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:05 schreef eight het volgende:
Wel gunstig dat Sabia haar miskraam al gehad heeft zodat ze niet wéér een toernooi kan verkloten
Rinusquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EtienneVerhoeff twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:00:23WK-Loting kijken na #fcrijnmond http://t.co/URqaYmfiVp reageer retweet
Nee want die wordt niet vol in beeld genomen. en ik heb een bescheiden tvtjequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:05 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Zie je dat grote bord?
Zie je daar Nederland op staan?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:05 schreef DaMart het volgende:
Doe maar E of H voor Nederland, die winnen we wel.
A: Brazilië, Kameroenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je printscreen doet, dan kan niemand het lekker kopiëren.
Wel gunstig dat Sabia haar miskraam al gehad heeft zodat ze niet wéér een toernooi kan verkloten
Land trekken, poule trekken, plaats in poule trekken. En paar regels omtrent niet teveel uit hetzelfde continent in een poule.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:
Het enige wat vol in beeld wordt genomen zijn de ballen van haar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee want die wordt niet vol in beeld genomen. en ik heb een bescheiden tvtje
Aanvaard.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar werkte m'n automatische update niet helemaal.
Mijn oprechte excuses.
en dan spnajequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:06 schreef appelen het volgende:
groep A zouden we ook 2e kunnen worden
NOU GOED DAN IK AANVAARD JE EXCUSES MAAR IK BEN WEL EEN TIKKIE TELEURGESTELDquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar werkte m'n automatische update niet helemaal.
Mijn oprechte excuses.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij Canvas hopen ze op Brazilië Nederland
Belgiëquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland met Brazilie en Mexico zou niet verkeerd zijn. Mexico bakt er nooit wat van op toernooien. Allemaal ego's daar.quote:
Je caps lock staat aan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
NOU GOED DAN IK AANVAARD JE EXCUSES MAAR IK BEN WEL EEN TIKKIE TELEURGESTELD
I bet you do.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heenkomen.
Ze zijn bang voor ons?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tegen die tijd kan ze makkelijk weer zwanger zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:05 schreef eight het volgende:
Yeah right.... Op een toernooi in Z-Amerika zie ik Nederland niet winnen van Mexico.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:07 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Nederland met Brazilie en Mexico zou niet verkeerd zijn. Mexico bakt er nooit wat van op toernooien. Allemaal ego's daar.
9.9/10quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, D vind ik net wat te groot.
En het is geluktquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu groep E nog makkelijker maken.
Daar komt Frankrijk natuurlijk bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:09 schreef DaMart het volgende:
Honduras ook al bij Zwitserland. Doe Nederland daar ook maar bij dan.
Die coach wordt ter plekke dood geschoten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Als je bij de laatste 2 in groep E eindigt, dan kan je er echt helemaal niks van.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef GGMM het volgende:
G4
In dat team startte mijn voetbalcarriere.
Wat? Het G-teamquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef GGMM het volgende:
G4
mooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
Duitsland krijgt het ook niet moeilijk tot nu toe.
EIndigde daar ook zeker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef GGMM het volgende:
G4
Rusland heeft gewonnen niet de usaquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
USA VS GERMANY. WAAR BLIJVEN DIE WW2-GRAPPEN
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Arno onderschat Algerije en Korea duidelijk...
En een handicap xD xDquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je m'n grap doorhebt.
Ja, ik heb zelfspot.
Op onverklaarbare wijze groepshoofd en dan ook nog deze loting...quote:
Die werden wel tweede.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rusland heeft gewonnen niet de usa
Vond het een beetje raar om zo'n grap over jezelf te maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je m'n grap doorhebt.
Ja, ik heb zelfspot.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rusland heeft gewonnen niet de usa
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Arno onderschat Algerije en Korea duidelijk...
Het hele begrip jinxenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die de loting jinxen door te zeggen dat we in E moeten komen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef El_jefe07 het volgende:
Eigenlijk zou Nederland het op dit moment in elke poule wel moeten redden.
Oke, dat mag. Jammer dat je niet zo smakelijk om mijn grap hebt kunnen lachen als johannes_vermeer, maar volgende keer beter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vond het een beetje raar om zo'n grap over jezelf te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |