Echt niet, kijk hoe die daar staat. Hoofd van een internationale organisatie en hij spreekt twee woorden stotterend Engels. Hou toch opquote:
Radio1quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef dhrluker het volgende:
Heeft er iemand een livestream ?
Niet die van de NOS die kan ik namelijk niet zien
Qua taalgebruik...quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Echt niet, kijk hoe die daar staat. Hoofd van een internationale organisatie en hij spreekt twee woorden stotterend Engels. Hou toch op
Hoe moet ze dan poepen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze geen ass.
En Spaans met drie Portugese woorden erdoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Echt niet, kijk hoe die daar staat. Hoofd van een internationale organisatie en hij spreekt twee woorden stotterend Engels. Hou toch op
Gewoon achter elk woord aaaooee of iiooee zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Portugees:'). Alsof je een Spanjaard die een fles vodka opheeft voor zijn bek rost zo klinkt het.
Impossible, ze is toch Braziliaans?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Een Braziliaanse zonder ass?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Arno kan helemaal geen Portugees, al die teksten zijn al van tevoren vertaald.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno die dit allemaal voor ons vertaalt, wat een flopshow.
Ze hadden Ivo moeten in huren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno kan helemaal geen Portugees, al die teksten zijn al van tevoren vertaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |