quote:De KNVB heeft een toelichting gekregen van de FIFA over de reden dat de procedure voor de WK-loting is aangepast.
De Nederlandse voetbalbond beklaagde zich bij monde van directeur betaald voetbal Bert van Oostveen over het feit dat er een zogenoemde 'voor-loting' is, waarbij een Europees land uit pot 4 naar pot 2 wordt overgeheveld.
Volgens Van Oostveen vindt de mondiale bond het verschil in ranking tussen de Europese landen minder groot dan in 2006. "Daarom vindt de FIFA een loting nu eerlijker”, melde hij vrijdag op Twitter.
Door de nieuwe procedure loopt Nederland kans om in een zwaardere groep te komen. Nederland is ingedeeld in pot 4 met Italië, Engeland, Portugal, Griekenland, Bosnië-Herzegovina, Kroatië, Rusland en Frankrijk. In pot 2 zitten Chili, Ecuador, Ivoorkust, Ghana, Algerije, Nigeria en Kameroen.
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
Sjon Heuveltje.
Net die docu gezien, totaal niets onthuld die man
Ging nergens over inderdaad, één grote poppenkastquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
Sjon Heuveltje.
Net die docu gezien, totaal niets onthuld die man
quote:vr 06 dec 2013, 13:56
Rafael en Sabia verliezen kindje AMSTERDAM - Verdrietig nieuws voor Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. Het stel is hun ongeboren kindje verloren.
Sabia beleeft opnieuw een drama. Voor de tweede keer verliest zij voortijdig een baby. Vierenhalve maand was het meisje waar Rafael en zij zo naar uitkeken.
Ook met toenmalige echtgenoot Khalid Boulahrouz beleefde zij een dergelijk drama tijdens het EK in 2008.
Het paar heeft het nieuws zelf middels een persverklaring bekendgemaakt.
Ging het goed ket Batman zolang de Joker vrij rondloopt? Kan Spiderman slapen met de Greengoblin op vrije voeten?quote:
Ik mis Ludo in deze opsomming.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging het goed ket Batman zolang de Joker vrij rondloopt? Kan Spiderman slapen met de Greengoblin op vrije voeten?
Hallo Karina.quote:
quote:
Kan beter.... Met jou?quote:
Ja maar:quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht natuurlijk![]()
Thuis haast niet te kloppen.
Kan ook beter.... niet zo goed geslapen (te kort eigenlijk meer).quote:
Daarom dat het dit jaar zeker niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar:
De enige ploeg die er in 2013 in slaagde te winnen in De Galgenwaard was uitgerekend NEC. De Nijmegenaren zegevierden op 10 februari van dit jaar met 3-0 door goals van Melvin Platje, Erik Falkenburg en Ruud Boymans.
Utrecht zal NU wel willen winnen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom dat het dit jaar zeker niet gaat gebeuren
Geen tv tot mijn beschikking hier in Belgenland.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook beter.... niet zo goed geslapen (te kort eigenlijk meer).
Vanmiddag wel lekker kijken naar de loting, jij ook toch?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom dat het dit jaar zeker niet gaat gebeuren
Ah balen. De NOS livestream kun je zeker ook niet vanuit Belgie bekijken? Of heeft de BRT niet ook zoiets.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen tv tot mijn beschikking hier in Belgenland.
Dat jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjacka wilt graag vastgebonden worden denk ik
Als je even wil lachen wel ja. Of een foto wil posten natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
Ik moet vanavond even in KPD kijken begrijp ik?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
Ik hou er niet van, maar als hij het lekker vindquote:
Gaat Rens zijn pikkie posten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |