Hallo Karina.quote:
quote:
Kan beter.... Met jou?quote:
Ja maar:quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht natuurlijk![]()
Thuis haast niet te kloppen.
Kan ook beter.... niet zo goed geslapen (te kort eigenlijk meer).quote:
Daarom dat het dit jaar zeker niet gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar:
De enige ploeg die er in 2013 in slaagde te winnen in De Galgenwaard was uitgerekend NEC. De Nijmegenaren zegevierden op 10 februari van dit jaar met 3-0 door goals van Melvin Platje, Erik Falkenburg en Ruud Boymans.
Utrecht zal NU wel willen winnen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom dat het dit jaar zeker niet gaat gebeuren
Geen tv tot mijn beschikking hier in Belgenland.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook beter.... niet zo goed geslapen (te kort eigenlijk meer).
Vanmiddag wel lekker kijken naar de loting, jij ook toch?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom dat het dit jaar zeker niet gaat gebeuren
Ah balen. De NOS livestream kun je zeker ook niet vanuit Belgie bekijken? Of heeft de BRT niet ook zoiets.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen tv tot mijn beschikking hier in Belgenland.
Dat jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjacka wilt graag vastgebonden worden denk ik
Als je even wil lachen wel ja. Of een foto wil posten natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
Ik moet vanavond even in KPD kijken begrijp ik?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
Ik hou er niet van, maar als hij het lekker vindquote:
Gaat Rens zijn pikkie posten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |