Whateverquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou hem kapen met de kwaliteitsTT "Wie hunt wordt overgeslagen"
Er werd wiet gerookt maar alles kwam naar binnenquote:
Chocomel is je oplossingquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er werd wiet gerookt maar alles kwam naar binnen![]()
En volgens mij zit er heeeeeel klein whiskey in mn cola
Is opquote:
Ja.quote:
Dit is pas m'n 3e dag deze weekquote:
oh shit ac is vetquote:
Ja, heb gister een crew bij elkaar gehaald en ging toen maar slapen. Is dat nog senquence 1?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
IKR.
Waar ben je, heb je al je boot??
Kutgarp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Heel stiekem moest ik hier wel een beetje om lachen
ehh..quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, heb gister een crew bij elkaar gehaald en ging toen maar slapen. Is dat nog senquence 1?
Hm krijg je geen anchievements meer na elke senq?quote:
Jawel, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm krijg je geen anchievements meer na elke senq?
Flink gebouwtje dat van Abstergo wel ja. Ben benieuwd, kan hopelijk morgen middag even gamen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij wel.
Sequence 4 is in het gebouw van Obstergo he
Ben echt benieuwd hoe het verhaal buiten de Animus is.
Ja ik vanavond even sequence 3 uitspelen en eens kijken wat er gebeurt in Abstergo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Flink gebouwtje dat van Abstergo wel ja. Ben benieuwd, kan hopelijk morgen middag even gamen.
is dat die neger?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Rockiejj het volgende:
17 december komt de DLC Freedom Cry uit, speel je als Adewale
Juno is die vuile kuthoer die de wereld gaat overnemen right?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:12 schreef Rockiejj het volgende:
Lees net dat Juno ook weer een deel speelt in AC IV
Ja, die gekke bitch die er voor heeft gezorgd dat Desmond er niet meer isquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Juno is die vuile kuthoer die de wereld gaat overnemen right?
Was wel verplicht dat ze er in kwam, al is d'r rol veel te klein, wat ik heb gehoordquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, die gekke bitch die er voor heeft gezorgd dat Desmond er niet meer is
Oja met Wesleyquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Roburtt het volgende:
lol daar zat je fucking naast zondag, richting de wedstrijd dat we het er over hadden
Jaquote:
Gaan we nog pilseneren vanavond of watquote:
Moet effe kijken, weet niet hoelaat ik thuis ben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Gaan we nog pilseneren vanavond of wat
Thuis van wat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moet effe kijken, weet niet hoelaat ik thuis ben.
quote:
shentemoebba..quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef Roburtt het volgende:
Haha op de site van OV Chip
"ik had eigenlijk een beetje hetzelfde puntje, ik drink de laastte tijd ook kapot veel melk G, mag dit wel in de bus? shentemoebba"
Arme jijquote:
Nee.quote:
Welke en waar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh, 2 nieuwe games besteld voor 50 eu en krijg er één gratis bij
Saturn, 3DS gamesquote:
Hatenquote:
Jijquote:
Deze manquote:
quote:
Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, het is weer interessant aan het worden.
Ik mis je feitjes mangquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:45 schreef Roburtt het volgende:
Mega gengar is zo goed en toch ook zo slecht
Je kunt met Professor Oak vechten.quote:
wat wat wat wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kunt met Professor Oak vechten.
Klaar.
Shaymin is tof.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Shaymin een schattige Pokémon.
uhuh.quote:
Truth. En Slowking, en Celebi, en nog zo veel meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Shaymin een schattige Pokémon.
klopt maar hij krijgt er een weakness bij omdat levitate weg is. Earthquake altijd 1hkoquote:
Cleffaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
uhuh.
[..]
Truth. En Slowking, en Celebi, en nog zo veel meer
u wot m8quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kunt met Professor Oak vechten.
Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Internetquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:53 schreef Roburtt het volgende:
Recept voor kfc kipOh my.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK WIL DIT OPSLAAN.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:53 schreef Roburtt het volgende:
Recept voor kfc kipdragon staat er twee keer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:56 schreef Roburtt het volgende:
Hamburgerbroodjes met sesam (liefst geen verse)
Doeiquote:
blijft mac hequote:
Hoe komtda?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als 't 't doet dan is hetMaar hij is nu zo traag.
[ afbeelding ]
Daar heb ik een tooltje voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet zeggen dat je goed kan croppen, BBQ
Vervelendquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet nietIs hier al een paar dagen erg traag.
Paint?quote:
Ohquote:
nou die staat er in hoorquote:
Hier hetzelfdequote:
Wij hebben intotaal drie honten gehadquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Wou ook altijd een hont
Geen oppas kunnen regelen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:44 schreef Roburtt het volgende:
Ik had een knijn Boris, maar die ging dood toen ik naar drievliet ging
Ik ook. Gelukkig nog maar een paar uurtjes, en dan weekend.quote:
RT.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig nog maar een paar uurtjes, en dan weekend.
Awh dat is zieligquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hebben intotaal drie honten gehad
Wel altijd tegen m'n pa's wil in, maar m'n moeder had er een zwak voor. Onze laatste hont is drie jaar geleden ingeslapen, omdat hij opeens heel ziek werd.Was wel zielig.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaHij begon opeens 's avonds heel raar te doen, en midden in de nacht krijsde hij het uit van de pijn.
![]()
Was echt zielig.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Hij heeft nu geen pijn meer in ieder geval.
Awhquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik had een hamster en die werd ook ziek
Niet eens een halfjaar gehad ook.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:27 schreef Klojo120 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEE HALLO DAAR WAT EEN PRACHTIGE OCHTENDMIDDAG LEKKER WEER IEDEREEN VOELT ZICH GOED DIE KUTSINTERKLAAS IS OOK WEER OPGEBOKT WAT FIJN OM EEN AAMBEELD TE ZIJN
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een halfjaar gehad ook.
Het is gewoon middag hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:27 schreef Klojo120 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEE HALLO DAAR WAT EEN PRACHTIGE OCHTENDMIDDAG LEKKER WEER IEDEREEN VOELT ZICH GOED DIE KUTSINTERKLAAS IS OOK WEER OPGEBOKT WAT FIJN OM EEN AAMBEELD TE ZIJN
fixedquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee! We zijn nu even oud! Kom, we gaan samen naar de shop!
*proest*quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Nog mee terug gegaan naar de dierenwinkel?"Hij doet het niet meer!"
Naar de Nutella-store?quote:
Coolcoolcoolquote:
Hee, best lang geleden he, hoe was jij trouwens aan mijn fb gekomenquote:
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee, best lang geleden he, hoe was jij trouwens aan mijn fb gekomen
quote:
haterquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer
Maar ik heb alle FOK!kers die ik niet gemeet heb verwijderd
Nopequote:
Lober, jaquote:
Mag wel hoor, als je daar de behoefte toe hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil jou best wel een knuffel geven
Yeshquote:
* Klojo120 knuffelt BBQquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mag wel hoor, als je daar de behoefte toe hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yesh
* LittleBrownie geeft BBQ een dikke knuffel
Geen dank, ik hoop dat het fijne dromen waren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
* Klojo120 knuffelt BBQ
...bedankt... het was precies zoals in mijn dromen
Bitter, vaderquote:
quote:
Oh.quote:
* LittleBrownie knuffelt met Bitterlemon flesje.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie knuffelt met Bitterlemon flesje.
Ohquote:
Landscape mode, bbyquote:
Van sporten slaap ik beterquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Misschien slaap je daar ook wel beter van
Oh, slim welquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Van sporten slaap ik beterMaar ik ging ook wel iets eerder naar bed.
Internet is te leukquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik nooit volhouden.
Awkward.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Meestal als ik wil gaan slapen whatsappt Lemon me
Uit beleefdheid praat ik beetje met hemquote:
Wel lief.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uit beleefdheid praat ik beetje met hem
Soms val ik in slaapquote:
quote:
BBQ je hebt lapoquote:
Ouiquote:
Mjuh, kreeg ik ook te horen. Ik en een klasgenoot hadden het echter na 3 dagen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, ik krijg m'n OV na een week pas
Oh, wacht wel afquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, kreeg ik ook te horen. Ik en een klasgenoot hadden het echter na 3 dagen.
Maarja, kan tot 7 dagen duren, true.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uit beleefdheid praat ik beetje met hem
Beter dan negerenquote:
Coolbluequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ermahgerd, Coolblue heeft de Nexus 5 op voorraad, waarom heb ik 'm al gereserveerd.
Haahahahaha fggtquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Ermahgerd, Coolblue heeft de Nexus 5 op voorraad, waarom heb ik 'm al gereserveerd.
Zo gaan die dingen.quote:
Kom L4D2 dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Vrijjjjjjjj
op naar huis door de natte sneeuw.
Je vergeet een komma.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niet doen joh, het komt wel goed.
Dag hoor daaaaagquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan telefoongesprekken.
Zeg ik "u ook, dankjewel".
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan telefoongesprekken.
Zeg ik "u ook, dankjewel".
En niemand wilt gamen met je?quote:
Niemand die ik ken heeft L4D2 (buiten FOK! dan).quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En niemand wilt gamen met je?
Koop Pokémon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niemand die ik ken heeft L4D2 (buiten FOK! dan).
Okéquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Donnie, Surge, kom ook L4D2. Dan zijn we met z'n vieren.
V&A.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verkocht je hem niet aan mij?quote:
voeg me even toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij maakte ik er toen een grapje over (zoals ik met vrijwel alles doe) en ben ik het daarna weer vergeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom verkocht je hem niet aan mij?
Tsjek m'n laatste ban dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Terechte notities :'D
Ik ben over, 20 minuutjes thuis hoop ik. Kut OV.
Die laatste is wel leuk he?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Terechte notities :'D
Ik ben over, 20 minuutjes thuis hoop ik. Kut OV.
Heb het 2x gevraagdquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij maakte ik er toen een grapje over (zoals ik met vrijwel alles doe) en ben ik het daarna weer vergeten.
Siiiiquote:
Okedoquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moet ik je godverdomme door een bushokje tyfen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |