Whateverquote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou hem kapen met de kwaliteitsTT "Wie hunt wordt overgeslagen"
Er werd wiet gerookt maar alles kwam naar binnenquote:
Chocomel is je oplossingquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er werd wiet gerookt maar alles kwam naar binnen![]()
En volgens mij zit er heeeeeel klein whiskey in mn cola
Is opquote:
Ja.quote:
Dit is pas m'n 3e dag deze weekquote:
oh shit ac is vetquote:
Ja, heb gister een crew bij elkaar gehaald en ging toen maar slapen. Is dat nog senquence 1?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
IKR.
Waar ben je, heb je al je boot??
Kutgarp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Heel stiekem moest ik hier wel een beetje om lachen
ehh..quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, heb gister een crew bij elkaar gehaald en ging toen maar slapen. Is dat nog senquence 1?
Hm krijg je geen anchievements meer na elke senq?quote:
Jawel, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm krijg je geen anchievements meer na elke senq?
Flink gebouwtje dat van Abstergo wel ja. Ben benieuwd, kan hopelijk morgen middag even gamen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij wel.
Sequence 4 is in het gebouw van Obstergo he
Ben echt benieuwd hoe het verhaal buiten de Animus is.
Ja ik vanavond even sequence 3 uitspelen en eens kijken wat er gebeurt in Abstergo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Flink gebouwtje dat van Abstergo wel ja. Ben benieuwd, kan hopelijk morgen middag even gamen.
is dat die neger?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Rockiejj het volgende:
17 december komt de DLC Freedom Cry uit, speel je als Adewale
Juno is die vuile kuthoer die de wereld gaat overnemen right?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:12 schreef Rockiejj het volgende:
Lees net dat Juno ook weer een deel speelt in AC IV
Ja, die gekke bitch die er voor heeft gezorgd dat Desmond er niet meer isquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Juno is die vuile kuthoer die de wereld gaat overnemen right?
Was wel verplicht dat ze er in kwam, al is d'r rol veel te klein, wat ik heb gehoordquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, die gekke bitch die er voor heeft gezorgd dat Desmond er niet meer is
Oja met Wesleyquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Roburtt het volgende:
lol daar zat je fucking naast zondag, richting de wedstrijd dat we het er over hadden
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |