En niemand wilt gamen met je?quote:
Niemand die ik ken heeft L4D2 (buiten FOK! dan).quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En niemand wilt gamen met je?
Koop Pokémon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niemand die ik ken heeft L4D2 (buiten FOK! dan).
Okéquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Donnie, Surge, kom ook L4D2. Dan zijn we met z'n vieren.
V&A.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Waarom verkocht je hem niet aan mij?quote:
voeg me even toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij maakte ik er toen een grapje over (zoals ik met vrijwel alles doe) en ben ik het daarna weer vergeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom verkocht je hem niet aan mij?
Tsjek m'n laatste ban dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Terechte notities :'D
Ik ben over, 20 minuutjes thuis hoop ik. Kut OV.
Die laatste is wel leuk he?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Terechte notities :'D
Ik ben over, 20 minuutjes thuis hoop ik. Kut OV.
Heb het 2x gevraagdquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij maakte ik er toen een grapje over (zoals ik met vrijwel alles doe) en ben ik het daarna weer vergeten.
Siiiiquote:
Okedoquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moet ik je godverdomme door een bushokje tyfen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |