Gaan we nog pilseneren vanavond of watquote:
Moet effe kijken, weet niet hoelaat ik thuis ben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Gaan we nog pilseneren vanavond of wat
Thuis van wat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moet effe kijken, weet niet hoelaat ik thuis ben.
quote:
shentemoebba..quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef Roburtt het volgende:
Haha op de site van OV Chip
"ik had eigenlijk een beetje hetzelfde puntje, ik drink de laastte tijd ook kapot veel melk G, mag dit wel in de bus? shentemoebba"
Arme jijquote:
Nee.quote:
Welke en waar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh, 2 nieuwe games besteld voor 50 eu en krijg er één gratis bij
Saturn, 3DS gamesquote:
Hatenquote:
Jijquote:
Deze manquote:
quote:
Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, het is weer interessant aan het worden.
Ik mis je feitjes mangquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:45 schreef Roburtt het volgende:
Mega gengar is zo goed en toch ook zo slecht
Je kunt met Professor Oak vechten.quote:
wat wat wat wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kunt met Professor Oak vechten.
Klaar.
Shaymin is tof.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Shaymin een schattige Pokémon.
uhuh.quote:
Truth. En Slowking, en Celebi, en nog zo veel meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Shaymin een schattige Pokémon.
klopt maar hij krijgt er een weakness bij omdat levitate weg is. Earthquake altijd 1hkoquote:
Cleffaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
uhuh.
[..]
Truth. En Slowking, en Celebi, en nog zo veel meer
u wot m8quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kunt met Professor Oak vechten.
Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Internetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |