quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou dit was een aflevering zonder enige waarde.
21.55 is nog beterquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
Volgende week hoef je dus pas om 21:30 in te schakelen.
Ho ho. Het is de eerste aflevering geweest, zonder spoilers in dit topic.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou dit was een aflevering zonder enige waarde.
In 20 seconden al leuker dan heel deze aflevering van ERquote:
Hier gaan posten als je de aflevering nog niet hebt gekekenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuke tt ik moet nog kijken kaar Kees.is dus exit?
Ach, het was leuk dat die bal nog even terugkwam. Maar die brief van thuis... je weet dat je 2 dagen later thuis bent, wat boeit het dan nog?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze finale is echt zeldzaam slecht.
Wat de fok had die bal voor zin, en toen een brief van thuis??
Dat touw en die trap duurt fucking lang.
Blokken opstapelen![]()
Ellende is het.
Maar waarom die brief dan tijdens een opdracht?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ach, het was leuk dat die bal nog even terugkwam. Maar die brief van thuis... je weet dat je 2 dagen later thuis bent, wat boeit het dan nog?
Touw doorbranden vond ik in dit geval nogal zinloos, bij het begin van de expeditie had het nog een nut (kies je voor stemmen of voor snelheid). Maar aan de andere kant, zorgt er wel voor dat mensen even kunnen uitrusten.
Blokken stapelen vond ik wel leuk, dat extra element met de moer maakt het wel aardig.
Ik zeg toch ook dat ik het niet begrijpquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar waarom die brief dan tijdens een opdracht?
Dat is toch geen spelelement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door kanovinnie op 06-12-2013 21:22:28 ]
Daar bestaan spoilertags voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef expeditie het volgende:
[spoiler]Pas op spoiler alert!
Met bijna 100% zekerheid te zeggen wie er volgende week gaat winnen.
Bekijk deze video en lees de beschrijving:
-weg
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef expeditie het volgende:
Pas op spoiler alert!
Met bijna 100% zekerheid te zeggen wie er volgende week gaat winnen.
Bekijk deze video en lees de beschrijving:-nee-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Fendy op 06-12-2013 21:33:15 ]
quote:
Verpest het nou eens niet door het zelf ook nog een keer te zeggenquote:
Wel zo handig om dan de inhoud níet te citerenquote:
Oepsquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Verpest het nou eens niet door het zelf ook nog een keer te zeggen
[..]
Wel zo handig om dan de inhoud níet te citeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |