Deels klopt dat. Maar dan deden ze de echte finale in een hele aflevering. Nu hebben ze de halve finale al gehad voor volgende week.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar dacht dat dat de voorgaande jaren wel het geval was
dit jaquote:
Ik denk dat we elke keer weer onderschatten dat veel sporters juist last krijgen van hun spiermassa (qua energie etc.). Ik had ook wel meer van haar verwacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenvaller zeg die Edith of hadden wij gewoon te hoge verwachtingen?
of tjips ipv chips en papppprikaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn van die mensen die 'zeuven' zeggen. Of friet.
de pannetjes worden natquote:
Zeg ikquote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja pappprika, klinkt zo stom.
Klinkt heel stom ja. Hetzelfde geldt voor touch uitspreken als tutsjquote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja pappprika, klinkt zo stom.
Geen problemen meequote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
Gerrie kan net zo goed in d'r blote reet rond gaan lopen.
Vind dit mooier eigenlijk, lijken ze ronder.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
Gerrie kan net zo goed in d'r blote reet rond gaan lopen.
Of wifi niet uitspreken als waaifaai, maar als wiefie.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt heel stom ja. Hetzelfde geldt voor touch uitspreken als tutsj
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Als Anna nou tegen dat touw gaat praten, dan gaat dat touw uit pure ellende vanzelf wel kapot.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
Als Anna nou tegen dat touw gaat praten, dan gaat dat touw uit pure ellende vanzelf wel kapot.
Die mensen snappen zelfs niet eens wat je bedoeld als je waaifaai zegtquote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Of wifi niet uitspreken als waaifaai, maar als wiefie.
Dat zijn srs nog heel veel mensen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mensen snappen zelfs niet eens wat je bedoeld als je waaifaai zegt
Klopt.quote:
Hans.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef IMShuuul het volgende:
Hebben ze deze proef al eens gedaan, kan me niet herinneren.. Wie had hem gewonnen?
hansquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef IMShuuul het volgende:
Hebben ze deze proef al eens gedaan, kan me niet herinneren.. Wie had hem gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |