De finale is niet eens naakt, godverdomme!!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Echt spannend is het niet meer nu.
waarschijnlijk wel, volgende week laatste deel finale en de week daarop de reüniequote:Op donderdag 5 december 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
Volgende week waarschijnlijk de reünie, met het laatste stukje finale. Het valt mij dan nog mee, dat RTL het niet nog verder heeft uitgesmeerd.
gevalletje GMTA eerder. Ik ga toch geen posts teruglezen manquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij moet alleen even bij mij afrekenen vanwege plagiaat.
Ook al zou dat wel zo zijn, dan wordt de boel toch geblurred.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
De finale is niet eens naakt, godverdomme!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef muzas het volgende:
[..]
gevalletje GMTA eerder. Ik ga toch geen posts teruglezen man
Ik denk niet dat ze een hele aflevering alleen tweederde van een proef gaan laten zien. Zo triest zullen ze bij RTL ook weer niet zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, volgende week laatste deel finale en de week daarop de reünie
heerlijk die naïviteitquote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een hele aflevering alleen tweederde van een proef gaan laten zien. Zo triest zullen ze bij RTL ook weer niet zijn.
Daarvoor hoef je toch niet naar 1?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Oh wtf, het gaat nog door.
Naja, ik ben anorexiawijven kijken op 1.
weet het niet zeker, maar dacht dat dat de voorgaande jaren wel het geval wasquote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een hele aflevering alleen tweederde van een proef gaan laten zien. Zo triest zullen ze bij RTL ook weer niet zijn.
wij kijken verder naar deze anorexiawijven op 5quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
oja dat wou ik ook zien, maar zit nu even bij de amish op tlc.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
idd stel planken. Je moet naar de voeten kijken wil je weten wat de voorkant is.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Kroelo het volgende:
[..]
wij kijken verder naar deze anorexiawijven op 5
Deels klopt dat. Maar dan deden ze de echte finale in een hele aflevering. Nu hebben ze de halve finale al gehad voor volgende week.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar dacht dat dat de voorgaande jaren wel het geval was
dit jaquote:
Ik denk dat we elke keer weer onderschatten dat veel sporters juist last krijgen van hun spiermassa (qua energie etc.). Ik had ook wel meer van haar verwacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenvaller zeg die Edith of hadden wij gewoon te hoge verwachtingen?
of tjips ipv chips en papppprikaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn van die mensen die 'zeuven' zeggen. Of friet.
de pannetjes worden natquote:
Zeg ikquote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja pappprika, klinkt zo stom.
Klinkt heel stom ja. Hetzelfde geldt voor touch uitspreken als tutsjquote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja pappprika, klinkt zo stom.
Geen problemen meequote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
Gerrie kan net zo goed in d'r blote reet rond gaan lopen.
Vind dit mooier eigenlijk, lijken ze ronder.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
Gerrie kan net zo goed in d'r blote reet rond gaan lopen.
Of wifi niet uitspreken als waaifaai, maar als wiefie.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt heel stom ja. Hetzelfde geldt voor touch uitspreken als tutsj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |