quote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat krijgen de deelnemers eigenlijk betaald per dag/aflevering dat ze daar zitten?
Hoezo? Weet ik even niet meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al lag Edith er al vanaf dag een uit.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef pindaplukker het volgende:
Beter wint anaalicia, kan ze van het prijzengeld een stembanden transplantatie halen.
Niet om aan te horen, net een valse viool.
Hij moet alleen even bij mij afrekenen vanwege plagiaat.quote:
Die werd weggestemd bij de eerste eilandraad. Maar toen ging Negativ zelf weg.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo? Weet ik even niet meer.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die werd weggestemd bij de eerste eilandraad. Maar toen ging Negativ zelf weg.
Met maar 1 tegenstemquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Er is eigenlijk maar een echte winnaar. Ik vind het bijzonder knap dat Dennis er gewoon nog steeds bij is.
Ik vind dat wij als vaste kijker toch vooral terechte winnaars zijn. Dat wij het steeds maar volhouden.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Er is eigenlijk maar een echte winnaar. Ik vind het bijzonder knap dat Dennis er gewoon nog steeds bij is.
Maar die werd helemaal para je weet toch, die zit nu nog steeds in een gesticht alles.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die werd weggestemd bij de eerste eilandraad. Maar toen ging Negativ zelf weg.
quote:
Oh ja die is nog para. Dat verklaard zijn tweets.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die werd helemaal para je weet toch, die zit nu nog steeds in een gesticht alles.
Hij was bang dat hij IPMAN gingquote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die werd helemaal para je weet toch, die zit nu nog steeds in een gesticht alles.
Gewoon, dat het frappant is dat ze er eigenlijk al uit had moeten liggen maar nu in de finale staan.quote:
De finale is niet eens naakt, godverdomme!!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Echt spannend is het niet meer nu.
waarschijnlijk wel, volgende week laatste deel finale en de week daarop de reüniequote:Op donderdag 5 december 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
Volgende week waarschijnlijk de reünie, met het laatste stukje finale. Het valt mij dan nog mee, dat RTL het niet nog verder heeft uitgesmeerd.
gevalletje GMTA eerder. Ik ga toch geen posts teruglezen manquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij moet alleen even bij mij afrekenen vanwege plagiaat.
Ook al zou dat wel zo zijn, dan wordt de boel toch geblurred.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
De finale is niet eens naakt, godverdomme!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef muzas het volgende:
[..]
gevalletje GMTA eerder. Ik ga toch geen posts teruglezen man
Ik denk niet dat ze een hele aflevering alleen tweederde van een proef gaan laten zien. Zo triest zullen ze bij RTL ook weer niet zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, volgende week laatste deel finale en de week daarop de reünie
heerlijk die naïviteitquote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een hele aflevering alleen tweederde van een proef gaan laten zien. Zo triest zullen ze bij RTL ook weer niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |