Lol nee, daarom zei ik ook bijna. Ik overdrijf veel.quote:
Verzonnen door vrouwen, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Kentoet het volgende:
Dat gezeur met BMI's altijd, je ziet toch zo ook wel of een reet te dik is of niet.
Nee door een man die zijn vrouw te dik vond.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Verzonnen door vrouwen, waarschijnlijk.
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Kentoet het volgende:
Dat gezeur met BMI's altijd, je ziet toch zo ook wel of een reet te dik is of niet.
Als ie maar rookt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
Maakt toch geen donder uit hoeveel een man weegt
Nee hoor, die zei gewoon: "je reet is te dik"quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee door een man die zijn vrouw te dik vond.
Natuurlijk wel. Onder de 60 ben je geen man.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
Dan zegt zijn vrouw: nee hoor en dan die man: kijk maar, je BMI is 100.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee hoor, die zei gewoon: "je reet is te dik"
Ligt een beetje aan de situatie.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
Geen idee, dit schijnen ze zo vaker te doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Waarom zit de officiele Sinterklaas daar niet eigenlijk?
21 bier plsquote:
heb jij gezien wat voor weer het is buiten?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Buiten gaan pissen en dan opmeten hoe ver je kwam en dat delen door 4
Maar wasverzachter 1 op 1 met water mengen en aan de kook brengen is wel een goede tip voor een fris huisje als je hebt zitten gourmetten of iets dergelijks.quote:
Is dat een tip van hem? OOk handig tegen rooklucht gok ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wasverzachter 1 op 1 met water mengen en aan de kook brengen is wel een goede tip voor een fris huisje als je hebt zitten gourmetten of iets dergelijks.
Skinny.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik weet ongeveer mijn gewicht, ik kom op 21 uit.
Of door de farmaceutische industrie om mensen afslankpillen aan te praten.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee door een man die zijn vrouw te dik vond.
Ja is ook hoor, vanaf 18 is goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezond gewicht stond er. Bij die test die ik had gevonden tenminste.
Met zo'n reep hondenvoer in het midden.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van de Lidl zijn wel goed te vreten.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef Tem het volgende:
Afslankpillen krijg je een slechte huid van.
Volgens mij waren die er toen nog niet:quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of door de farmaceutische industrie om mensen afslankpillen aan te praten.
Of sheba.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Met zo'n reep hondenvoer in het midden.
Een moeilijke huid.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef Tem het volgende:
Afslankpillen krijg je een slechte huid van.
Ja, was nog ophef over ook. Stond Robijn te koken.. Robijn boos. Helpt ook tegen rooklucht inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat een tip van hem? OOk handig tegen rooklucht gok ik.
Probleemhuid heet dat. Klinkt wel negatief, je zou het ook een huid met uitdagingen kunnen noemen.quote:
Ga ik een keertje proberen. Toevallig heb ik een fles wasverzachter staan, normaal koop ik het niet, maar ik dacht dat het wasmiddel was.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, was nog ophef over ook. Stond Robijn te koken.. Robijn boos. Helpt ook tegen rooklucht inderdaad.
Veel mensen vonden het een goede tip, ik heb het zelf ook geprobeerd en moet zeggen dat het vrij goed werkt. Hij had die tip van zijn oma, doet het al járen.
Een kansenhuid.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Probleemhuid heet dat. Klinkt wel negatief, je zou het ook een huid met uitdagingen kunnen noemen.
Waarom gebruik jij geen wasverzachter?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik een keertje proberen. Toevallig heb ik een fles wasverzachter staan, normaal koop ik het niet, maar ik dacht dat het wasmiddel was.
Gebruik je nooit wasverzachter? Heb je dan niet van die schuurpapier handdoeken?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik een keertje proberen. Toevallig heb ik een fles wasverzachter staan, normaal koop ik het niet, maar ik dacht dat het wasmiddel was.
Wel 1 op 1 mengen met water heh, en dan rustig aan de kook brengen en dan die dampen door je huis laten trekken.. als al het water/vocht verdampt is blijft er een prutje over. Ik ging af en toe even roeren en het pannetje in de gaten houden. Je hebt niet superveel nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat zachte. En dat kartonnen valt best mee joh. Zachte handdoeken vind ik ook niet lekker. Plus ik vind die luchtjes niet fijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen wasverzachter?
Vind jij kartonnen spijkerbroeken lekker zitten?
Dat vind ik dus juist lekker.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gebruik je nooit wasverzachter? Heb je dan niet van die schuurpapier handdoeken?
Brr. Dat heel zachte vind ik ook niet fijn inderdaad, soms zijn handdoeken zo als je ze net nieuw hebt. Maar er tussenin is het bestquote:
Als je ze net hebt dan groot het voor geen meter.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Brr. Dat heel zachte vind ik ook niet fijn inderdaad, soms zijn handdoeken zo als je ze net nieuw hebt. Maar er tussenin is het best
Doe ik ook altijd, alleen mijn handdoeken doe ik apart, en beddegoed ook. Voor de rest gaat alles gewoon in de bonte was modus.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben niet echt een wasexpert verder, gooi altijd alles bij elkaar in 1 machien
schurende onderbroeken....quote:
Hm ik doe meestal ook handdoeken en beddegoed erbij eigenlijk, tenzij ik daarmee een aparte machine kan vullen. Maar 1 was kost al 3,50 dus doe er het liefst maar 1quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, alleen mijn handdoeken doe ik apart, en beddegoed ook. Voor de rest gaat alles gewoon in de bonte was modus.
Vroeg het me gewoon af. Zie je niet staan in de overall stand van de OP.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Tem het volgende:
Al een tijdje ja. Hoezo, mag dat niet ofzo?
niet altijd denken dat het over jou gaat Karinaquote:
Misschien weet hij niet zoveel.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Zie je niet staan in de overall stand van de OP.
Bij ALLE dames he, niet alleen bij mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet altijd denken dat het over jou gaat Karina
Er is helemaal geen punt, was gewoon nieuwsgierig. Pffffquote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zit er nog niet heel lang. Snap het punt niet zo eigenlijk, moet ik me voor ieder subforum gaan verantwoorden ofzo.
Njovelin houdt jou gewoon in de gaten.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zit er nog niet heel lang. Snap het punt niet zo eigenlijk, moet ik me voor ieder subforum gaan verantwoorden ofzo.
quote:
klinkt als iets waar ik geen zin in hebquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Algemene kennis quiz. Ik weet nooit iets voel me heel dom als ik daar kijk.
Neuh ik kijk af en toe. Ik begrijp de puntentelling al niet eens, kun je nagaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt als iets waar ik geen zin in heb
Gewoon altijd +1 tenzij het een dubbele punten topic isquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik kijk af en toe. Ik begrijp de puntentelling al niet eens, kun je nagaan.
Gelijk checken of je wel in zo'n overall lijst voorkomt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin houdt jou gewoon in de gaten.
Haha, bij FMT is dat nog veel erger. Ik had daar een keer een antwoord in een spoiler gezet omdat ik weg moest en mijn vraag stond open. In AKQ mag dat gewoon, maar in FMT was dat helemaal uit den boze en was mijn vraag meteen niet geldig meerquote:Op donderdag 5 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Hele rellen daar als ze denken dat je googelt heb ik weleens gezien
Kennis van wat?quote:
Oh dus je bent verplicht om te bljven totdat het goede antwoord is gegeven. Ook niet handig.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, bij FMT is dat nog veel erger. Ik had daar een keer een antwoord in een spoiler gezet omdat ik weg moest en mijn vraag stond open. In AKQ mag dat gewoon, maar in FMT was dat helemaal uit den boze en was mijn vraag meteen niet geldig meer
Nou je kan ook later de punten uitdelen. Degene die zeker is dat hij het antwoord goed heeft kan dan intussen een nieuwe vraag stellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus je bent verplicht om te bljven totdat het goede antwoord is gegeven. Ook niet handig.
Hoofdstad van Slovenië?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van bijna alles wat. Ik onthou ontiegelijk veel en heb brede interesses.
OK moet je het wel heel zeker weten dat je het goed hebtquote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou je kan ook later de punten uitdelen. Degene die zeker is dat hij het antwoord goed heeft kan dan intussen een nieuwe vraag stellen.
Die gebruik ik niet eens, vind ik niet handig als die kleurtjes. Gewoon de 'normale' index.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
MEN staat helemaal niet eens in mijn gridgod.
Ik las Marokkaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is het syndroom van Mayer-Rokitansky-Küster?
Dat je altijd muziek in je hoofd hoortquote:Op donderdag 5 december 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan ben je een vrouw zonder vagina en baarmoeder.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow omg hij weet echt allesquote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ben je een vrouw zonder vagina en baarmoeder.
ow krijgen we nu dat spoiler gezeur weer zekerquote:
Had ik al gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Tem het volgende:
Ga lekker Waaghals vervelen ofzo.
[..]
Dan mag je deze ook beantwoorden.
Ik weet wel een heel klein beetje van kunst hoor, daar hoef je niet voor naar de kunstacademie te gaan.quote:
Mwah valt best mee. Het is geen Almere.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Ergens waar je niet dood gevonden wil worden.
Amstelveen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
wat niet?
Ljubljana?
vond het geen topshow
Ben je daar geweest? Ik vond het wel oké daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
wat niet?
Ljubljana?
vond het geen topshow
Nah, valt mee.. maar van de medische wereld toevallig weer best wel veel. En luchtvaart, hulpdiensten, militair, wapens, auto's, weet ik veel. En computers natuurlijk. En weet ik veel waar ik nog meer veel van weetquote:
Ik zal er eens een keer naar kijken of het leuk is.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Yoki gaat die kwis winnen. Op zijn slofjes.
Het winkelcentrum is wel leuk vind ik. Ja verder is er niet zoveel. Maar het is ook niet zo groot natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. AmstelveenMoest er wel eens heen voor mijn werk.... wat een drama.
klinkt matiger als Almerequote:
Als je in een vliegtuig zit dat gaat landen op de buitenveldertbaan dan ben je er binnen 2 seconden overheen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het winkelcentrum is wel leuk vind ik. Ja verder is er niet zoveel. Maar het is ook niet zo groot natuurlijk.
quote:
Ja het is net niks. Maar het is niet echt vervelend of zo daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je in een vliegtuig zit dat gaat landen op de buitenveldertbaan dan ben je er binnen 2 seconden overheen.
Almere heb je binnenkort een ijsbaanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is wel een oud gedeelte en het Amsterdamse Bos valt er ook deels in. Niet matiger.
Nou en, hebben we hier al lang. En binnenkort een hele leuke vlak voor de deurquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Almere heb je binnenkort een ijsbaan
Alles is beter dan Almere. Zelfs The Border is beter dan heel Almere muziekwijkquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel aardig. Die Nic0 komt er ook vandaan.
zeg je nu stiekem dat je in Amstelveen woont?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en, hebben we hier al lang. En binnenkort een hele leuke vlak voor de deur
Nee ik zat dingen door elkaar te husselenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg je nu stiekem dat je in Amstelveen woont?
en maar doen alsof ze een eckte Amsterdammer is met dat brabbeldialect
Ook een manege toch? In/bij het Amsterdamse Bos.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
In Amstelveen heb je alleen hockeyclubs en een poloclub
Oh ja dat is ook Amstelveen inderdaad. Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook een manege toch? In/bij het Amsterdamse Bos.
Zie je, ik weet bijna allesquote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook Amstelveen inderdaad. Klopt.
ow nou dat veranderd de zaak hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook Amstelveen inderdaad. Klopt.
hoe heet de ijsbaan in Nijmegen?quote:
Hij ligt op de aanvliegroute, anders had ik het nooit gewetenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe Je moet er ook maar net opkomen natuurlijk
Is er niet ergens een online quiz ofzo, waar we tegen elkaar kunnen spelen?quote:
Ik wist wel dat er een manege was maar niet of dat nou Amsterdam of Amstelveen is.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij ligt op de aanvliegroute, anders had ik het nooit geweten
Dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is er niet ergens een online quiz ofzo, waar we tegen elkaar kunnen spelen?
De slimste mens app.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is er niet ergens een online quiz ofzo, waar we tegen elkaar kunnen spelen?
Ik weet hetquote:
Triviant of die andere die er een beetje op lijkt, waar ik de naam dus ook niet van weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
is ook zo'n bordspel van, Timmmm speelt dat altijd met zijn zus ofzo
It Ain't Half Hot Mum is ook een leuke serie.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Jian het volgende:
paar jaar terug helemaal gezien, geweldig serie![]()
nou ja, Colditz ... en toen kwam ik hier, ik bedoel
beter zelfsquote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It Ain't Half Hot Mum is ook een leuke serie.
Geweldig zelfs, ik ben gek op die (oude) Engelse seriesquote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It Ain't Half Hot Mum is ook een leuke serie.
Sergeant-Major Tudor Bryn 'Shut Up' Williamsquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter zelfs
das met die schreeuwende sergeant toch
Ik heb hem gedownload. Films kijk ik zelden op tv, behalve die foute op RTL7 soms.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb Sint opgezet, maar heb er nog niet veel van meegekregen. Ze zoeken een man op een wit paard met een baard en een rode mijter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb een paar honderd films op mijn server staan, downloaden deed ik veel en moet ik weer allemaal aansluiten en dan weer beginnen met nieuwe films en series binnenhalen, en een extra harde schijf aanschaffen want ik heb niet veel ruimte meer overquote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload. Films kijk ik zelden op tv, behalve die foute op RTL7 soms.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Oh shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nog niets verwijderdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik wilde net mijn stemmen gaan uitbrengen in het verkiezingstopic maar ik zie dat sp3c die dan meteen verwijdert ..... nou ja, la maar dan
Aparte film wel, heeft zijn momenten, wel grappig hier en daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb Sint opgezet, maar heb er nog niet veel van meegekregen. Ze zoeken een man op een wit paard met een baard en een rode mijter.
Meteen 5 topics.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
bwah, zat er aan te komen natuurlijk
Nogal gezien leeftijd en gezondheid.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
bwah, zat er aan te komen natuurlijk
Films van Reinout Oerlemans weiger ik uit principe te kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
ik zag laatst weer Nova Zembla
maaaaatig, en bigbudget voor Nederlandse begrippen dacht ik
originele verhaal was beter iig
Yep, het is een feit. RIP.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
NOS meldt het ook.
NWS / Nelson Mandela (95) overleden
Doutze?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
hoeheethaarhoofdookweer is wel lekker in die film
doe niet zo enthousiast, Nelson Mandela is doodquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb 2 koelkastmagneten uit Nepal gekregen.
Humberto is not amused.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef OProg het volgende:
RTL Live heeft het dus ook.
Dus het is waar.
Ik wil Ruud G toch wel ergens zien morgen.quote:
New Kids dronken kijken kan nog wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Films van Reinout Oerlemans weiger ik uit principe te kijken
Zondag bij dikke, bruine Sjek waarschijnlijk .....quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wil Ruud G toch wel ergens zien morgen.
Ja ik hoorde het net. Ik vind 95 wel een mooie leeftijd. Hij heeft een heftig leven gehad.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
doe niet zo enthousiast, Nelson Mandela is dood
Heeft Jeroen Krabbé al gereageerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
RTL: Humberto laat weten dat Gordon hem ook heeft gekend.
als ik stoned ben, anders kan ik er weinig meequote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Laatst nog New Kids Nitro gekeken, is gewoon goed voor de lol.
Die is helemaal kapot. Tenslotte een beste vriend verloren.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft Jeroen Krabbé al gereageerd?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wil Ruud G toch wel ergens zien morgen.
quote:
Vloeken in headsets tijdens online gamen is het helemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
keihard vloeken via je in je hoofd gebouwde headset
Vind ik ook. Denk ook niet dat ik zo oud word.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
Ik vind 95 eigenlijk een beetje oud.
Voor mijzelf dan he?
Haar voornaam begint met een R, "Thijsje" ......quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
oenema volgens google
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thijsje_Oenema
zo gaat dat
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Jahoor, Ruud aan de foon bij Humberto.
Nou ik vind Gordon met zijn, ik heb hem 2x ontmoet, ergerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Jahoor, Ruud aan de foon bij Humberto.
dan weet ik het niet, wat een faalspoilerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Haar voornaam begint met een R, "Thijsje" ......
Neukertje van Mart Smeets ...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan weet ik het niet, wat een faalspoiler
En er is daar een situatie neergezet waardoor het nog een keer een complete chaos gaat worden. Niet eens zo zeer door hem maar doordat het ANC een soort alleenheerser werd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
Mandela was niet eens zo'n held, meer een symbool
als regeringsleider maakte hij gewoon dezelfde fouten als elke andere regeringsleider ter wereld
opgeklopt gedoe
Slaap lekkerquote:
quote:
Telegraaf gaat dat gelukkig samenvatten.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
Zucht, al die BNers die hun droevige teksten gaan spuien via twitter, ik ga ze niet liezen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |