zal wel stabiel blijven zo. maar het is bijna weekend, you never know!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:05 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me af wat LTC gaat doen, klein dipje nog ?
wacht ik ook opquote:Op donderdag 5 december 2013 16:05 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me af wat LTC gaat doen, klein dipje nog ?
Ik zou ze verdelen onder vrienden en familie om het zo geleidelijk zonder op te vallen eruit te halen...geen andere keus als je echt niets wilt betalen... heb je wel heel wat vrienden nodig en familie :p kan zo uit mn hoofd maar 40 mensen opnoemen die het graag zouden doen maar dan is hij niet eens op de helft lolquote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ze op een goeie manier kan verkopen.
gewoon via die ene website in person verkopen, kan makkelijk .. 176 ben je er zo kwijt, handje contantje allesquote:Op donderdag 5 december 2013 16:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik zou ze verdelen onder vrienden en familie om het zo geleidelijk zonder op te vallen eruit te halen...geen andere keus als je echt niets wilt betalen... heb je wel heel wat vrienden nodig en familie :p kan zo uit mn hoofd maar 40 mensen opnoemen die het graag zouden doen maar dan is hij niet eens op de helft lol
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon via die ene website in person verkopen, kan makkelijk .. 176 ben je er zo kwijt, handje contantje alles
je bedoeld via via ? ja kan ookquote:Op donderdag 5 december 2013 16:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon via die ene website in person verkopen, kan makkelijk .. 176 ben je er zo kwijt, handje contantje alles
er is zo'n grote website, waar mensen btc als particulier te koop aan bieden.. diverse landen staan erop.. in nederland ook wel groot.quote:
Hmja, hoe sterk is zo'n gerucht. En wat, pump of dump ;-) En welke tijdzone... of de servertime? dat zou dan over 20 minuten zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Trollbox gerucht: Megacoin om 19:30 op btc-e
Hoe sterk? Mwah, 0.01% kans dat het op waarheid berust.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:11 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Hmja, hoe sterk is zo'n gerucht. En wat, pump of dump ;-) En welke tijdzone...
DST, daylight saving time 19:30 dus ik denk eigenlijk gewoon GMT+1quote:Op donderdag 5 december 2013 16:11 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Hmja, hoe sterk is zo'n gerucht. En wat, pump of dump ;-) En welke tijdzone... of de servertime? dat zou dan over 20 minuten zijn.
stijgt ook wel kan...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DST, daylight saving time 19:30 dus ik denk eigenlijk gewoon GMT+1
Zijn er ook (nog?) niet. Afkorting is MECquote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Wijnbo het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zie heul geen megacoins op BTC-E? Wat is de afkorting van dat ding?
Ze komen er op volgens dat gerucht, maar de kans dat het waar is is natuurlijk echt zeer minimaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Wijnbo het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zie heul geen megacoins op BTC-E? Wat is de afkorting van dat ding?
Waarom niet? Te weinig?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, wat een fucking faggots @ Cryptsy. Ik kan mijn 0.1BTC niet eens withdrawen.
Cryptsy is mooi spul he.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, wat een fucking faggots @ Cryptsy. Ik kan mijn 0.1BTC niet eens withdrawen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die heb ik allemaal gekregen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |