van je accountquote:Op donderdag 5 december 2013 15:02 schreef dreamerbulk het volgende:
waarom vraagt cryptsy een password bij withdrawen als ik t naar btc-e wil sturen?
Kan kloppen prijs is laag...quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef QuadrupleU het volgende:
Voor de mensen die nu willen kopen, de prijs op happycoins is maar 744 per bitcoin
Weet niet of dit een fout is
Lol, bedankt voor je wachtwoord he.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
gaat lekker dat withdrawen
Had ik ook!! uitkijken vorige keer had ik 3x withdraw gedaan en heeft ie 3x error gegeven maar ook 3x withdraw gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
gaat lekker dat withdrawen
en wat moet ik nu doen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
Had ik ook!! uitkijken vorige keer had ik 3x withdraw gedaan en heeft ie 3x error gegeven maar ook 3x withdraw gedaan!
Ja zie mijn editquote:
Klagen het is echt een slechte websites en veel plezier met je crapcoins die je dan krijgt hahahaquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Klagen het is echt een slechte websites en veel plezier met je crapcoins die je dan krijgt hahaha
ik heb maar 1 wachtwoord, waarmee ik inlogquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef tralalala het volgende:
Heb je wel het juiste wachtwoord ingevoerd?
Je hebt er twee op Cryptsy geloof ik.
Ook een funds wachtwoord toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb maar 1 wachtwoord, waarmee ik inlog
nee dat is die two factor beveiliging, maar die heb ik nooit aangezetquote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook een funds wachtwoord toch?Misschien was dat niet verplicht, maar ik heb um wel.
Ah, is waar ja!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bter is 2 volgens mij , met funds?
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef dreamerbulk het volgende:
nu nog 17 jaar wachten tot de funds op btc-e zijn aanbeland.
tranen, tranen!!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Heeft me toentertijd alleen maar stroom gekost en de aanschaf van wat hardware.
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vind om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Ik hoop dat hij ze op een goeie manier kan verkopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef dreamerbulk het volgende:
pff die dude uit het BTC topic:
[..]
tranen, tranen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |