Die gast heeft zichzelf een paar jaar geleden doodverklaard bij de ANWB.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef dreamerbulk het volgende:
pff die dude uit het BTC topic:
[..]
tranen, tranen!!!
Ik dacht eerst nee, maar bijvoorbeeld 14 staat ook aangegeven dus het zou kunnen als er veel orders zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb nu 11 BTC. Kan ik mijn eigen Buy/Sell wall opzetten denk je?
leuk aantalquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Gebruik dit forum en laten we een coin met zn alle opzoeken die we gaan oppompenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Serieus je mist veel meer door te wachten totdat die munt keer stijgt..quote:
Beter FTCquote:
230 dollar, 5.94quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
Serieus je mist veel meer door te wachten totdat die munt keer stijgt..
hoeveel heb je erin en tegen welke prijs gekocht ?
Dit is inderdaad een goed idee, maar er moet dan hopelijk een apart forum opgezet worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gebruik dit forum en laten we een coin met zn alle opzoeken die we gaan oppompenbv QuarkCoin zou een hele hype kunnen worden door de bekendere naam nu bij velen...die dan gaan denken dat het een enorme stijging is of Nxt die is zowat gratis
CENT kan niet meer lager, dat is een leuke kandidaat. Kopen voor 0.00000001 LTC en als ie stijgt heb je je kapitaal al minstens verdubbeld. Ik zou het waarderen als je 'm nog iets hoger pomptquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Wat dacht je van COL...quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
CENT kan niet meer lager, dat is een leuke kandidaat. Kopen voor 0.00000001 LTC en als ie stijgt heb je je kapitaal al minstens verdubbeld. Ik zou het waarderen als je 'm nog iets hoger pompt
Iemand op m'n Facebook heeft COL gekocht, als die $1 wordt is ie 18 miljoen rijker of zo en kreeg ik een Lada.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef dreamerbulk het volgende:
xTrafresh, als je dit leest; ik ben zwanger van je!
Pas als COL op de $1 komt vriendquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
xTrafresh, als je dit leest, ik wil een Lada.
Maar schat, we hadden het toch veilig gedaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef dreamerbulk het volgende:
xTrafresh, als je dit leest; ik ben zwanger van je!
Iedereen hier heeft PPC inmiddels verkocht, sommigen met verlies, maar niemand heeft er spijt van. Hint hint.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Steeg PPC?
Hij zakt alweer.
goffedomme wat een munt man
Ik maak al nooit winst zoals de rest, dan is verlies al helemaal not donequote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef strbo het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft PPC inmiddels verkocht, sommigen met verlies, maar niemand heeft er spijt van. Hint hint.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
CENT kan niet meer lager, dat is een leuke kandidaat. Kopen voor 0.00000001 LTC en als ie stijgt heb je je kapitaal al minstens verdubbeld. Ik zou het waarderen als je 'm nog iets hoger pompt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |