SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond een kwatsverhaal.
Ik zit bij de illuminati.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoe krijg je dat in godsnaam er doorheen ?:D
Ik ga mijn Cryptsy cash money cash money nigga nigga gebruiken om nu wat cash te maken, terwijl de PPC niks doet.quote:
Sure, het is zo weinig dat ik er geen BTC voor krijgquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mag ik al jullie cryptsypoints btw?
Schooier.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe werken die dingen? Volgens mij heb ik zo weinig dat ik er niks aan heb (0.00976000)quote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
zoveel ja ?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef tralalala het volgende:
Jullie moeten gaan klagen bij Cryptsy, dan krijg je meer punten.
Heb zelf 0,4 BTC aan punten ingewisseld een paar dagen terug.
Wat heb je gestuurd, kun je een copy posten ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef tralalala het volgende:
Jullie moeten gaan klagen bij Cryptsy, dan krijg je meer punten.
Heb zelf 0,4 BTC aan punten ingewisseld een paar dagen terug.
Voor btc neem ik aan, ik vind het primaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
wie wilt er 266 wdc hebben voor 0.00069999
Ik had reden tot klagen omdat ik meer dan 24 uur moest wachten tot mijn BTC's van pending af gingen en dus beschikbaar werden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd, kun je een copy posten ofzo?
Wij willen ook instant succes xd, is ook wel verdiend nadat we na al die onzin nog steeds die site gebruiken
jep, de koers he LOLquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Voor btc neem ik aan, ik vind het prima
Ja, je moet dan wel een terechte klacht hebbe ofc. Anders kon ik ook wel even cashen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had reden tot klagen omdat ik meer dan 24 uur moest wachten tot mijn BTC's van pending af gingen en dus beschikbaar werden.
Bij andere duurde dit veel minder lang, daarom heb ik geklaagd.
Toen je ze eropstorte?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had reden tot klagen omdat ik meer dan 24 uur moest wachten tot mijn BTC's van pending af gingen en dus beschikbaar werden.
Bij andere duurde dit veel minder lang, daarom heb ik geklaagd.
bedoel je nou op btc-e ?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef pimpel1985 het volgende:
Leuk sinterklaaskadotje gekregen!!
5 BTC gekocht op 700 euro
Verkocht op 800 euro.. = 500 euro winst in 2 uur tijd
van je accountquote:Op donderdag 5 december 2013 15:02 schreef dreamerbulk het volgende:
waarom vraagt cryptsy een password bij withdrawen als ik t naar btc-e wil sturen?
Kan kloppen prijs is laag...quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef QuadrupleU het volgende:
Voor de mensen die nu willen kopen, de prijs op happycoins is maar 744 per bitcoin
Weet niet of dit een fout is
Lol, bedankt voor je wachtwoord he.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
gaat lekker dat withdrawen
Had ik ook!! uitkijken vorige keer had ik 3x withdraw gedaan en heeft ie 3x error gegeven maar ook 3x withdraw gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
gaat lekker dat withdrawen
en wat moet ik nu doen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
Had ik ook!! uitkijken vorige keer had ik 3x withdraw gedaan en heeft ie 3x error gegeven maar ook 3x withdraw gedaan!
Ja zie mijn editquote:
Klagen het is echt een slechte websites en veel plezier met je crapcoins die je dan krijgt hahahaquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Klagen het is echt een slechte websites en veel plezier met je crapcoins die je dan krijgt hahaha
ik heb maar 1 wachtwoord, waarmee ik inlogquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef tralalala het volgende:
Heb je wel het juiste wachtwoord ingevoerd?
Je hebt er twee op Cryptsy geloof ik.
Ook een funds wachtwoord toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb maar 1 wachtwoord, waarmee ik inlog
nee dat is die two factor beveiliging, maar die heb ik nooit aangezetquote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook een funds wachtwoord toch?Misschien was dat niet verplicht, maar ik heb um wel.
Ah, is waar ja!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bter is 2 volgens mij , met funds?
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef dreamerbulk het volgende:
nu nog 17 jaar wachten tot de funds op btc-e zijn aanbeland.
tranen, tranen!!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Wootism het volgende:
Heb 176 BTC![]()
Heeft me toentertijd alleen maar stroom gekost en de aanschaf van wat hardware.
Moet zeggen dat ik het toch best wel eng vind om zoveel BTC's te hebben
Weet ook niet hoe ik dit makkelijk kan omzetten naar euro's i.v.m. belastingen etc...
Ik hoop dat hij ze op een goeie manier kan verkopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef dreamerbulk het volgende:
pff die dude uit het BTC topic:
[..]
tranen, tranen!!!
Die gast heeft zichzelf een paar jaar geleden doodverklaard bij de ANWB.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef dreamerbulk het volgende:
pff die dude uit het BTC topic:
[..]
tranen, tranen!!!
Ik dacht eerst nee, maar bijvoorbeeld 14 staat ook aangegeven dus het zou kunnen als er veel orders zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb nu 11 BTC. Kan ik mijn eigen Buy/Sell wall opzetten denk je?
leuk aantalquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Gebruik dit forum en laten we een coin met zn alle opzoeken die we gaan oppompenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Serieus je mist veel meer door te wachten totdat die munt keer stijgt..quote:
Beter FTCquote:
230 dollar, 5.94quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
Serieus je mist veel meer door te wachten totdat die munt keer stijgt..
hoeveel heb je erin en tegen welke prijs gekocht ?
Dit is inderdaad een goed idee, maar er moet dan hopelijk een apart forum opgezet worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gebruik dit forum en laten we een coin met zn alle opzoeken die we gaan oppompenbv QuarkCoin zou een hele hype kunnen worden door de bekendere naam nu bij velen...die dan gaan denken dat het een enorme stijging is of Nxt die is zowat gratis
CENT kan niet meer lager, dat is een leuke kandidaat. Kopen voor 0.00000001 LTC en als ie stijgt heb je je kapitaal al minstens verdubbeld. Ik zou het waarderen als je 'm nog iets hoger pomptquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Wat dacht je van COL...quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
CENT kan niet meer lager, dat is een leuke kandidaat. Kopen voor 0.00000001 LTC en als ie stijgt heb je je kapitaal al minstens verdubbeld. Ik zou het waarderen als je 'm nog iets hoger pompt
Iemand op m'n Facebook heeft COL gekocht, als die $1 wordt is ie 18 miljoen rijker of zo en kreeg ik een Lada.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef dreamerbulk het volgende:
xTrafresh, als je dit leest; ik ben zwanger van je!
Pas als COL op de $1 komt vriendquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
xTrafresh, als je dit leest, ik wil een Lada.
Maar schat, we hadden het toch veilig gedaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef dreamerbulk het volgende:
xTrafresh, als je dit leest; ik ben zwanger van je!
Iedereen hier heeft PPC inmiddels verkocht, sommigen met verlies, maar niemand heeft er spijt van. Hint hint.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
Steeg PPC?
Hij zakt alweer.
goffedomme wat een munt man
Ik maak al nooit winst zoals de rest, dan is verlies al helemaal not donequote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef strbo het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft PPC inmiddels verkocht, sommigen met verlies, maar niemand heeft er spijt van. Hint hint.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
CENT kan niet meer lager, dat is een leuke kandidaat. Kopen voor 0.00000001 LTC en als ie stijgt heb je je kapitaal al minstens verdubbeld. Ik zou het waarderen als je 'm nog iets hoger pompt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |